Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin jakamisesta

Vierailija
18.05.2022 |

Tuleeko posti laatikkoon nimen vai osoitteen perusteella? Meillä siis rivissä koko naapuruston laatikot, kaikilla niissä vain sukunimi. Onko postilla siis tiedossa, että esim. Viljakuja 1 laatikko on rivin ensimmäinen?
Minulla on vaihtunut sukunimi jo ajat sitten, mutta vanhalla nimellä tulee satunnaisesti postia. Löytääkö vanhalla nimellä tuleva posti perille, jos nimi ei löydy laatikosta mutta osoite on oikea?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule osoitteen eikä nimen perusteella, menee naapurin laatikkoon ja naapurin postit usein mulle .

Vierailija
2/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että postinjakaja on lukutaidoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu, että postinjakaja on lukutaidoton.

Yhä useammin tämä pitää paikkansa.

Vierailija
4/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, posti menee kuitenkin mihin sattuu. Ainoastaan postinen tulee täsmällisesti.

Miksi et laittaisi laatikkoon oikeaa nimeäsi? Periaatteessa pelkkä osoite eli laatikon paikka jakelureitillä pitäisi riittää, jos on turvakielto ja salainen osoite.

Vierailija
5/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on huonontunut. Kaveri osti minulle kirjekuoreen sopivan pikkuesineen kaupasta, ja postitoimistosta lähetti sen. Siitä on jo pari kuukautta. Ei tule se, ei.

Ennen joulua tilasin nettikaupasta kirjekuoressa toimitettavan lehden itselleni. Ei tullut. Kauppa kyllä lähetti toisen, joka tuli perille.

Mitä postissa tapahtuu? Näitä on ollut myös tuttavapiirissäni.

Vierailija
6/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti jaetaan osoiteen mukaan .EI NIMEN.Joten postilatikon talon numero ja jos on viellä ovi numero.Saat postisi.Eli esim. 9.A.9. Omakoti talonhan posti lähetys samoin kuin rivari katu lukee sinä kirja. postilatikoon vaan se talon numero 9. Jos samalla tontilla 2 taloa. On kaksi postilukua, ne on A9 JA b 9.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi