työkaveri flirttailee ja kertoo härskejä vitsejä mutta ei halua "mitään"
Minulla (N40) on nuorempi "läheinen" työkaveri (M32), jonka kanssa tulemme oikein hyvin toimeen ja josta on tullut minulle "work husband", siis teemme vähän joka asian yhdessä ja yhteistyömme on erityisen "hedelmällistä", ainakin omasta mielestämme saamme projekteja juuri kahdestaan edistettyä paremmin kuin yksin tai muiden kanssa. Asiaa varjostaa se että mies kertoo minulle aika härskejä juttuja ja "flirttailee", ja olinkin aiemmin ihastunut mieheen, vaikka meillä on ikäeroa ja mies seurustelee pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa (itse olen jo ehtinyt avioerota).
Kerran sitten yhden työseminaarin jatkoilla päädyimme lähinnä minun aloiteestani pussailemaan, kun olimme istuneet kahdestaan baarin nurkassa jo tunteja, mutta mies olikin aivan hämmästynyt aloitteestani, toisaalta jatkoi pussailua kanssani jonkin aikaa kunnes lähdimme omiin koteihimme nukkumaan. Tämän jälkeen mies hillitsi puheitaan jonkin aikaa mutta nyt ne taas jatkuvat entiseen malliin. Olen kaikista näistä syystä yrittänytkin ottaa hieman etäisyyttä häneen ja se on onnistunutkin (hän tosin on "kiinni" minun kanssani työskentelystä, eikä haluaisi päästää tästä irti, vaikka olen ihan sanonut että toivon itsenäisempää työskentelyä jatkossa). Itseäni tämä kuvio kuitenkin hämmentää ja haluaisin ymmärtää sitä, vaikka toki se on turhaa, kun en voi miehen pään sisälle nähdä. Olisiko AV-raadilla kuitenkin jokin analyysi asiasta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mun analyysi on että teillä meni hyvät välit ihan pilalle sen pussailun takia ja nyt on vaikeaa monestakin syystä. En oikein ymmärrä mikä sinua tuossa kuviossa hämmentää, sillä näin ulkopuolisen silmin kaikista sekavinta koko jutussa on sinun oma käytöksesi.
Voi olla mutta mikä funktio noilla härskeillä jutuilla oli? Ei töissä kerro niitä muille ja en olisi ihastunut mieheen ilman tuota flirttailua, siis olisimme voineet olla ystäviä jotka kommunikoivat normaalisti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun analyysi on että teillä meni hyvät välit ihan pilalle sen pussailun takia ja nyt on vaikeaa monestakin syystä. En oikein ymmärrä mikä sinua tuossa kuviossa hämmentää, sillä näin ulkopuolisen silmin kaikista sekavinta koko jutussa on sinun oma käytöksesi.
Voi olla mutta mikä funktio noilla härskeillä jutuilla oli? Ei töissä kerro niitä muille ja en olisi ihastunut mieheen ilman tuota flirttailua, siis olisimme voineet olla ystäviä jotka kommunikoivat normaalisti.
ap
Tarviiko niillä sen kummempaa funktiota olla? Kunhan kuuluu hänen tapoihin puhua/vitsailla rempseästi. Juu toki työpaikalla voisi jättää väliin mutta tuommoista nyt tapahtuu. Ei siitä kannata alkaa mitään ylianalyysiä väsäämään. Pitäisin ikenien tuulettamisena.
Minunkin työkaveri kertoo härskejä vitsejä ja pelleilee, jopa julkisilla paikoilla. Mutta se ei ole oikeaa flirttiä , koska hän ei ole yhtään hetero
Ei flirtti tarkoita automaattisesti, että haluaa toisen kanssa suhteen. Jotkut nyt flirttailee bähän joka toisen kanssa.
Ap narsisti. kuvittelee heti peräsuoliyhdyntää ja pihalle vetäistessä roiskahtaa paskaa seinään lerssin päästä. hyhhyhhyy!!! ;O
No "mitä" sen sitten pitäisi haluta? Kastaa kärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Ei flirtti tarkoita automaattisesti, että haluaa toisen kanssa suhteen. Jotkut nyt flirttailee bähän joka toisen kanssa.
Varmaan niin mutta meillä tämä flirttailee vain mun kanssa - itse en tätä kaipaa työkaverilta... Kerrankin mies sanoi minulle kesken töiden: "Olet aina rakastanut minua, eikö niin?"
ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin siis että voisiko tämä olla jopa jotain ihmeellistä vallankäyttöä minua kohtaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niin mutta meillä tämä flirttailee vain mun kanssa - itse en tätä kaipaa työkaverilta... Kerrankin mies sanoi minulle kesken töiden: "Olet aina rakastanut minua, eikö niin?"
ap
Et kaipaa sitä työkaverilta mutta kuitenkin juuri sen takia häneen ihastuit? Aikamoista. Jos mulle joku työkaveri flirttailisi eikä se mua nappaisi niin mä varmaan sanoisin ystävälliseen sävyyn että pysytäänpä nyt näissä työasioissa. Jännä kun et itse sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin siis että voisiko tämä olla jopa jotain ihmeellistä vallankäyttöä minua kohtaan.
ap
Älä ajattele. Teet kärpäsestä aivan älytöntä härkästä nyt tässä. Anna asian olla äläkä mieti sitä enää ja jatka elämääsi.
Sitä nyt vaan imartelee sun huomio. Ja siksi heittää välillä lisää bensaa vitseillään. Olematta sen kummemmin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et kaipaa sitä työkaverilta mutta kuitenkin juuri sen takia häneen ihastuit? Aikamoista. Jos mulle joku työkaveri flirttailisi eikä se mua nappaisi niin mä varmaan sanoisin ystävälliseen sävyyn että pysytäänpä nyt näissä työasioissa. Jännä kun et itse sanonut?
En ihastunut näihin härskeihin juttuihin ja olen sanonut alusta asti monta kertaa etten tykkää niistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Älä ajattele. Teet kärpäsestä aivan älytöntä härkästä nyt tässä. Anna asian olla äläkä mieti sitä enää ja jatka elämääsi.
Juu olen ottanut etäisyyttä tähän ihmiseen, siis että teen hommia nyt aiempaa itsenäisemmin, kun tuo kuvio ei nyt toimi minun näkökulmastani, muutenkin pidän viileämpiä mutta ystävällisä välejä. Silti kiinnosti analysoida asiaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En ihastunut näihin härskeihin juttuihin ja olen sanonut alusta asti monta kertaa etten tykkää niistä.
ap
Puhuinkin flirttailusta. Tuossa pari viestiä aiemminhan myönsit että et olisi ihastunut häneen ilman sitä.
Ap toi härskien vitsien kertominen täyttää asiattoman käytöksen ja ahdistelun merkit.
Miehet kiinnostuu aina naisista jotka reagoi niiden juttuihin, oli ne mitä vaan.
Flirttaileminen on hauskaa. Ei tarvitse olla sen syvällisemmästä asiasta kyse.