Apua, nyt on vahingossa kaksi miestä
Oikeasti tämä oli vahinko. Toisen kanssa keskustelu hiipui ja hän perui tapaamisen ja ajattelin että se oli siinä. Parin hiljaisen illan jälkeen aloin jutella toisen miehen kanssa ja nyt molemmat kysyvät tapaamista. Ensimmäinen mieskin siis ehdotti nyt uutta tapaamisaikaa vaikka pari päivää oli todella nihkeää jutustelua. Miten tästä nyt selviää? Ensimmäisen miehen olen tavannut kaksi kertaa.
Kommentit (36)
Olenko kamala jos sovin tapaamisen vielä molempien kanssa. Tai no, olenhan minä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hommaa vielä kolmas! Vahingossa!
No niin tiesin että tämä kommentti tulee. Mutta kerros mitä sinä olisit tehnyt toisin.
Ap
No kumman haluat tavata?! Tapaa se. Ei kai se sen vaikeampaa ole pakko olla!
No ei paha, minulla on vaimo ja 8 tyttöystävää. 6 suomalaista ja pari ukrainalaista. En oikein tiedä mitä nyt tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Olenko kamala jos sovin tapaamisen vielä molempien kanssa. Tai no, olenhan minä..
Ap
Mikäs siinä! Onhan sulla kax reikää!
Mistä alapeukut? Onko tilanne jonkun mielestä niin mahdoton että epäillään trolliksi vai olenko nyt jo tehnyt jotain väärin?
Ap
Etkö voisi olla kimppakivaa miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin tiesin että tämä kommentti tulee. Mutta kerros mitä sinä olisit tehnyt toisin.
Ap
Olisin hommannut sen kolmannenkin!
Jos se on vasta alkutapailua, niin ihan hyvin voi nähdä kahta samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä tässä on mennyt väärin? Jos et seurustellut sen ekan miehen kanssa niin se on ihan normaalia jos alat puhua toisen kanssa kun hänellä vaikuttaa kiinnostus lopahtavan eikä selitä miksi. Vaikuttaa ajankäytölliseltä ongelmalta, jos ehdottivat molemmat samaan saumaan. Siitä vaan valkkaat päältä.
Tapaat molemmat ja mietit sen jälkeen, miten jatkat
Ei tarvitse valita kumpaakaan. Et ole luvannut kummallekaan mitään, voit hyvin käydä kahvilla vaikka molempien kanssa.
Jos toisen kanssa viihtyy hyvin ja toisen kanssa ei niin hyvin, niin lienee aika selvää kumman kanssa haluat edetä.
Maailmassa on hirveesti ihmisiä. Nämä kaksi eivät ole ainoat vaihtoehdot.
Ja ole sinä, joka tekee valinnat. Älä odota, että sinut valittaisiin.
Katsot aikasi ja teet sitten vasta johtopäätöksiä.
Ei sinulla ole kahta miestä, vaan ainoastaan nyt jonkun aikaa tai pidemminkin tapailet kahta.
Sehän on aika luonnollista kun ei olla sovittu mitää kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No kumman haluat tavata?! Tapaa se. Ei kai se sen vaikeampaa ole pakko olla!
No kun en minä tiedä kun en kumpaakaan vielä kovin hyvin tunne. Toisen kanssa on helpompaa mutta saattaa olla pleijeri. Ensimmäisen kanssa on vähän vähemmän luontevaa mutta vaikuttaa luotettavammalta.
Ap
Haloo? Olet nainen, sulla on kaksi reikää. Eihän yksi mies edes riitä.
Tapaisin tuon uudenkin miehen. Tuo eka vaikuttaa siltä, että silläkin oli kierroksessa joku muu, mutta se kosahti. Ja palasi sinuun.