Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asianajaja päätti toimeksiannon "luottamuspulan" takia

Vierailija
19.05.2022 |

Teki työnsä huonosti ja kun sanoin harkitsevani kantelua, niin tämä oli tulos.

Mitäpä mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo selvästi luottamuspulalta kuullostaa.

Vierailija
2/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajajat hoitavat vain keissejä, joissa asiakkaalla on realiteetit hallussa.

Jos luulee, että asianajajan tehtävä on varmistaa asiakkaansa syyttömyys hinnalla millä hyvänsä, niin asiakas jää marinoitumaan omaan liemeensä vielä hetkeksi.

Esim. jos ryöstö näkyy valvontakamerakuvassa, niin kukaan asianajaja ei ota asiakasta, joka väittää että aseellinen ryöstö oli väärinkäsitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinet kaiketi kannella kuitenkin. Olisitko itse halunnut hänen kanssaan jatkaa?

Minullakin on keissi, jossa asianajaja sanoi puhelimessa olevansa kiinnostunut ja kun lähetin aloitusmateriaalit, ghostasi minut täysin. Eli ei edes vaivautunut kertomaan, ettei halua tapausta.

Oli kyse kesämökistä, jonka hallintaoikeuden haltija antaa rapistua ja jonka minä omistan. Hallintaoikeuden haltija ei halua minua paikalle edes kuntotarkastusta tekemään.

Vierailija
4/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinet kaiketi kannella kuitenkin. Olisitko itse halunnut hänen kanssaan jatkaa?

Minullakin on keissi, jossa asianajaja sanoi puhelimessa olevansa kiinnostunut ja kun lähetin aloitusmateriaalit, ghostasi minut täysin. Eli ei edes vaivautunut kertomaan, ettei halua tapausta.

Oli kyse kesämökistä, jonka hallintaoikeuden haltija antaa rapistua ja jonka minä omistan. Hallintaoikeuden haltija ei halua minua paikalle edes kuntotarkastusta tekemään.

Jospa vaan menet paikalle?

Vierailija
5/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kämppä, sinä vastaat kiinteistöstä.

Vierailija
6/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keissini on kasassa ja koko juttu perustuu erääseen seikkaan, jonka asianajaja itse asiassa toi negatiivissävytteisesti esille.

Riesaa vain, ja samoja liukuhihnarivejä varmaan suoltaa muillekin.

Ja pelkkä harkintahan johti tähän.

Tunnen itseni sata kiloa kevyemmäksi, kun en olisi laittanut tynkäversiota, jollaisen osaan kyhätä itsekin, eteenpäin.

Jos jossain on joku oikeesti ammattinsa osaava, voi vinkata.

Vierailija
7/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantelu asianajaliittoon tietenkin, jos on hoitanut työnsä huonosti. Näin muutkin saavat tietää, että hoitaa huonosti tehtäviään.

Vierailija
8/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keissini on kasassa ja koko juttu perustuu erääseen seikkaan, jonka asianajaja itse asiassa toi negatiivissävytteisesti esille.

Riesaa vain, ja samoja liukuhihnarivejä varmaan suoltaa muillekin.

Ja pelkkä harkintahan johti tähän.

Tunnen itseni sata kiloa kevyemmäksi, kun en olisi laittanut tynkäversiota, jollaisen osaan kyhätä itsekin, eteenpäin.

Jos jossain on joku oikeesti ammattinsa osaava, voi vinkata.

Asianajajat ovat erikoistuneet tietyille alueille, joten ei ole olemassa mitään yleispätevää hyvää asianajajaa. Jos et kerro alaa niin ei kukaan voi edes suositella.

Vierailija
9/9 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut asianajajaan liittyvä asia, vaan voit tehdä omalle mökillesi haluamasi korjaukset. Tietenkin sinulla on oikeus käydä mökillä tekemässä kuntotarkastus, kun ilmoitat siitä etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi