Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tullut selkäänpuukotetuksi? Vai enkö ymmärrä? Koen tulleeni hyväksikäytetyksi kun olen avautunut ammatillisissa kuvioisssa.

Vierailija
17.05.2022 |

Toimin erikoisalalla eikä meitä ole monta, nyt saman alan toimija otti aikanaan yhteyttä yhteistyön merkeissä, jotta voimme tarjota asiakkaille kattavampaa palvelua.
Olemme saaneet yhteistyön toimimaan, niin että hän on saanut kauttani monta uutta asiakasta ja itse voinut tarjota kokonaispalvelua asiakkaille.
Vastaavasti en ole saanut montakaan asiakasta häneltä, mutta ymmärrän ettei se ole hänestä kiinni.

Nyt tämä yhteistyökumppani on kutsunut toiminta-alueellemme tuttunsa joka on minulle kilpailia! Tiedän että kilpailu on luonnollista, mutta tämä tulokas käyttää nyt samaa toimintamallia, koska olin tullut kertoneeksi liiketoimintaan liittyviä yksityiskohtia, ja ylitin rajani, koska jälkeenpäin tuli huono fiilis, koska se tapahtui niin toisen uskoutumalla minulle ensin ja sitten kyselemällä tietoja joiden saaminen varmasti nopeutti ja helpotti tämän oman tuttavansa alueelle tulemista.

Olemme tosi pieni erikoisalan osaajien yhteisö ja olen aina varonut turhaa verkostoitumista koska en halua tarpeetonta kilpailua joka pahimmillaan vie alan tasoa alemmalle, koska katsottuani tämän tulokaan kilpailijan materiaalia, niin siinä mennään rimaa hipoen mitä tulee laillisuuteen ja eettisyyteen, joka on minulle itselleni ollut aina olennainen asia.

Nyt sitten painajaiseni toteutui. Olen todella loukkaantunut ja lopetin tästä päivästä referoinnin.

Olisi kiva kuulla muutama lohduttava sana tms.
Kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Vierailija
2/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautuminen tapahtui siksi koska olet groomingin uhri. Olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Olet ilmeisesti ammatinharjoittaja, koska minun on vaikea ymmärtää, miksi avautuisit liikesalaisuuksista jos olet jonkun firman palveluksessa. Siinä kun ei vois syyttää kuin itseään.

Vierailija
4/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yhteistyökumppanini, ei ollut minulle kovin mieluinen valinta koska hän on vastavalmistunut ja hänellä on ammatillisten rajojen ja ammattiimme liittyvään käyttäytymiskoodistoon liittyvää rajattomuutta.

Hän myös pyysi minulta demoa hänen laajemmalle kollegaryhmälle ja nyt tajuan että sekin taisi olla ei niin vilpittömässä mielessä, jotta hän tietäisi työstäni enemmän voidakseen referoida asiakkaitaan minulle, vaan ihan vaan saadakseen omia kavereitaan kilpailijakseni alalle, koska meitä ei ole monia. Monesta eri syystä.

Ap

Vierailija
5/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö  o nlyfans matskua? Oletko siis digitaalih*ora?

Vierailija
6/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä. Olet ilmeisesti ammatinharjoittaja, koska minun on vaikea ymmärtää, miksi avautuisit liikesalaisuuksista jos olet jonkun firman palveluksessa. Siinä kun ei vois syyttää kuin itseään.

Kyllä, olen ammatinharjoittaja. Tiedän että pitää olla varovainen, mutta toinen osapuoli käytti asiattomia keinoja mm. kertomalla pitkälti minun kysymättä omista toimintamalleistaan ja sitten kysymällä minulta, jolloin on helppo lipsauttaa jotakin. Ja ylipäänsä hän esiintyi henkilönä jonka kautta saan hyviä uusia asiakkaita.

Vierailija
7/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö  o nlyfans matskua? Oletko siis digitaalih*ora?

En. 

Vierailija
8/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että kertoako tälle henkilölle kuinka koen tilanteen? 

Sain tietää tästä kilpailijasta jonka hän kutsui ja organisoi alueellemme siten että hän lähetti viestin jossa kertoi että tämä uusi henkilö etsii lisää kontakteja jne. 

Meinasin saada halvauksen, koska oli sen verran härskiä, kun kokeilee kuinka paljon voi saada lisää apuja jollekin tutulleen. 

Ap

Vierailija
9/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää olevansa edelläkävijä jossain asiassa niin kaikkea ei kannata paljastaa.

Vierailija
10/10 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tapahtuu ihan yrityksissäkin. Sun idea voi olla kohta jonkun muun idea ja hän saa siitä kaiken kunnian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän