Monta neliötä kahdelle ihmiselle?
Eli jos asuu kumppanin kanssa yhdessä, niin monta neliötä minimissään pitäisi olla? 2 henkee.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pariskunnan, joka asui 36 neliön yksiössä.
No, me asutaan 36 neliön yksiössä. Koti on lähinnä nukkumapaikka ja se elämä muualla.
Meillä on 56 neliön kaksio, voisi tästä muutaman neliön ottaa pois ja elää vielä mukavasti.
En mä nyt niistä neliöistä tiiä. Jos on riitaisa pari, pitää olla erillinen huone minne pääsee ovet paukkuen tauolle. Tai sit jos ollaan umpirakastuneita, riittää 12 neliöö ja pelkkä sänky.
Mun kriteeri on vähintään 25 neliötä per henkilö. Tällä hetkellä asun yksin 45 neliön asunnossa eikä tähän kyllä toinen mahdu. Loppuu henkinen tila kesken. :D
Yli 50. Ostettiin 70 neliöinen kolmio kun esikoinen syntyi.
Meillä on sata neliötä ja se on ihan riittävästi.
55 neliötä. 30 neliötä on tukala yhdelle ja kahdelle. 40 neliötä menee yhdelle.
Meillä on 74 neliöö mulle ja lapselle ja isolle koiralle. Tuntuu et säilytystilaa ei oo riittävästi.
helsingin ihania tehoneliöitä riittää 15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, me asutaan 36 neliön yksiössä. Koti on lähinnä nukkumapaikka ja se elämä muualla.
Me asutaan neljästään (2 aik. ja 2 teiniä) 78 neliöö ja koti on mulla elämä. edellinen
jos maksetaan yhdessä, niin 40 neliötä on ihanan läheinen, lämmintunnelmainen ja sopiva, mutta jos mies maksaa, niin 300 neliötä on sopiva
Me muutimme 120m2 taloon kun kuopus lähti. Edellinen oli puolta isompi.
Tässä on tärkeintä iso keittiö-oh-rt yhdistelmä (54m2). Makuuhuone, vierashuone ja työhuone.
.Juuri sopiva
Normaalille pariskunnalle riittää yksi neliö, riitaisammalle tai "omaa rauhaa" kaipaavalle voi olla kaksi yksiötäkin.
Tänne omaan kotiini mahtuisi toinenkin elämään eli 40 asunto kyseessä.