Kuulostaako naapuri huumeiden käyttäjältä?
Näyttää ikäistään vanhemmalta. Ei suoraan näytä narkilta kuitenkaan. Viettää melkein 24/7 kotona. On outo ja poissa oleva.
Silmät ovat elottamat.
Joskus on myös todella varaantuneen oloinen ja säikkyy kohdatessa.
Saa selvästi jotain paniikkikohtauksia ja ääni alkaa väristä, kun yritän jututtaa häntä.
Kommentit (9)
Mulla on huume naapuri. Näyttää selvästi narkkarilta. Ajaa kilvettömällä autolla. Eikä ole olemukseltaan kuvailemasi. Tilaa ruuat kotiin. Yleensä pizzaa tms. Hänen asunnossaan majailee outoja tyyppejä ja välillä käy ihmisiä perimässä velkoja niin, että koko talo kuulee.
Tuossa on selviä merkkejä. Varsinaista huumeiden käyttöä en ole havainnut.
Olen huomannut että elämäntapatyötön tekee puoleksi ääniä eläimenä esimerkiksi simpanssina, sekä puolet äänistä normaalina ihmisen kielenä.
Sinun tapauksesi vaikuttaa enemmän narkkarilta.
Taidan olla tämä kyseinen naapuri. Kyllä, pelkään ihmisiä, ja säikähdän jos joku tuntematon alkaa puhumaan minulle. Ja näytän ikäiseltäni vanhemmalta tupakoinnin vuoksi, se on yksi keino vähentää ahdistusta. Silmäni näyttävät elottomilta, koska yritän katsoa suoraan eteenpäin kohdatessani toisen ihmisen, ettei tarvitse katsoa häntä silmiin. Poistun kotoani vain kauppaan mennessäni. Voisitko olla ystävällinen, ja jättää minut rauhaan?
Noinkohan minunkin naapurit spekuloi. Olen sairas ja kärsin kivuista ja välillä en kykene poistumaan kodistani aikoihin. Kiva jos edes heitä kiinnostaa miettiä elämääni.
Voi olla myös vaan vähän masentunut, sosiaalisten tilanteiden pelko tms. Ja vaikka käyttäisi huumeita niin mitä se sulle kuuluu? Anna olla.