Mistä tämä veri tuli?
Sängyssäni on monta tyynyä, ja nukkuessani pääni alla on kaksi kappaletta. Tänä aamuna tyynyistä alimmainen oli yhdestä kulmasta veressä. Verta ei ole paljon, vain parikymmentä pienehköä pisaraa kämmenen kokoisella alueella, mutta paljon enemmän kuin jostain raapaisusta tulisi.
Mistä ihmeestä tämä veri on peräisin? Missään ei näy naarmuja, nenästäni ei ole vuotanut verta, ja korvissanikin on ollut tulpat koko yön. Ihmisiä tai eläimiä ei paikalla ole ollut. Selvittäkääpä tämä mysteeri. :(
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kuivat kädet? Minulla on ja käsiin tulee välillä pienenpieniä halkeamia, joista tihkuttaa verta. Myös sormiin tulee kynsitikkuja (en muista oikeaa termiä), joita saatan vahingossa raapaista ja sieltä tulee verta.
Juuri nyt ei sormissa ole vikaa, vaikka aika usein on juuri jokin kynsinauha repaleina. Ja tuo verimäärä on liian suuri siihen, että e olisi kynsinauhoista peräisin. On kyllä outo juttu.
Ap
Mulla tulee välillä suusta verta yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yskinyt verta?
En käsittääkseni ole, mutta se voisi toki olla mahdollista. Veripisarat ovat kuitenkin alemmassa tyynyssä, jotn minun olisi pitänyt nostaa toisen tyynyn kulmaa ja yskiä sinne alle. Ja verta on vain tässä toisessa tyynyssä, ei tippaakaan muualla.
Ap
Luteita? Pesivät usein sänkyyn ja ovat yöaktiivisia, ja silloin imevät verta, jolloin myös saattaa verta mennä petivaatteisiin. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Lutikoita.
Jos tämä niistä on, ne ovat tehneet massiivisen täsmäiskun ja häipyneet sitten jälkiä jättämättä.
Ap
Olet unissasi raapinut jotakin kaulan tai niskan alueella olevaa finniä tmv. Meillä tuo ei ole ollenkaan tavatonta, siipalla noita näppyjä on aika ajoin. Yksi syy näihin on geneerinen Voltaren, niskansa kun on jumissa. Aito Voltaren ei tee näppyjä, mutta näköjään kaikki geneeriset kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olet unissasi raapinut jotakin kaulan tai niskan alueella olevaa finniä tmv. Meillä tuo ei ole ollenkaan tavatonta, siipalla noita näppyjä on aika ajoin. Yksi syy näihin on geneerinen Voltaren, niskansa kun on jumissa. Aito Voltaren ei tee näppyjä, mutta näköjään kaikki geneeriset kyllä.
No niin, peilin kautta näkyikin, että olin kynsinyt kai jotain kuivaa ihoaluetta olan takaa. Olkapään saa kahden tyynyn väliin, kun pyörii unissaan. Huh, tuo lutikkamahdollisuus säikäytti.
Ap
P.S. Kiitos AV-palstan mysteerienratkontaosastolle. :)
Onko sinulla kuivat kädet? Minulla on ja käsiin tulee välillä pienenpieniä halkeamia, joista tihkuttaa verta. Myös sormiin tulee kynsitikkuja (en muista oikeaa termiä), joita saatan vahingossa raapaista ja sieltä tulee verta.