Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kulkea ilman maskia. En pelkää koronaa vaan ihnisiä

Vierailija
20.05.2022 |

Eilen koitin taas vaihteeksi mennä kauppakeskukseen ruokaostoksille. Pääsin keskuksen sisälle asti ilman maskia, mutta sitten olikin pakko mennä vessaan laittamaan maski, että uskalsin mennä mihinkään kauppaan. En uskalla katsoa maskitonta ihmistä ja ahdistaa olla ilman maskia. Pelottaa, että olen kohta ainoa maskia käyttävä. Ymmärtääkö joku minua?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, ja maskin käyttö on tuntunut suojaavalta.

Vierailija
2/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän edelleen maskia, kuten moni muukin. Ei ole hävettävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskallat katsoa maskitettua ihmistä?

Vierailija
4/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä näitä first world problems? 

Vierailija
5/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. antimaskihullun aloitus tuo.

Kannattaa suojella itseään huonoa sisäilmaa vastaan. Sekä apinarokko että korona leviävät hengittysilman mukana.

Vierailija
6/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päinvastoin kun olen ollut maskiton jo pitkään niin parempi olo kun ei tarvi olla ainut maskiton tuolla liikkeissä. Hyvä kehitys suunta siis siihen vanhaan entiseen missä ei katukuvassa ollut maskin maskia.

Vierailija
7/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahista hengityssuojaimen käyttö pätkääkään. Se istuu hyvin ja vähentää tartunnan saamisen riskiä 97%.

Vierailija
8/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Inhottaa palata töihin ilman maskia.

Jostain syystä oli paljon vähemmän jännitettä, kun sai peittää "resting bitch" facensa (en mahda perusilmeelleni mitään, etenkään, kun keskityn.)

Mietin jo, että maskeeraan suuni umpeen ihonvärisellä meikillä.

Vierailija
9/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en missään vaiheessa koronan vuoksi pitänyt maskeja hyödyllisinä, mutta jotenkin ne antoi sellaista kivaa turvaa, ettei jossain kaupassa joudu juttelemaan kaiken maailman puolituttujen kanssa, kun kukaan ei tunnista, kun on maski naamalla. :D

Vierailija
10/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ahista hengityssuojaimen käyttö pätkääkään. Se istuu hyvin ja vähentää tartunnan saamisen riskiä 97%.

En ole saanut tartuntaa vaikka en käytä maskia enkä ole rokotettu.

Vierailija
11/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla katsoa ilman maskia kulkevaa kanssaihmistä? No johan on. Ongelma nimittäin.

Vierailija
12/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta minusta on kivaa kun ihmiset eivät näe naamaani ja moni tuttu ei tunnista. En ole edes mitenkään ruma, mutta rakastan sitä anonymiteetin tunnetta. Ei tarvitse pelätä jotain teinejä tekemässä instastoreja, eikä YouTube videoita ym. Olen päättänyt pitää sitä maskia milloin haluan ja jos joku sanoo jotain, niin aion vastata, että pidän sitä ihan provotarkoutuksella ja vastata kuinka kivaa onkin joku vetää maskiin takia herneet nenään. :D

Vierailija
13/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Media kyllä tekee kaikkensa että maskin jatkuva käyttö normalisoidaan myös tulevaisuudessa. Eli tuskin tulet olemaan ainut joka maskia käyttää

"Tulevaisuuden maski on asuste, johon voi liittää älylaitteita – tavoitteena on erityisesti käyttömukavuus ja ekologisuus"

https://yle.fi/uutiset/3-12447627

Vierailija
14/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää, mutta minusta on kivaa kun ihmiset eivät näe naamaani ja moni tuttu ei tunnista. En ole edes mitenkään ruma, mutta rakastan sitä anonymiteetin tunnetta. Ei tarvitse pelätä jotain teinejä tekemässä instastoreja, eikä YouTube videoita ym. Olen päättänyt pitää sitä maskia milloin haluan ja jos joku sanoo jotain, niin aion vastata, että pidän sitä ihan provotarkoutuksella ja vastata kuinka kivaa onkin joku vetää maskiin takia herneet nenään. :D

Siinäpähän kuljet sitten maskinaamalla, itselle vaan on paras olla ilman maskia koska tuntuu parhaimmalta, hengitys kulkee hyvin ja muutenki näyttäähän tuo rehellisesti aika typerältä nyt kun miettii niin nuo orjamaskit.

Vierailija
15/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaita kommentteja. On täysin epänormaalia tykätä käyttää maskia.

Vierailija
16/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut tartuntaa vaikka en käytä maskia enkä ole rokotettu.

Jotkut ei vaan saa sitä. Ei tarttunut minuunkaan, vaikka olen ollut koronapotilaiden läheisyydessä suojaamattomasti.

Vierailija
17/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ahdistaa joku maski? Yks hikinen maski miten joku maski voi ahdistaa... on mennyt pinnalliseksi tämä maailma!

Vierailija
18/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ulkonäön takia se maski ahdistaa? Aloittajalla on suuria vaikeuksia elämässä.

Vierailija
19/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko siirtyä käyttämään maskin sijasta huivia?

Vierailija
20/41 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko siirtyä käyttämään maskin sijasta huivia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi