Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deppin oikeusjuttu parasta viihdettä

Vierailija
17.05.2022 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä menee? Itse en kyllä pysty nauttimaan, ahdistavaa seurata kun Amber vääntää tekoitkua ja sepittää.

Vierailija
2/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heardin asianajaja tuskin päässyt ääneen, kusee pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä mä teen kun tämä on ohi =O 

Vierailija
4/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa?

Vierailija
5/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. meitä?

Vierailija
6/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. miljoonia ihmisiä tuntuu kiinnostavan 😊 minä seuraan tiiviisti myös.

Vierailija
7/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä menee? Itse en kyllä pysty nauttimaan, ahdistavaa seurata kun Amber vääntää tekoitkua ja sepittää.

Se ei "itke" enää. Varmaan asianajajat sanoneet jotakin.. tällä hetkellä puhuu viileän rauhallisesti mutta edelleen kyttää valamiehistöä sääliä hakien.

Vierailija
8/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
9/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoja nää julkkis oikeudenkäynnit.

Yhdessä ollessa yhtä hymyä, mutta sitten kun on erottu niin toinen keksii (se kuka haluaa rahaa) että joo sillon 10 vuotta sitten oli kauhea riita ja käsirysy ja sain mustelman, tartten nyt 20 miljoonaa.

Niin miten tällasia edes aletaan puimaan, jos oli jonkun hirvittävän rikoksen uhri, niin olisko kannattanu vaikka soittaa poliisit sillon, eikä odottaa vuosikausia.

Vierailija
10/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No mua ainaskin yleensä kiinnostaa lakiasiat, olen kattonut muitakin trialeita. Mutta tuossa Deppin trialissa paljon komiikkaa. Esim. juuri äsken Heardin säälittävä esitys, jonka just lopetti. 10% kysymykseen ehkä vastattiin..

Vierailija
11/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hemmettiä! Amberin käskettiin mennä istumaan asianajajien kanssa, mutta paahtoi nokka pystyssä ulos koko oikeussalista ennenkuin valamiehistö oli edes poistunut =O 

Vierailija
12/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän hidas temposta.

Vierailija
13/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä ollessa yhtä hymyä, mutta sitten kun on erottu niin toinen keksii (se kuka haluaa rahaa) että joo sillon 10 vuotta sitten oli kauhea riita ja käsirysy ja sain mustelman, tartten nyt 20 miljoonaa.

Niin miten tällasia edes aletaan puimaan, jos oli jonkun hirvittävän rikoksen uhri, niin olisko kannattanu vaikka soittaa poliisit sillon, eikä odottaa vuosikausia.

Mistä tuossa sinusta nyt käydään oikeutta? Mikä on jutun biiffi? Kuka syyttää ketä ja mistä? Onko sinulle selvinnyt?

Vierailija
14/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa tajua. Joka paikasta pursuaa. Ei vois vähempää kiinnostaa seurata mistä asiassa onykse

Vierailija
15/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuossa sinusta nyt käydään oikeutta? Mikä on jutun biiffi? Kuka syyttää ketä ja mistä? Onko sinulle selvinnyt?

Johnny syyttää että Amperi tuhosi hänen uransa perättömillä parisuhdeväkivaltasyytöksillä.

Vierailija
16/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No mua ainaskin yleensä kiinnostaa lakiasiat, olen kattonut muitakin trialeita. Mutta tuossa Deppin trialissa paljon komiikkaa. Esim. juuri äsken Heardin säälittävä esitys, jonka just lopetti. 10% kysymykseen ehkä vastattiin..

Siis mikä sinua erityisesti tässä trialissa kiinnostaa, noin lainopillisesta näkökulmasta?

Vierailija
17/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amber pohjusti tätä suunnitelmaa vuosia. Sen takia tuolla on tuntikausia niitä nauhoitteita, sen takia se on ottanut kuvia (ei tosin koskaan väkivallan jäljistä). 

Vierailija
18/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnny syyttää että Amperi tuhosi hänen uransa perättömillä parisuhdeväkivaltasyytöksillä.

Niin, eli miten tuo alkusepustuksesi liittyy asiaan?

Vierailija
19/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kanssa tajua. Joka paikasta pursuaa. Ei vois vähempää kiinnostaa seurata mistä asiassa onykse

Ei näitä ole pakko katsoa tai lukea. Minäkin skippaan kaikki mitkä ei minua kiinnosta, enkä ihmettele niissä ketjuissa että miksi jotain muita kiinnostaa. 

Vierailija
20/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amber pohjusti tätä suunnitelmaa vuosia. Sen takia tuolla on tuntikausia niitä nauhoitteita, sen takia se on ottanut kuvia (ei tosin koskaan väkivallan jäljistä). 

Niin kuka tässä nyt syyttâä ketä ja mistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan