Kuntosali ja naiset
Kommentit (85)
Minä en ainakaan. Keskityn omaan tekemiseen.
Saatan erehtyä tuijottamaan hetken niitä ähisijöitä ja puhisijoita. Todella epämiellyttävää ähkimistä.
En. Käyn salilla, joka on vain naisille.
Vierailija kirjoitti:
Saatan erehtyä tuijottamaan hetken niitä ähisijöitä ja puhisijoita. Todella epämiellyttävää ähkimistä.
Onhan se ärsyttävää kun toiset treenaavat tosissaan eivätkä vain lue puhelinta laitteissa istuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ärsyttävää kun toiset treenaavat tosissaan eivätkä vain lue puhelinta laitteissa istuen.
Treenaan ihan tosissaan mutta osaan tehdä sen hiljaa. Suosittelen muillekin. -edellinen
En ole kiinnostunut tuntemattomista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaan ihan tosissaan mutta osaan tehdä sen hiljaa. Suosittelen muillekin. -edellinen
Jos treenaat hiljaa, et treenaa kovaa. Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos treenaat hiljaa, et treenaa kovaa. Tämä on fakta.
Höpö höpö :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ähinä ja puhina vaan antaa sen viimeisen 5-10% ja työsarjoissa se tulee ihan automaattisesti viimeisissä toistoissa, vaikka muuten olen itsekin hiljaa. Huutaminen ja karjuminen on sitten jo vähän eri asia.
En katsele. Teen omaa hommaani. Toivon myös, ettei muut keskity mun tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pukeudut mahdollisimman huomiota herättävästi? Siis jos olet kuin n. 95% naisista salilla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa kunnolla treenaamisesta on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pukeudut mahdollisimman huomiota herättävästi? Siis jos olet kuin n. 95% naisista salilla?
Hmm... Tänään mulla oli trikoot ja pitkähihainen paita. Joskus on löysemmät housut ja toppi. Yleensä aina mustat. En oikein ymmärrä, miten mun pukeutuminen oikeuttaisi ketään kyyläämään mua. Mutta niin kuin sanottu, että keskity salilla muihin, joten en ole myöskään ollenkaan kiinnostunut heidän vaatteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lukihäiriö? Justhan tuossa todettiin että ähkiminen ällöttää.
Ähkiminen on väistämätön osa kunnolla treenaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on epämielyttävää ilmeisesti. Rahaa pitää olla, mutta töissä ei saa mennä liikaa aikaa. Lihakset pitää löytyä, mutta kuntosalilla ei saisi jatkuvasti käydä eikä syödä liikaa ruokaa. Pitäisi olla mies jonka kaikki muutkin naiset haluaa, mutta kaikesta huomiosta ollaan mustasukkaisia ja omia menoja ei saa olla jne.
Onneksi on naistensalit. Itse pidin ennen löysää t-paitaa ja verkkareita. Se märkä paita inhotti ja tuntui, että välillä rinnat näkyi, kun paita lerpotti päällä. Ostin sitten oikeat urheiluvaatteet ja jopas olo tuntui paremmalta, kun hiki ei jäänyt ihon pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on salilla mustat housut ja joku pitkähkö, löysä t-paita. Käyn nykyään naisille tarkoitetulla salilla. En harrasta mitään seuraelämää siellä vaan teen ohjelmani ja lähden pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ne toivoo että miehet (juuri ne tietyt) katselevat heitä. Mikään muu ei selitä sitä pukeutumistyyliä: miehillä löysät vaatteet, naisilla ihonmyötäiset.
Naisille myydään enemmän ihonmyötäisiä vaatteita kuin miehille, joten niitä tulee helpommin ostettua. Useimmissa kulttuureissa naiset ja miehet ylipäätään pukeutuvat eri tavalla, ja harva lähtee sitä kovin voimakkaasti kyseenalaistamaan.
Jos pukeutuu tiukempiin/paljastavampiin vaatteisiin kuin on normien mukaista, sitä voi suuremmalla syyllä pitää huomionhakuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on salilla mustat housut ja joku pitkähkö, löysä t-paita. Käyn nykyään naisille tarkoitetulla salilla. En harrasta mitään seuraelämää siellä vaan teen ohjelmani ja lähden pois.
Kiva katsella kun mies tekee hauiskääntöä isoilla painoilla 👍