Työtön miksi et ala yrittäjäksi? Teboil etsii nyt kauppiaita ympäri Suomen
Työtön miksi loisit mieluummin kotona kuin että työllistäisit itse itsesi ja tarjoaisit samalla muille työttömille töitä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mistä työtön saa alkupääoman yrittämiseen?
Pankista ihan kuten muutkin ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankista ihan kuten muutkin ihmiset
Harvoin lainaa saa ilman omarahoitusosuutta.
Moni myös on henkilökohtaisilta ominaisuuksiltaan yrittäjäksi sopimaton.
Sinänsä yrityksen oerustaminen on helppoa, liiankin helppoa.
TB- yrittäjiä lopetti ennen Ukraina-kriisiäkin kohtuuttomien kiinteistövuokrien takia.
Joskus vuosikymmeniä sitten kun valmistuin koulusta, ajattelin että rupeaisin kotipizzayrittäjäksi.
Olis pitänyt olla 15 tonnia omaa rahaa, en ruvennut.
Ei sitä noin vaan ruveta ketjuyrittäjiksi, rahaa pitää olla valmiina.
Hakevatko sinne Kuopion uuteen TB:n erikoisoperaatioiden logistiikkakeskukseen johtajaa?
Vierailija kirjoitti:
TB- yrittäjiä lopetti ennen Ukraina-kriisiäkin kohtuuttomien kiinteistövuokrien takia.
Selityksiä selitysten perään
Kiitos vinkistä. Olen istunut joka päivä TB-asemalla kahvilla ja muutenkin olen yrittäjä henkinen.
Olin yrittäjä yli kymmenen vuotta. Isot firmat rohmusivat bisneksen itselleen vuokratyömallin keinoin, ja koska minä en päässyt työttömän työnhakijan kirjoihin ajoissa, olen loppuikäni työtön. Yrittäjyydestä ei enää kannata edes unelmoida.
Voisiko Teboilin huoltoasema kuvioon yhdistää lasten päiväkodin ja vanhusten hoivakodin? Niissä venäläiset sotilaat pääsisivät harjoittelemaan ennen rintamalle lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksiä selitysten perään
Et ilmeisesti kestä kuulla faktaa tai tässä tapauksessa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattais mielummin perustaa pieni kittari?
Nimenomaan.
Jokainen kittarikauppias tienaa sen 200 tonnia vuoteen.
Sopiva tienesti ex työttömälle.