Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loreal seerumi kokemuksia Revitalift, Laser, Filler ym

Vierailija
17.05.2022 |

Mikä noista olisi paras 40+ naiselle. Onko noilla mitään eroja käytännössä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin juuri 7 päivän kuurin, en muista tarkkaa nimeä, mutta mainitsemasi merkin oli ja pakkaus oli lila, siinä 7 pientä muovista pulloa. Paljon lupailtiin, että 7 päivässä tulisi eroa, mutta arvaa vaan huomaanko itse mitään. No en huomaa. :D En tuota ainakaan enää osta, säännöllinen käyttö vois olla parempi?

Vierailija
2/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin juuri 7 päivän kuurin, en muista tarkkaa nimeä, mutta mainitsemasi merkin oli ja pakkaus oli lila, siinä 7 pientä muovista pulloa. Paljon lupailtiin, että 7 päivässä tulisi eroa, mutta arvaa vaan huomaanko itse mitään. No en huomaa. :D En tuota ainakaan enää osta, säännöllinen käyttö vois olla parempi?

Äh, oli siis hyaluron filler -kuuri tämä 7 päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonpuhdistuksen jälkeen tulee joku seerumi aina levitettyä, en ole huomannut juuri eroja näissä halvoissa seerumeissa, lähinnä kosteuttavat ihon.

Vierailija
4/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lupaavat silottaa, kiinteyttää tms. Acon uuden seerumin testasin, ihan järkky glow tuli iholle, aivan liikaa heleyttä niissä mun makuun.

Vierailija
5/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinol on fiksumpi kuin hyaluronihappo, sehän vain hitusen kosteuttaa ja tuossa laser-seerumissa on mukana myös. Muuten hyvä seerumi tuo, mutta vähän vahva tuoksu, onneksi ei kuitenkaan jä pitkään iholle.

Vierailija
6/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitää olla lorkun seerumi? Kaivamalla esiin 40+ ketjut löytäisit parempia.

Vierailija
7/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitää olla lorkun seerumi? Kaivamalla esiin 40+ ketjut löytäisit parempia.

Ei tarvii olla loreal seerumi, mutta nuo nyt on usein tarjouksessa. Olen kokeillut kalliita ja näitä halvempia.

Vierailija
8/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin kaikissa ihorasvoissa on niin tympeät tuoksut, että kauppaan jää.

Vierailija
9/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolit ei sovi kaikille, en mielellään niitä ala käyttämään.

Vierailija
10/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää käyttökokemuksia. :)

Vierailija
11/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kahta retinolia, sitä punaista ja sinistä putelia. Onko sininen nyt laser? Mielestäni hellävaraisia ja miellyttäviä levittää. Olen käyttänyt parin vuoden sisään ordinaryn seerumia ja lorealilla tuo käytettävyys on oikein hyvä, siis koostumus. Mieto haju, tosin en ole herkkäihoinen.

Ihan hyvähintalaatu varsinkin sittarin -30% suosittelen kokeilemaan, oma kohta 50v iho on parantunut retinolituotteet löydettyäni. Minäkin suositan nimenomaan kokeilemaan retinolia jos esim otsajuonteita haluaa loiventaa. Hyaluroni kai imee vain ihoon vettä, r tekee korjaavaa työtä.

Vierailija
12/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sisältävät silikonia, jolla saa kyllä pehmeän ja sileän ihotuntuman mutta niillä mitään vaikutusta ihon kuntoon ole. Itse käytän mieluummin laadukkaita öljyjä, joissa on mahdollisimman lyhyt inci-lista. Ja laadukas ei aina tarkoita kallista.

Vierailija
13/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaikutus lie rahapussin sisällössä, sitä on vähemmän. Kun nahka alkaa rupsahtamaan ei se enää millään korjaudu, vaikka kuinka uskoisi tai tärväisi rahaa. Saattaa ehkä näyttää hetken "paremmalta", mutta kovin on katoavaista. Tietysti aina voi ostaa uuden törpön ja jatkaa itselleen uskottelua.

Vierailija
14/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo sisältävät silikonia, jolla saa kyllä pehmeän ja sileän ihotuntuman mutta niillä mitään vaikutusta ihon kuntoon ole. Itse käytän mieluummin laadukkaita öljyjä, joissa on mahdollisimman lyhyt inci-lista. Ja laadukas ei aina tarkoita kallista.

Luin myös, että silikonia on noissa, yleensä välttelen sitä. En huomannut (laser), että noissa olisi retinolia. Tietääkö joku onko?

Vierailija
15/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista halpiksista ole mitään todellista hyötyä iholle. Korkeintaan kosteuttaa ja lisää kuultoa. Kokeile retinolia tai bakuchiolia, se on tehokkaampi tuote ikääntymisen merkkeihin. Tai jokin laadukas c-vitamiiniseerumi.

Vierailija
16/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut vaikutus lie rahapussin sisällössä, sitä on vähemmän. Kun nahka alkaa rupsahtamaan ei se enää millään korjaudu, vaikka kuinka uskoisi tai tärväisi rahaa. Saattaa ehkä näyttää hetken "paremmalta", mutta kovin on katoavaista. Tietysti aina voi ostaa uuden törpön ja jatkaa itselleen uskottelua.

Sama se on hammastahnakin joudut päivittäin käyttää, jos tahdot hampaat pitää kunnossa. Tämän vertauksen kertoi kosmetologini, kun kyseenalaistin seerumit ym. Kyllä näitä tulee käytettyä, näitä kannattaa aina päivitellä oman ihon tarpeita silmällä pitäen ja kun vuosia tulee lisää. Ihan kiva kysellä muidenkin kokemuksia näistä.

Vierailija
17/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuasta saa myös retinolia.

Vierailija
18/37 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisessä käytössä ihan toimivia tuotteita. Varsinkin se punaisessa pullossa oleva seerumi on hyvä. En muista nimeä.

Vierailija
19/37 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettu iho vanhenee kauniimmin kuin hoitamaton, se on fakta. Kaikille tulee juonteita, mutta hoidetussa ihossa ne eivät ole niin syviä. Minä tykkään siitä Midnight seerumista, tuo hehkua ja silottaa. Laitan sitä myös aamulla meikin alle.

Vierailija
20/37 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole seerumeita käyttänyt . Mulla on omat metodit ja toimii näköjään kun ryppyjä ei vielä oo.

N 45