Oletko kissa vai koira
Kommentit (5)
Miltä kantilta? Itse tykkään sekä kissoista, että koirista hyvin tasapuolisesti. Mutta jos tyyliin verrataan omaan persoonaan, niin silloin enemmän kissaihminen (itsenäinen, "laiska").
Lapsuudenkodissa oli sekä kissa, että koira. Koira oli se rakastettavampi osapuoli ja kannusti kivasti esim. harrastamaan liikuntaa. Nykyisessä elämäntilanteessa kissan hankinta huomattavasti realistisempaa ja aion myös näin tehdä, mutta vasta kun muutan toiseen kämppään.
Jos on ihan PAKKO valita niin kaipa olen enempi kissaihminen. Kissat ovat mainioita ja tykkään niiden tietystä "veemäisyydestä" :D. Ovat ns. omapäisen ovelia. Tosiasiassa rakastan myös koiria ja on itseasiassa viime aikoina ollut kauhea kaipuu päästä riehuttamaan sellaista "kunnon kokoista" koiraa. Kavereilla kun on vain noita pieniä kinniäisiä ja aina mietin, että menevät rikki.
Jokin ihme välimuoto. En kaipaa kauheasti seuraa ja valitsen seurani tarkasti, enkä oikein jaksa tehdä itseäni tykö - joko tykkäät musta tällaisena, tai sitten mua ei kiinnosta, vaikket tykkääkään. Mutta toisaalta tykkään enemmän juoksennella pitkin metsää ja riehua pallon tai firsbeen perässä kuin kökkiä pusikossa vaanimassa tai makoilla uunin pankolla.
Ehdottomasti kissa ihminen.
Koirat voisivat olla kivoja , muuta suurin syy miksi jopa inhoan koiria on niiden omistajat !
Omistajat jotka eivät siivoa sitä koiran paskaa pyörätieltä,. Vaikka se olisi siinä laidassakin pitäisi se siivota.
Haisee, tarttuu, lapsia pitää kokoaja varoitella siitä koiranpaskasta.
Paskassa on vaikka mitä pöpöjä, pitääkö odottaa jotain pandemiaa, joka lähtee koiranpaskasta toisin koiriin.
Eivät ole edes lojaaleja toisille koirille.
Koirat hyppii päälle ja nuolevat naamaa yäk.
Enemmän kissa kun tykkään laiskotella.