Tyttöystävä lähtee laivalle.
Tyttöystävä lähdössä laivalle tänään eikä edes ole pyytänyt minua mukaan. Hän kuulemma haluaa lähteä tyttöjen kanssa viettämään laatu aikaa. En millään haluaisi hänen lähtevän...
Kommentit (20)
Jätä se. Ei selkeesti halua olla sinun kanssa.
Muista päivämäärä jos kohta on paksuna ja väittää sinua isäksi.
Käy varmuuden vuoksi houruleissa itsekin.
Ma pida huva huoli tuttoje ilta minu hutti tervesin Sambo
Olen hieman mustasukkainen, koska edellisessä suhteessa minua petettiin. Ap
Et omista tyttöystävääsi. Lähde sinä vaikka baariin.
Tyttöjen reissut on kivoja. Se mikä tapahtuu laivalla, pysyy laivalla.
No no, tiedossa ankaraa maimisenloisketta aalloilla. Mikä parasta, erittäin hyvä mahdollisuus kokea kunnollinen kimppasessio. Saat väsyneen mutta onnellisen takaisin.
Se haluaa munaa kun susta ei ole panemaan
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman mustasukkainen, koska edellisessä suhteessa minua petettiin. Ap
Se ei ole nykyisen tyttöystäväsi syytä, eikä hän liity siihen mitenkään.
Jos olisin ap niin varaisin itsekin matkan ja pitäisin silmällä. Laivamatkat ei ole ihmisille, jotka ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Ei selkeesti halua olla sinun kanssa.
Terveisin nimimerkki "Ei koskaan minnekään yksin vaan aina puoliso mukana"
Siellä juotiin, siellä n*ssitiiin - aamulla oli tyhjät pussit niin!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ap niin varaisin itsekin matkan ja pitäisin silmällä. Laivamatkat ei ole ihmisille, jotka ovat parisuhteessa.
Tuo on kyllä yksi nopeimmista keinoista lopettaa oma parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on terveen suhteen merkki, että tungetaan mukaan kyttäämään ja vainoamaan!
Suosittele suihkua ja huolellista alapesua kun tulee takaisin. Melkoisen täynnä mälliä on pikkupesät.
Minusta on kumma, ettei tyttöystäväsi ole pyytänyt sinua mukaan. Kyllä se on niin, että jos parisuhteessa ollaan niin se oma kumppani ihan joka paikkaan mukaan!
Varmasti antaa persettä siellä ö-luokan hytissä. Saa isompaa kikkeliä mikä sinulla on.
Sä lähdet jonkin ajan kulttua poikien kanssa samallaiselle reisulle. Haluat viettää A1-luokan aikaa poikien kanssa. Kyllä se sen ymmärtää.
Oletko mustasukkainen?