Missä viettää juhannusta jos ei ole mökkiä
Kommentit (27)
Mieheni purjeveneellä Helsingissä.
Ei sitä ole pakko viettää. Minä en vietä mutta jos haluisin viettää niiin vuokraisin mökin.
Osta Juhannusloma, joltain maaseutu tilallta.
Siellä saa juhannuksesta nauttia rauhassa, tai olla myös muiden seurassa.
On saunomista, jopa savusauna, on juhannuskoivujen pystyttäminen, on juhannuskokko.
Lähistöllä saattaa olla myös jossain juhannustanssit lavalle, jolle osa porukasta lähtee.
Voi myös nauttia juhannuksesta yksinäisemmin, kun käy vain syömässä ja tekee itse omia retkiä ja kävelyjä maalaismaisemassa.
Voi myös uida ja veneillä, riippuen täysin siitä, millaisella paikalla tuo maatila matkailua tarjoava yritys on.
Me oltiin usein ulkomailla juhannus, sopiva pidennetty viikonloppu Euroopan reissulle.
Juhannusristeilylle/kokkoristeilylle. Siellä tapaa muita mökittömiä.
Mä olen viettänyt jo 50 juhannusta ilman mökkiä. Lapsena oltiin kotona omakotitalossa. Aikuisena olen ollut joko ulkomailla tai kotona, enimmäkseen kotona. Ihan hyvin on aina mennyt, vaikka ei mökkiä ole ollutkaan. Grillailua, saunomista jne. Sään mukaan ulkonaoloa.
Jos oma seura riittää niin teltan kanssa kansallispuistoon tyhjän järven rannalle. Pala kauneinta ja aidointa suomea.
Kotona yksin. Ketään ei kiinnosta minun seura varsinkaan juhannuksena.
Ostarista joku ihana arabimies mukaan.
Kotona saunoen grillaten maaseutumaisemissa. Matkailu-autolla reissussa ennen juhannusta ja loppukesästä. Etenkin nyt kun tullut enempi näitä vaunun ja auton vuokraajia. Elävät kuin lehmät pellossa veräjät auki.
Me on vuokrattu Hangosta yöpyminen muutamaksi yöksi. Ei tykätä olla mökeillä hyttysten syötävänä ja käydä ulkohuusseissa. Meren rannalla piknikkiä, hyviä ravintoloita, uintia, meriretkiä.
Kaupungissa kotona sitä on hyvä viettää. Kaupunki on silloin tyhjä ja hiljainen ja näyttää parhaat puolensa.
AirBnB Meri-rastilasta. Meno on kuin jossain kolmannessa maassa ja voit grillata ne -60% Atrillit kätevästi poliisiauton hiilloksessa. Jos elät niin kauan.
Ihanaa olla kotona. En ole koskaan ollut juhannuksena mökillä. Olen ollut jossain mökillä yötä viimeksi alle 10-vuotiaana. Ei meillä ole kenelläkään ystävistä omaa mökkiä. Ihan luksusta olla omassa rauhassa kotona. Voi katsoa tv:tä, syödä jotain hyvää ruokaa, käydä saunassa jne. ihan oman aikataulun mukaan. Ei hyttysiä, ei paarmoja, ei kosteita huoneita ja kylmässä säässä värjöttelyä. Jos sattuisi aurinko hellimään, aamulla voi kattaa aamukahvit pihalle ja nauttia juhannuspäivän hiljaisuudesta.
Ihan omalla kotiterassilla aattelin viettää.JJuhannuspäivänä ehkä kaupungille kun sudeettisavolaiset on Saimaalla mökeillään. Ei se mökki mikään juhannuksen edellytys ole.