Ärsyttääkö ketään muuta, kun joka kassalla kysytään jotain bonus/jäsenyys/etukorttia?
Ei todellakaan kiinnosta kantaa kaikkia vakoilukortteja mukana ja kaivaa niitä esiin joka kaupassa. Nyt ei voi enää lidlissäkään käydä, kun myyjä vaatii aina jotain kanta-asiakassovellusta.
Kommentit (40)
Ehkä asiakas voi mainita kortista ITSE. On joo todella ärsyttävää.
Cubus on ärsyttävä. Aina kysyvät, onko korttia ja yrittävät tuputtaa. Ei voi rauhassa edes sukkia ostaa.
Kun yrittää ostaa bensaa pankkikortilla, jossa on plussa, ei voi helposti vaan ostaa bensaa, vaan automaatti nysvää ensin plussan kanssa ja haaskaa aikaani. Sitten vasta pääsee maksamaan bensan.
Ärsyttää. Sovellukset vielä pahempia. En varmasti lataa turhuuksia omaan puhelimeen.
Vaatekaupoissakin tyrkytetään jotain ärsyttävää kanta-asiakkuutta ja kysellään typeriä
Aika harvoin minulta noita kysellään. Ehkä en näytä etukortti-ihmiseltä.
Onko kukaan laskenut, kuinka paljon ihminen menettää elämästään siihen kun vastaa kauppojen kassoille etukorteistaan ja odottaa jonossa, kun muut kaivavat korttejaan esiin.
S-pankin debitkortilla kun maksaa lähimaksulla niin aina sieltä bonus otetaan ennen maksua.
Pitäsköhän seuraavalla kerralla sanoa kun myyjä kysyy etukorttia että "ei ole. Onko sulla?" Noin niinkun mielenkiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
S-pankin debitkortilla kun maksaa lähimaksulla niin aina sieltä bonus otetaan ennen maksua.
ei muute oteta, vaan ensin pitää näyttää korttia ass-bonuksia varten ja sitten pitää näyttää uudestaan tai sitten pitää näpytellä koronaiseen lukijaan, haluaako käyttää bonuksia vai maksaa. ihan turhaa ihmisten kiusaamista, kun muuten maksaminen onnistuisi nopeasti heilauttamalla kerran korttia lukijalle
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vuosiin kysytty.
missä unelmakaupoissa sinä asioit? siellä ei varmaan ole ostoskärrytkään lukossa
Ärsyttää. Miksi niistä pitää kassahenkilön joka kerran kysyä? Kai olisin sen jo näyttänyt, jos mulla sellainen olisi.
Ei ärsytä. Näytän kortin, jos mulla on ja jos ei ole, vastaan 'ei ole'. Helppoa.
Mulla on joka paikkaan asiakkuus. Jos ei ole, niin varmasti otan.
Tuo ei ärsytä, mutta se ärsyttää, kun kysytään tarvitsetko kuittia. Anna nyt vaan se saatanan kuitti, niin tiedän, että todennäköisesti maksat sitten edes jotain veroa.
Ei. Vastaan sujuvasti ei ole. Kaikkein älyttömin versio nämä saat sen puhelinnumeron taakse. Sitten kaikki luettelee numerosarjaa kassalla
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän seuraavalla kerralla sanoa kun myyjä kysyy etukorttia että "ei ole. Onko sulla?" Noin niinkun mielenkiinnosta.
Minä taas, kun olen joskus ärsyyntynyt kassajonoista ja kassatypy on vielä erehtynyt kysymään intiimi-asiaa: "Onko sulla Plussakorttia?" 😖,
niin minä olen esittänyt vastaavan vastakysymyksen:
"No, onkos sulla sitten klamydiaa?" 🤭
Ass kaupan pikakassallakin pitää erikseen painaa "ei etukorttia" nappia ennen kuin pääsee maksamaan. Maksaminen ei muuten onnistu