Onko normaalia että päivittäin tulee ainakin pari sydän muljahtelua??
Olen kyllä vähän ahdistunut /stresaantunut. Vähän. Olen käynyt sydänfilmissä ei kauaa tästä ole.
Kommentit (15)
Oletko ottanut tutkitun ja turvallisen?
Minulle tuli koronan jälkeen muljahtelut ja rytmihäiriöt. En ole ottanut rokotteita.
Riippuu oletko ottanut koronarokotteita. Rokotteen ottaneilla aika yleistä.
Ei ole. Luulin että on ja sitten selvisi, että johtuivat jostain huumausaineista, joilla tyrmättiin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu oletko ottanut koronarokotteita. Rokotteen ottaneilla aika yleistä.
Minulla on muljahdellut jo ennen rokotteiden ottamista.
Kokeile magnesiumia, itsellä loppui muljahtelut siihen.
Älä pelkää se on vain lähellä sinua, pääset paikkaan jossa saat olla rauhassa. Olisit vain iloinen. Minä ainakin olen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile magnesiumia, itsellä loppui muljahtelut siihen.
Minulla auttoi grahampuuro.
Mulla on muljahdellut jo reilut 20 vuotta silloin tällöin (teinistä asti). Varsinkin stressaantuneena ja väsyneenä noita tulee helpommin, pahimmillaan kymmeniä ellei jopa yli sata. Sydänfilmi otettu ja todettu vaarattomiksi kammioperäisiksi lisälyönneiksi.
Mulla oli niitä joskus kankkusessa parin minuutin välein. Luulin että kuolen niihin. Meni onneksi ohi illalla myöhään. Kesti joku 10 tuntia.😳
Onko sulla Feng Shui -asiat kondiksessa?
Tunsin vatsallani jo ennakkoon...
Eiköhän kyseessä ole ihan harmiton muljahtelu. Stressi ja ahdistus, ja runsas kahvinjuonti tai valvominen voi aiheuttaa näitä.
Kun vielä sydänfilmi on otettu en olisi huolissani. Jos on muita oireita kuten huimaus, rintakipu, heikotus on syytä kääntyä lääkärin puoleen.