Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi mennyt jonkun vieraan naisen autoon katsomaan koiranpentuja, miten saada perille että noin ei tehdä?

Vierailija
20.05.2022 |

Nainen oli onneksi ihan normaali kasvattaja, joka oli kuljettamassa pentuja, mutta huonostikin olisi voinut käydä. Tyttö on 6v

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagointia

Vierailija
2/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua todella pelottavaa. Mä olen omille lapsilleni kertonut että on olemassa pahoja ihmisiä, aikuisia jotka haluaa tehdä lapsille pahaa. Ja ne houkuttelee lapsia juuri tuolla tavalla. Ja että lapsi voi aina sanoa että en saa tulla katsomaan kun äiti on kieltänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä asiaa jankataan toistuvasti koko lapsuusaika. Eihän ne muuten muista.

Vierailija
4/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla, että jotkut aikuiset eivät ole hyvällä asialla ja saadakseen lapsia mukaansa, he houkuttelevat karkilla tai koiranpennuilla tai jollain muulla kivalla asialla.

Vierailija
5/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa kyllä melkoisen olematonta harkintakykyä myös siltä koirien kasvattajalta. Vieraan aikuisen pitäisi osata sanoa lapselle, että tule myöhemmin vanhempiesi kanssa.

Vierailija
6/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi lapsi oli yksin? Ap ei huolehtinut.

Vierailija
7/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikki takapihalla, minulla näköyhteys ikkunasta joten pääsin puuttumaan tilanteeseen.

Ap

Vierailija
8/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko ap, missä tilanteessa tilanne pääse tapahtumaan? Ei mielestäni.

Osa meistä käy töissä ja lapset siten hoitoon, ja jos sinulla on lapsia niin tiedät, että kuinka nopeasti lapsi osaa halutessaan kadota. Se tapahtuu silmänräpäyksessä kaupassa, leikkipuistossa, missä tahansa.

Olen itse lapsena kadonnut osaavalta ja huolehtivalta perhepäivähoitajalta tunneiksi, kun naapurissa asunut poika pyysi leikkipuistossa leikkimään. Onneksi yksi lapsista muisti tuon toisen pojan, ja siten tilanne päätyi sekä hoitajan että omien vanhempien ripitykseen päivän aikana, ettei saa mennä sopimatta ja karata minnekään.

Vierailija
9/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko ap, missä tilanteessa tilanne pääse tapahtumaan? Ei mielestäni.

Osa meistä käy töissä ja lapset siten hoitoon, ja jos sinulla on lapsia niin tiedät, että kuinka nopeasti lapsi osaa halutessaan kadota. Se tapahtuu silmänräpäyksessä kaupassa, leikkipuistossa, missä tahansa.

Olen itse lapsena kadonnut osaavalta ja huolehtivalta perhepäivähoitajalta tunneiksi, kun naapurissa asunut poika pyysi leikkipuistossa leikkimään. Onneksi yksi lapsista muisti tuon toisen pojan, ja siten tilanne päätyi sekä hoitajan että omien vanhempien ripitykseen päivän aikana, ettei saa mennä sopimatta ja karata minnekään.

Vänkyn vänkyn. Ap on huono vanhempi.

Vierailija
10/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää päästäkö enää yksin kylille.

Vierailija
11/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette joskus ihmetelleet, miksi osa aikuisista on tylyjä vieraille lapsille - syy on tässä.

Vierailija
12/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset sieppaa tyttölapsia, mitä hyötyä heille siitä olisi?

Vierailija
13/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagointia. Minäkin kävin lapsena katsomassa vieraan tädin luona kissanpentuja ja juomassa mehua eikä mitään pahaa tapahtunut. Asui toki samalla alueella.

Vierailija
14/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoittaa kyllä melkoisen olematonta harkintakykyä myös siltä koirien kasvattajalta. Vieraan aikuisen pitäisi osata sanoa lapselle, että tule myöhemmin vanhempiesi kanssa.

ei kaikkia ole opetettu yhtä hysteerisiksi. monelle onnellisen lapsuuden eläneelle aikuiselle ei tule edes mieleen lähiö yh:n pelot

Vierailija
15/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kaikkia ole opetettu yhtä hysteerisiksi. monelle onnellisen lapsuuden eläneelle aikuiselle ei tule edes mieleen lähiö yh:n pelot

Mä kasvoin levottomalla alueella. Lapset joutui juoksemaan koulusta kotia. Koulun viereisessä metsässä hengaili huumeporukka ja tiettävästi olivat väkisinmaanneet jonkun oppilaan. Oon tänäkin päivänä varovainen pimeän aikaan sekä hämyisillä seuduilla. Toista on mun kaverilla. Lähtee kenen tahansa matkaan miettimättä seuraamuksia.

Näinhän lapsia ja aikuisia katoaa - liika luotto.

Vierailija
16/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lukenut aamulla feissarimokat ja keksinyt sieltä tylsän provon.

Vierailija
17/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylireagointia. Minäkin kävin lapsena katsomassa vieraan tädin luona kissanpentuja ja juomassa mehua eikä mitään pahaa tapahtunut. Asui toki samalla alueella.

no oliko se ihan vieras täti sitten?

Vierailija
18/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on lukenut aamulla feissarimokat ja keksinyt sieltä tylsän provon.

Ihan oikeasti tuolla on jopa aikuisia ihmisiä ketkä ei kato ollenkaan minne menevät ja kenen kanssa. Nämä opit opitaan vanhemmilta.

Vierailija
19/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät naiset sieppaa tyttölapsia, mitä hyötyä heille siitä olisi?

Voi kuule. Ihmiset saavat mielihyvää niin monenlaisista asioista. Ja ainahan niitä voi myydä eteenpäin.

Vierailija
20/40 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että on tyhmä tuo nainen. Vaikka olisikin ollut ihan puhtaat jauhot pussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi