Noin 40v: Paljon tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kommentit (92)
Mun kultatilillä on noin 198 000. Eli kullan arvo, jonka omistan. Fyysistä.
Parisataa plus hätävarana kuukauden menot.
Pidän ylimääräiset rahat salkussa.
Rapiat 41000 oma ja toiminimen tili
Noin 900 euroa. Toimeentulotuesta säästettyä.
30 000 käyttötilillä, pitäisi remontoida vessat ja hommata katolle aurinkopaneelit. Niiden jälkeen varmasti vähemmän. Säästötilillä sitten varmaan joku 15 000 vielä.
Voi tytöt ja pojat kun en tiedä! Mies sanoi laittaneensa sinne puolet bonuksistaan, meillä kun on yhteinen talous, mutta vain hänellä on suuret tulot ja lisäksi yllättäviä bonuksia. Hän toivoo, että keksisin mihin sijoittaa, joten täytyykin käydä vilkaisemassa, että paljonko. Kiitos ap kun muistutit!
Vierailija kirjoitti:
Voi tytöt ja pojat kun en tiedä! Mies sanoi laittaneensa sinne puolet bonuksistaan, meillä kun on yhteinen talous, mutta vain hänellä on suuret tulot ja lisäksi yllättäviä bonuksia. Hän toivoo, että keksisin mihin sijoittaa, joten täytyykin käydä vilkaisemassa, että paljonko. Kiitos ap kun muistutit!
Eikö tuo tunnu kurjalta?
60 000 plus perintö tulossa mutta ei suuren suuri.
En oo 40 vaan 34, mutta tilillä 179 €.
jotain 100 euroa. Velkaa on n. 550.000€
Suomalaisilla vaikuttaisi olevan aika paljon rahaa tilillä. Olen vähän kade.
Eikö järkevämpää olisi selvittää ihan tilastosta, että paljonko omaisuutta on noin keskimäärin ikäiselläsi ihmisellä, eikä vertailla jotain pankkitilin saldoa pelkästään?
3000-4000 euroa tilillä, ehkä 7000 rahastoissa.
104e. Seuraavan kerran tulee rahaa 1.6. Tt-tuki 208e.
Mulla on ruokatarpeet kyllä ostettu niin että ne riittää jotenkin.
Tarpeita olisi: lenkkarit ja rintaliivit vetelee viimeisiään. Kumpiakaan en haluaisi kirpputorilta ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan. Tyhmiä ovat jos makuuttavat isoja summia tilillä käteisenä mistä inflaatio syö ison osan.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaisilla, palstalla roikkujilla vain 😄.
Vajaa kuusi tuhatta euroa tällä hetkellä.