Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies järkyttyi kun kerroin hänelle filosofiani sekstailemisesta

Vierailija
17.05.2022 |

Kerroin miehelle etten usko että ihmistä on luoto harrastakseen s eksiä vain sen yhden ja saman ihmisen kanssa elämän läpi, ja toinen kohta on että minun mielestäni kaikkia voi kokeilla edes kerran ja katsoa natsaako kemiat sängyssä vai ei. Ja että saattaisin jossain vaiheessa haluta vaihtelua muitten miesten muodossa eli avoimen suhteen. Joko hän hyväksyy tai ei, jos ei niin ei varmaankaan sovita niin hyvin yhteen. Tästä hän sitten järkyttyi ja pahoitti mielensä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet hepsankeikka kevytkenkäinen nainen.

-mies

Vierailija
2/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo oli herkkänahkainen. Olisko asiaa auttanut, jos olisit maininnut, että työteliäänä ja säästäväisenä naisena toki otat maksun vähintään joka toiselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies ehdottaisi tuollaista pirteää panorinkielämää, olisi hän sika minkä kuuluu jättää. Kun nainen ehdottaa, on hän voimaantumista harjoittava moderni nainen. Justjoo.

M42

Vierailija
4/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä , kun otat heti asian puheeksi. Treffikumppani sitten voi tehdä päätöksensä.

Vierailija
5/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ego ei kestä sitä ettei hän ole korvaamaton taikka se ainoa. Ihan oikein teet kun avoimesti tuot mieltymyksiäsi esille. Jos et kelpaa hänelle sellaisena kun olet, on hän väärä mies sulle.

N32

Vierailija
6/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä kertakokeilussa suojaudutaan sukupuolitaudeilta ja raskaudelta? Entä jos jompi kumpi tai molemmat uhkat toteutuvat, niin miten silloin vastuut kannetaan? Miten pystyy nauttimaan vailla vakiintuneen suhteen tuomaa turvaa?

Vierailija
7/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuommoisiin naisiin kannata kertapanua enempää satsata. Hyvä vaan kun kerroit tuon etkä haudo asiaa päässäsi.

Vierailija
8/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä tekosyitä keksii heti millä perustellaan jatkuva pettäminen ja toisen miesten sängyssä juokseminen. Nyky naisilla on pelottavan yleistä tuo että uskollisuus ja kumppanuus on tuntemattomia käsitteitä tai sitten ei huomio himoissaan pysty oleen pettämättä

Vierailija
9/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan asiallista, että kerroit tämän itse avoimesti. Nyt hän voi jatkaa matkaa ymmärtäen naisen todellisen luonteen.

RPU

Vierailija
10/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun teit asian selväksi. Melko harva aloittaa pidempää suhdetta kaltaisesi kanssa mutta kyllähän pano aina maistuu :D

Vierailija
11/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole filosofiaa, vaan harhoja.

Vierailija
12/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotitko myös kimppaseksiä?

Vierailija
13/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on taksa? Kaikkiko käy?

Vierailija
14/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies saa järkyttyä ilmeisesti kanssasi sekä tapailu- että sekstailufilosofiasta.

Vierailija
15/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kerroit suoraan heti alussa, niin mies ei tuhlaa aikaansa sen enempää.

Vierailija
16/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut raivoissaan 😂

Hyvä hyvä

Vierailija
17/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkengäinen nainen, joka sopii miehille vain lyhyeen paineidenpurkuun. Vaimoksi haetaan siveä neitsyt

mies54v

Vierailija
18/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aikoinaan yksi nainen ehdotti tuota. Mietin mielessäni, että meneehän se paremman puutteessa. Ehdin kuitenkin itse ensin toisen naisen punkkaan, josta nousi kauhea äläkkä ja "avoin" suhde päättyi siihen. 

Tarkoitus ilmeisesti oli, että suhde on avoin vain hänen osaltaan.

Vierailija
19/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mielisairas vanha piika, ja minua ärsyttää, että suomalaiset miehet ovat niin nirsoja. 

Vierailija
20/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siinä kertakokeilussa suojaudutaan sukupuolitaudeilta ja raskaudelta? Entä jos jompi kumpi tai molemmat uhkat toteutuvat, niin miten silloin vastuut kannetaan? Miten pystyy nauttimaan vailla vakiintuneen suhteen tuomaa turvaa?

Sillä että miehet käyttävät kondomia kun pannaan. Muuten ei heru multa toosaa. Ja kaikki naiset eivät halua vakiintunutta suhdetta ja turvaa, jotkut kaipaavat raikasta seikkailumieltä ja vaihtelua seksissä.

-Ap