Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin yksiöön ja joka päivä ahdistaa täällä.

Vierailija
20.05.2022 |

Eli asia se että muutin n. Vuosi sitten yksiöön. Yksiö on 27 neliön ja ei ole varaa isompaan nyt kun olen työtön. Mutta joka päivä ahdistaa. Kun muutin tänne, kaikki oli hyvin. Sukulaiset ja perhe laittoi viestejä että "laita kuvia kun olet vähän sisustanut" ajattelin, että jaa mistä? Kun tämä on vain yksi pieni huone. Ei tänne mahdu kui sänky, nojatuoli, pieni pöytä ja hylly. Ja sitten olen ostanut tänne kirppareilta huonekalut ja ne on melko rumia. Ja sitten ikeasta pari halpaa. En tiedä sekö ahdistaa. En jotenkin saa tänne "kodin tuntua." Mutta jos muutan, saanko sielläkään? Heti kun käyn esim kylässä jollain toisella niin heidän koti tuntuu ihanalta ja kotoisalta. Auttakaa onko muilla ollut samanlaista tunnetta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin mieheni kanssa kerran kalliin puoleinen, mutta mielestäni ei niin kiva, ruskea nahkasohva. Huomasin sitten, että kun laitoin oranssin viltin, pari kivaa tyynyä ja aurinkoisen taulun, tunnelma oli jo ihan eri, viihtyisä.

Vierailija
42/43 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tommosia luukkuja ei pitäisi edes tehdä. 🙁

Itse olen aina asunut kaksiossa yksinkin, tiedän että ahdistuisin yhdessä huoneessa, tulisi olo että on häkissä.

Toivottavasti pääset kaksioon. Kyllä saisit asumistukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävä muutti kerran vapaehtoisesti kolmiosta yksiöön. Siellä ei ollut montaakaan tavaraa, mutta se oli kaunis ja hän oli hyvin tyytyväinen.

Sekin vaikuttaa, millaisella alueella ja millaisessa taloyhtiössä asuu.

Eikö toive päästä kaksioon laita vauhtia työnhakuun? Älä keskity siihen, mitä sinulla on nyt vaan keskity tekemään tulevaisuudestasi parempaa.

Vietä aikaa myös kodin ulkopuolella. Onko lähistöllä kirjastoa, museoita, lenkkipolkuja tai mistä olet kiinnostunut. Pidä yllä fyysistä kuntoa, se vaikuttaa kaikkeen jaksamiseen.

Pidä läheisillesi tuparit tai nyyttärit?

Jouduin kerran muuttamaan toiselle asuinalueelle ja sopeutuminen kesti jopa kolme vuotta, mutta lopulta oli haikeaa muuttaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi