Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan mikrokuitu fleece aamutakkeja. Tuntuu lähmäisiltä kostealla suihkunraikkaalla iholla

Vierailija
17.05.2022 |

Yökkkkss

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan auennut miksi akat haluaa pitää kylpy- tai aamutakkeja.

Vierailija
2/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko pitää 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleece on plastikkaa eli pahin tekokuitu . Myös myrkyllisiä. Älkää pitäkö lasten päällä älkäkää ylipäänsä osta. 

Vierailija
4/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 'pyyhekankainen' on hyvä.

Vierailija
5/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne onkin aamutakkeja. Kylpytakit on ihan erikseen.

Vierailija
6/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noita rumia kuvotuksia täytyy edes pitää? En ole ikinä omistanut moisia.

Vierailija
7/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiostavia. Mutta halpoja.

Vierailija
8/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erikseen froteinen kylptakki ja fleecekankainen aamutakki. Joku ihmetteli miksi. No siksi, että meillä on talvisin kylmä!

Vierailija
9/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fleece on plastikkaa eli pahin tekokuitu . Myös myrkyllisiä. Älkää pitäkö lasten päällä älkäkää ylipäänsä osta. 

Muuta kyllä muttei myrkyllisiä.

Vierailija
10/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään aamutakkeja.  Kylpytakki on ja se on täyttä puuvillafroteeta, melko paksua vielä.  Se on ihana pitää ihoa vasten aina saunan päälle.  Ja kuivaa nopeasti.  Pidän sitä siihen asti, kun on juotu saunakahvit ja sitten laitankin jo yöasun.

Noita ihme samettifroteisia tai fleecekankaisia aamutakkeja en ymmärrä, milloin niitä pidetään.  Aamulla heti ylösnoustua?  Minä puen silloin mukavat kotilegginsit ja ison teepaidan tai jonkun kivan väljän puseron tai tunikan, jos ei tarvitse töihin tai mihinkään lähteä.  Siinä asussa keittelen aamukahvit ja käytän koirankin ulkona ja hyvässä lykyssä olen niissä koko päivän.  

Aamutakki on minusta kamala ja aivan turhanpäiväinen vaate.  Eihän se päällä voi mitään tehdäkään, liepeet heiluu jaloissa ja koko ajan on huolehdittava, että vyö pysyy kiinni.   Ja siinä on jotenkin epäpukeutunut olo.

Eikä sellainen aamutakki ole tarkoitettukaan kylpytakiksi, se ei ole kosteutta imevä eikä kovin mukava ihollakaan.  Yksi ystäväni kerran sai sellaisen plyysisen äitienpäivälahjaksi ja esitteli sitä mulle, se oli tosi "hieno", siinä oli oikein puhvihihat ja rypytyksiä ja kaikenlaisia prameuksia.  Pienen ihmisen päällä se näytti suurelta kermakakulta.   Kysyin, että milloin sinä tuota pidät, niin hän sanoi, että en milloinkaan. Mutta onpahan hieno.

Ja hän oli toivonut lahjaksi nimenomaan kylpytakkia.

Vierailija
11/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erikseen froteinen kylptakki ja fleecekankainen aamutakki. Joku ihmetteli miksi. No siksi, että meillä on talvisin kylmä!

Fleece ei oikeastaan lämmitä.  Tai lämmittää alkuun, mutta sitten siinä alkaa hikoilla.  Koska se ei hengitä.  

Vierailija
12/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat juuri parhaimpia! Aamulla, kun ei heti tarvitse lähteä mihinkään on ihana kietaista aamutakki päälle, keitellä aamuteet, istua hetki ulkona ja heräillä rauhassa. Jos mitään suunnitelmia ei ole, siinä saattaa vierähtää parikin tuntia. Jos sattuu vieraita piipahtamaan, saa kyllä vaatteetkin päälle minuutissa. Myös illalla saunan jälkeen on mukava kietoutua lämpimään aamutakkiin. Tietysti ensin kuivataan itsensä pyyhkeeseen, ei fleece ole kuivaamista varten. Siitä on sitten helppo sänkyyn mennessä heittää takki naulakkoon sängyn viereen, ei tule turhaa vaaterumbaa pukiessa ja riisuessa. Jos yöllä täytyy käydä vessassa tms. on takki myös nopea heittää päälle. Ei meillä ainakaan niin lämmin ole talvella, että voisi kovin kauaa alasti kulkea. Aamutakissa onnistuu myös roskien vienti, postien haku, koiran aamupissat jne.

Vierailija
13/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän fleece -aamutakkia kun nousen aamulla ylös keittelemään kahvia + villasukat. Se on mukavan lämmin. Myös illalla kun olen jo käynyt iltapesulla ja katselen telkkaa, se on mukava.

Kun en käytä mitään yöpukua tai pyjamaa. Saunatakiksi siitä ei tosiaan ole, sitä varten mulla on froteinen kylpytakki mutta se on pirun painava kun on tottunut tuohon aamutakkiin.

Vierailija
14/14 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se tuntuma on järkky kuivallakin iholla, saatika sitten märällä, hyi helkkari! Kyllä kylpytakin on oltava 100 prosenttista luonnonmateriaalia ehdottomasti.