Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko työpaikkaan jossa ilmoitetaan, että " Olemme sekopäisiä hiusalan ammattilaisia.... "

Vierailija
19.05.2022 |

Ilmoitus löytyy
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat/c85e89ba-…

Mielestäni ilmoitus on erikoinen ja herättää kysymyksiä, mitä sekopäisyys tarkalleen ottaen tarkoittaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin allekirjoittaa sopimuksen, kannattaa katsoa onko takahuone täynnä arkkupakastimia.

Vierailija
22/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en. Alleviivattu huumori  herättää aina epäilykset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei mitenkään uutta eikä "rohkeaa", vastaavia rekryilmoituksia näkee nykyään väsyksiin asti. Pidän itseäni huumorintajuisena ja sosiaalisena, mutta kavahdan työpaikkaa, joka alleviivaa kyseisiä ominaisuuksia ja pitää niitä jonkinlaisina kynnyskysymyksinä uudelle työntekijälle. Viljelen itsekin paljon komiikkaa työpaikalla, ystäväpiireissä jne., mutta en haluaisi että "huumorintajuinen" olisi päälleliimattuna etikettinä minussa tai jonkinlaisena meriittinä CV:ssä. Saattaa nimittäin olla päiviä, jolloin saavun työpaikalle apeahkona, mietteiliäänä, hajamielisenä, hiukan jurottavana tai ainakin vetäytyvänä - koska eihän nyt kenenkään elämä nonstop-aurinkoa ole. Sattuu yhtä sun toista kotioloissa, enkä voi taata, että aina olisin naama naurussa lohkaisemassa pikkuhauskuuksia.

Ja muuten, olen huomannut että jotkut kovasti huumorintajua alleviivaavat ja hyvää meininkiä työpaikalle toivovat ovat itse mitä mököttävimpiä ja pikkumaisempia tyyppejä, kun huumori kohdistuu heihin itseensä.

Minä taas en ole edes huumorintajuinen, mutta en tule työpaikalle apeana ja jurottavana. Ja vain kaksi tuollaista ajoittain murjottavaa työkaveria on edes tullut vastaan. Outoa että tuommoinen sitten sanoo olevansa huumorintajuinen, kun minusta he ovat vain ailahtelevia ja hankalia.