Kuka kehtaa mennä lomalle Turkkiin?
No jos halvalla saa, niin ei haittaa mitä Turkki tekee.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Komeita miehiä ja hyvää ruokaa, niitä ei voi vastustaa.
Kreikassa on komeammat miehet ja parempi ruoka.
En osaa sanoa, mutta Istanbulissa taksi on taksi. :)
https://www.agefotostock.com/age/en/Stock-Images/taxi-sign-istanbul.html
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut muslumimaat pannassa jo vuodesta 1988 kun fundamentalistit räjäyttivät ensimmäisen turistibussin Kairossa. Totesin silloin että en varmaan ole tervetullut, eikä vielä tähän päivään mennessä ole pakko ollut sinne väkisin ängetä. Aurinkoa ja hiekkarantaa löytyy ihan kivasti EU:n rajojen sisäpuoleltakin.
Itse olen käynyt Egyptissä kuuden tähden löhölomilla ja siellä saa rahalla vielä paljon enemmän kuin Turkissa, joten en oikein tajua mitä järkeä kenenkään on käydä Turkissa.
Vierailija kirjoitti:
Meille kyllä hinta ratkaisee! Viisihenkinen lapsiperhe ei voi elää rikkaiden moraalin mukaan.
Eli Turkkiin lomalle (Turkissa 2 vko = Kreikassa 1 vko)
Kerro lisää köyhän moraalistanne, jos pesukone hajoaa niin varastetaan naapurin pesukone tilalle ?
Meidän tavallisten ihmisten ei pitäisi välittää politiikasta kun ei politiikka koskaa välitä tavallisesta ihmisestä
~ mummo ~ kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta Istanbulissa taksi on taksi. :)
https://www.agefotostock.com/age/en/Stock-Images/taxi-sign-istanbul.html
Istanbulin basaari on hieno, samoin kuin Topkapi. Pera Palace on kaunis.
Aika moni kehtaa. Siitä päätellen että kun varasin meidän perheelle matkat saatiin sen lähtöpäivän lennolle viimeiset paikat.
Lomaa on rajallinen määrä. Vain tietyt lähtöpäivät ovat mahdollisia. Turkki ei ollut meille ykkösvaihtoehto (eikä edes kakkosvaihtoehto), mutta niille päiville kun lähtö mahdollinen, ei enää muuta löytynyt. Tai jotain ihan sikakalliita kerikan matkoja olisi vielä saanut, mutta ei mitää keskihintaista enää. Kyse siis pakettimatkoista ja perus rantalomasta. Pelkkiä lentojakaan ei löytynyt järkeviin hintoihin. Todellakaan ei jätetä kauan odotettua lomaa välistä politiikan vuoksi. Harmittaa vähän lähteä Turkkiin, kun ihan muualle olisi valinta kohdistunut jos olisi ollut mahdollista. Kyse ei kuitenkaan ole mistään kehtaamisesta, vaan ihan puhtaasti omista mieltymyksistä. Mutta parempi tämäkin kun ei mitään.
Mulla on ollut muslumimaat pannassa jo vuodesta 1988 kun fundamentalistit räjäyttivät ensimmäisen turistibussin Kairossa. Totesin silloin että en varmaan ole tervetullut, eikä vielä tähän päivään mennessä ole pakko ollut sinne väkisin ängetä. Aurinkoa ja hiekkarantaa löytyy ihan kivasti EU:n rajojen sisäpuoleltakin.