Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha olo, paniikkikohtaus!!

Vierailija
17.05.2022 |

On niin huono olo. Sydän hakkaa ja ahdistaa! Kaikki itkettää vaan!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso halaus, ap! Noi on hirveitä hetkiä, mutta sitten tulee taas parempi. Hyvä että otit rauhoittavan. Nyt keskity hengittämään. Sä et kuole tähän. Mä sain aikoinaan vähän apua Vapaaksi ahdistuksesta -työkirjasta. Testaa sitä. Muista ettet ole yksin eikä tossa ole mitään hävettävää. 

We stand with you, sis. 

Jossain vaiheessa jos jaksaa miettiä, mistä ahdistuneisuus voisi johtua, kannattaa miettiä omia arvojaan yms. 

Tämä on hyvä juttu https://www.iltalehti.fi/mieli/a/7a949351-8714-4680-8617-d193e40c24cb

Netistä saa huomattavan paljon monipuolisemmin apua kuin tuosta kirjasta. Mä luulin sitä hyväksi kun muut sitä kehui ja kun näin sen, se sisälsikin ihan perusjuttuja, jotka olivat tuttuja 20v. takaa.

Jos on yhtään lukenut nettiä, kirjaa on turha metsästää.

Niin kuin että väärin autettu? Sanoin vain, että itse sain apua tästä, joku toinen saa netistä. 

Usein kyse onkin ihan perusjutuista, joita on hyvä muistutella mieleen. Kuten hengittäminen. 

Niin kuin että väärä kokemus? Ei saa saada apua netistä, jos ei ole saanut apua sun ehdottamasta kirjasta.

Vierailija
22/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino on istua rauhassa ja luetella ympärillä olevia asioita yksityiskohtaisesti, vaikka ääneen.

Tyyliin anna katseen kiertää huoneessa:

Seinällä valokuvia. Vanhempien hääkuva ja maisemaa. Vihreä täkänä. Televisio nurkassa. Taulu pojasta. Valkoiset verhot, sinisiä kukkia. Amppelissa posliinikukka....

Kun keskittyy tälläiseen, olo voi helpottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsipussi ja ääntä kohti.