Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä viettää juhannusta jos ei ole mökkiä

Vierailija
17.05.2022 |

Mökkikylä tms esim

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalla kotiterassilla aattelin viettää.JJuhannuspäivänä ehkä kaupungille kun sudeettisavolaiset on Saimaalla mökeillään. Ei se mökki mikään juhannuksen edellytys ole.

Vierailija
2/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni purjeveneellä Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona?

Vierailija
4/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole pakko viettää. Minä en vietä mutta jos haluisin viettää niiin vuokraisin mökin.

Vierailija
5/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini on suosittu paikka.

Vierailija
6/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlinna

Vierailija
7/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Juhannusloma, joltain maaseutu tilallta.  

Siellä saa juhannuksesta nauttia rauhassa, tai olla myös muiden seurassa.

On saunomista, jopa savusauna, on juhannuskoivujen pystyttäminen, on  juhannuskokko.

Lähistöllä saattaa olla myös jossain juhannustanssit lavalle, jolle osa porukasta lähtee.

Voi myös nauttia juhannuksesta yksinäisemmin, kun käy vain syömässä ja tekee itse omia retkiä ja kävelyjä maalaismaisemassa.

Voi myös uida ja veneillä, riippuen täysin siitä, millaisella paikalla tuo maatila matkailua tarjoava yritys on.

Vierailija
8/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin usein ulkomailla juhannus, sopiva pidennetty viikonloppu Euroopan reissulle.

Vierailija
9/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusristeilylle/kokkoristeilylle. Siellä tapaa muita mökittömiä.

Vierailija
10/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viettänyt jo 50 juhannusta ilman mökkiä. Lapsena oltiin kotona omakotitalossa. Aikuisena olen ollut joko ulkomailla tai kotona, enimmäkseen kotona. Ihan hyvin on aina mennyt, vaikka ei mökkiä ole ollutkaan. Grillailua, saunomista jne. Sään mukaan ulkonaoloa.

Vierailija
11/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa mökki

Vierailija
12/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma seura riittää niin teltan kanssa kansallispuistoon tyhjän järven rannalle. Pala kauneinta ja aidointa suomea.

Vierailija
13/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yksin. Ketään ei kiinnosta minun seura varsinkaan juhannuksena.

Vierailija
14/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostarista joku ihana arabimies mukaan.

Vierailija
15/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona saunoen grillaten maaseutumaisemissa. Matkailu-autolla reissussa ennen juhannusta ja loppukesästä. Etenkin nyt kun tullut enempi näitä vaunun ja auton vuokraajia. Elävät kuin lehmät pellossa veräjät auki.

Vierailija
16/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on vuokrattu Hangosta yöpyminen muutamaksi yöksi. Ei tykätä olla mökeillä hyttysten syötävänä ja käydä ulkohuusseissa. Meren rannalla piknikkiä, hyviä ravintoloita, uintia, meriretkiä.

Vierailija
17/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa kotona sitä on hyvä viettää. Kaupunki on silloin tyhjä ja hiljainen ja näyttää parhaat puolensa.

Vierailija
18/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AirBnB Meri-rastilasta. Meno on kuin jossain kolmannessa maassa ja voit grillata ne -60% Atrillit kätevästi poliisiauton hiilloksessa. Jos elät niin kauan.

Vierailija
19/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla kotona. En ole koskaan ollut juhannuksena mökillä. Olen ollut jossain mökillä yötä viimeksi alle 10-vuotiaana. Ei meillä ole kenelläkään ystävistä omaa mökkiä. Ihan luksusta olla omassa rauhassa kotona. Voi katsoa tv:tä, syödä jotain hyvää ruokaa, käydä saunassa jne. ihan oman aikataulun mukaan. Ei hyttysiä, ei paarmoja, ei kosteita huoneita ja kylmässä säässä värjöttelyä. Jos sattuisi aurinko hellimään, aamulla voi kattaa aamukahvit pihalle ja nauttia juhannuspäivän hiljaisuudesta.

Vierailija
20/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella kaupungissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan