Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvanvaatteiden hinnat kirpparilla

Vierailija
20.05.2022 |

Meille on vauva tulossa ja olen kierrellyt viime aikoina kirppareita, kun ajattelin että olisi järkevää hommata vaatteita käytettynä. Siitä on aikaa kun viimeksi olen kirpputoreilla aktiivisesti asioinut, ja olen ollut hieman yllättynyt nykyisestä hinnoittelupolitiikasta. Ihan tavalliset Kappahlin ja Lindexin bodyt maksavat kirpputorilla 7-8e/kpl, toki siistikuntoiset, mutta kuitenkin käytetyn näköiset. Käytetyistä collegehaalareista pyydetään 15-20 euroa ja H&M bodyistakin 4-5 e.
Joskus ennen siistikuntoisia vauvanvaatteita sai kirppikseltä tyyliin eurolla tai parilla kappale. Nykyään tuohon hintaan on myynnissä ainoastaan kulahtanutta tai valmiiksi likatahraista tavaraa. Vertailun vuoksi olen ostanut kevään aikana alesta muutaman uuden Newbie-bodyn hintaan 7,5e ja Lindexin bodyn hintaan 3-5e. Minkähän takia kirppishinnoittelu on noin karannut käsistä? Ja menevätkö noin hinnoitellut tavarat oikeasti kaupaksi? Itse en ainakaan koe fiksuna ostaa käytettyä, jos uutta saa kaupasta samaan hintaan tai jopa halvemmalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus ja köyhyys.

Vierailija
2/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järjettömältä. Itse möin vauvanvaatteita eurolla, jopa 50 sentillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Newbie on joidenkin mielestä nykyään joku hemmetin luksusmerkki josta voi pyytää käytettynä älyttömiä summia. Siis tyyliin 10 euroa käytetystä ja kulahtaneesta vauvan bodysta. En oikein ymmärrä mistä moinen käsitys on syntynyt, kun KappAhl on kuitenkin ihan perus ketjuliike.

Vierailija
4/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olet kierrellyt? Minä oon nyt viime aikoina ostellut vauvalle vaatteita ja ainakin itse olen tehnyt paljon edullisia löytöjä. Suuri osa vaatteista on maksanut korkeintaan kaksi euroa. Iso osa on 0,5-1e.

Vierailija
5/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vauvan isänä sanon että unohda kirppikset.

Hinnat karanneet käsistä ja käytetystä pyydetään enemmän kuin uudesta.

Keskity ennemmin lindexin, henkkamaukan yms ota 3 maksa 2 tarjouksiin jne.

Kirppikseltä ehkä sit jotain kenkiä, takkeja, haalareita tms isompaa voi joskus löytyä edullisesti, tosin nekin viedään käsistä jos on hinta kohdillaan.

Vierailija
6/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksiltä en itsekään ole enää löytänyt mitään, mutta torissa on välillä myynnissä ihan OK hintaan vaatepaketteja. Toki sielläkin välillä sama myyjä laittaa monta ilmoitusta "Newbie body ja housut 20e", eli just tuota ylihinnoittelua. Ja kerran mun ostamassa vaatepaketissa oli valmiiksi puklutahraisia vaatteita, eli kannattaa tarkistaa ennen kuin antaa myyjälle rahan käteen.

Vierailija
7/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihinnoiteltuja ovat kirppiksillä aikuistenkin vaatteet. Eivätkä ihmiset enää tunnu tajuavan, millainen vaate on myyntikuntoinen ja mikä joutaisi suoraan roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme