Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ärsyttää kun rahat tiukoilla?

Vierailija
11.10.2006 |

Välillä tuntuu, että olen puistomme ainut " köyhä" .Sitten podenkin pahaa oloa pinnallisuudestani ja siitä, että pahoitan mieleni moisesta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tuntuu vaan. Ei se oo rikkautta, että elää velaks.

Vierailija
2/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli NIIN rasittavaa, kun nippa nappa sai laskut hoidettua ja sitten kituuteltiin taikakonstein seuraavaan liksaan asti.

Et ole pinnallinen. Itse kestin läpi vaikeimman keskittymällä siihen ajatukseen, että tila oli vain väliaikainen. Toivottavasti myös teillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan osaa sitä mistään päällepäin erottaa.

Vierailija
4/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitovapaalla ja rahat tiukalla.

V*tuttaa, kun vuodesta toiseen kuljen samassa tuulipuvun rääsyssä ja revenneissä lenkkareissa. Srk kerhoon laitan puntista revenneet 10 vuotta vanhat levikset tai toisen kahdesta 10 vuotta vanhasta neuleesta (muut paidat kaapissa on vielä huonompia tai vanhempia). Toiset mammat sitten kulkee vimosen päälle uusissa merkkivaatteissa ja esittelevät kun taas tuli shoppailtua.

Olen lohduttautunut sillä, että meilläpä ollaan koko porukka oltu aina terveitä. Ei ole vakavampia eikä pienempiä sairauksia ollut koskaan! 4-vuotiaalla esikoisella ei ole ollut koskaan korvatulehdusta eikä ole käynyt kuin neuvolan säännöllisissä lääkäritarkastuksissa (ei siis mitään terveyskeskuskeikkojakaan). Toiset mammat puistossa parkuu kun taas Jennica- Jannica on seitsemännessä peräkkäisessä korvatulehduksessaan ja poskiontelotkin näyttävät pahalta.

Että kyllä se meidänkin aika joskus koittaa, jahka taas rukoukset kuullaan ja löytyisi työpaikka, ehkäpä tällaiselle ahkeralle ja tunnolliselle on sitten jotakin hyvää luvassa kun aika on oikea. Muuhun en voi nyt uskoa.

Vierailija
5/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö kirpputoreilla? Sieltähän löytää todella hyviä siistejä ja muodikkaitakin vaatteita - halvalla ;o) Mä harrastan kirpputoreja ja näin ollen pysyn itsekin ihan kivoissa muodikkaissa vaatteissa vaikka rahaa on vähän.

=o)

Vierailija
6/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään kaupoissa turhaan. Lasten vaatteisiin panostan, he eivät saa palella ja kastua. Tingin sitten omistani.

Ei se ole niin helppoa toisten ymmärtää. Jos vaihtoehtona on ostaa 4 eurolla esikoiselle uudet puuvillalapaset pieneksi jääneiden tilalle nyt syksyllä (käytetään myöhemmin sitten kuopuksella) tai itselle käytetty college kirpparilta niin ei tarvitse kahta kertaa miettiä.

Täytyisi varmaan lähteä katsomaan kirpparien antia. Joskus kun kävin siellä niin hinnat oli aivan järjettömät. Esim. lähes puhkinaiset lasten saappaat 5 euroa, sillä saa jo cittarista uudet saappaat.

t:6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme