Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin leikkauttaa pitkät hiukset ekaa kertaa kampaajalla

Vierailija
18.05.2022 |

Paljonko se suunnilleen maksaisi ja kauanko siinä kestäisi? Tekeekö kampaaja pakosta siellä jotain ylimääräistäkin ja alkaako tyrkyttää muita palveluitaan ja tuotteitaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ja kuluva aika riippuu täysin siitä, miten aiot ne leikkauttaa: latvojen tasaus / pelkkä hiusten lyhennys vai suuri mallinmuutos. Yleensä kampaajat haluavat pestä hiukset, mutta kyllä latvojen tasaus taitaa onnistua vain suihkupullolla kastelemalla. Muiden palveluiden ja tuotteiden tyrkytys on kovasti kampaajakohtaista, mutta yleensä kaikki kysyvät siinä lopuksi, että tarvitseeko jotain tuotteita. Siihen voi sitten sanoa vaan että "ei kiitos".

Vierailija
2/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta ja kuluva aika riippuu täysin siitä, miten aiot ne leikkauttaa: latvojen tasaus / pelkkä hiusten lyhennys vai suuri mallinmuutos. Yleensä kampaajat haluavat pestä hiukset, mutta kyllä latvojen tasaus taitaa onnistua vain suihkupullolla kastelemalla. Muiden palveluiden ja tuotteiden tyrkytys on kovasti kampaajakohtaista, mutta yleensä kaikki kysyvät siinä lopuksi, että tarvitseeko jotain tuotteita. Siihen voi sitten sanoa vaan että "ei kiitos".

Kiitos vastauksesta! Tarkoitin pelkkää lyhennystä, en mallinmuutosta. Kiitos tuosta tiedosta että haluavat pestä myös. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu pettymykseen. Vaikka kerrot tarkkaan mitä haluat niin olet toisen käsissä.

Vierailija
4/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset ovat puhtaat eikä niissä ole muotoilutuotteita, ei niitä tarvitse pestä.

Mulla pitkien hiusten leikkaus (muutaman sentin lyhennys ja lievä kerrostus) kestää noin 45 min ja on maksanut 30 €.

Vierailija
5/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiukset ovat puhtaat eikä niissä ole muotoilutuotteita, ei niitä tarvitse pestä.

Mulla pitkien hiusten leikkaus (muutaman sentin lyhennys ja lievä kerrostus) kestää noin 45 min ja on maksanut 30 €.

Ja mitään tuotteita mun kampaaja ei ole tyrkyttänyt ikinä.

Vierailija
6/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkiä hiuksia voi leikata. Ne pitää kasvattaa tai pidentää. Oot nyt ymmärtänyt ihan väärin... 

Mites se äikkä sujuu?

Vierailija
7/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suosittelevat tuotteita. Mulla on sellainen kampaaja, joka osaa suositella tuotteita, jotka oikeasti toimii mulla. Ei suosittele mitä tahansa.

Vierailija
8/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa. Pitkät hiukset ovat naisella aina paremmat kuin lyhyet. M27

Vierailija
9/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käyt vaan latvoja leikkauttamassa, pyydä että ei menisi tiettyä rajaa (esim. 5 cm) pitemmälle! Multa leikattiin latvoja pienempänä ja lähti ihan hirveä määrä tukkaa.. Mulla oli aika kiharat hiukset niin halusi varmaan varman päältä leikata enemmän.

Vierailija
10/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot, että leikataan 5cm, näet kuinka lattialle alkaa tippua vähintään 15cm latvantupsuja. Tämä on ihan yleinen kokemus eikä vain tunnu siltä vaan oikeasti leikkaavat kaikki huonot pois. Vaikka kuinka sanoisit, että nyt vaan se 5cm ja ihan sama jääkö sinne huonoja ja käyn vaikka kk päästä uudelleen.

Vierailija
11/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että älä mene jos haluat pitkinä hiuksesi säilyttää.

Vierailija
12/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tännepä onkin tullut kampaajien ei-suosittelijoita. Ehkä mietin kampaajalle menoa vielä uudemman kerran

ap

Vierailija
13/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole pakko pestä siellä. Itse vihaan sitä jos joku muu pesee,  sanon aina kampaajalle ettei tarvitse pestä, ja pesen aina itse ennen kampaajalle menoa syväpuhdistavalla.

Jos haluat leikkauttaa lyhyemmäksi, niin painota kampaajalle kuinka paljon saa lyhentää. Mielellään näytä mallikuvia myös, jotta olet kampaajan kanssa samalla aaltopituudella.

Vierailija
14/20 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanot, että leikataan 5cm, näet kuinka lattialle alkaa tippua vähintään 15cm latvantupsuja. Tämä on ihan yleinen kokemus eikä vain tunnu siltä vaan oikeasti leikkaavat kaikki huonot pois. Vaikka kuinka sanoisit, että nyt vaan se 5cm ja ihan sama jääkö sinne huonoja ja käyn vaikka kk päästä uudelleen.

Tuo on niin totta. Ja joka kerta. Ja se puhe siitä, kuinka hiukset nyt vahvistuvat, kun niitä leikkaa. Miten ne muka vahvistuvat. Itselläni on niin valtavan paksut hiukset, että ne eivät toden totta kaipaa mitään vahvistumista. 

Vierailija
15/20 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lyhennän hiukseni kotona koska ei huvita juosta lyhentämässä niitä koko ajan. Lyhennän ne ihan vaan saksilla.

Vierailija
16/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitkiä hiuksia voi leikata. Ne pitää kasvattaa tai pidentää. Oot nyt ymmärtänyt ihan väärin... 

Mites se äikkä sujuu?

samaa funtsailin minäkin heh

Vierailija
17/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka käyt vaan latvoja leikkauttamassa, pyydä että ei menisi tiettyä rajaa (esim. 5 cm) pitemmälle! Multa leikattiin latvoja pienempänä ja lähti ihan hirveä määrä tukkaa.. Mulla oli aika kiharat hiukset niin halusi varmaan varman päältä leikata enemmän.

Varaudu siihen, että ainakin 10 cm lähtee ja myös siihen, että pian hiuksesi eivät enää ole pitkät. 

Vierailija
18/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pitkät hiukset ja käyn säännöllisesti kampaajalla. Kampaaja arvioi, missä kunnossa hiukseni ovat, koska hän on ammattilainen ja näkee tilanteen paremmin. Joskus lähtee 10 cm, joskus kolme. Aina olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
19/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeät, selvät ohjeet kampaajalle.

Taisin itse käydä 9 vuotta sitten viimeks.Taito itsellä pitää harja kuosissa.Pitkillä kutreilla se on helppoo ja saapi mieluiset.

Vierailija
20/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just itse tasasin latvat. Ei ole vaikeaa, kestää sen kymmenen sekuntia, mitä saksien esiin kaivaminen kestää, eikä maksa mitään ja taas on siistit hiukset 

En maksaisi tuosta ulkopuoliselle kuin viisi euroa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän