Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amber Heardin raivokkaat irvistykset oikeudenkäynnissä

Vierailija
16.05.2022 |

Sekä teennäiset ihmeelliset itkunäytökset joissa itketään 'silmät päästä'. Jokainen näkee ettei tuo ihminen ihan täysjärkinen ole. En usko Depinkään viattomuuteen, mutta kyllä tuo Amber on kaiken pahan alku ja juuri.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää tuo narsistinen, huomionhakuinen, epävakaa nainen, oli käynyt paskomassa Deppin sänkyynkin kiusallaan.

Vierailija
22/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään ettei liian suuri ikäero toimi!

Ikäero on tuossa suhteessa ollut se pienin ongelma.

Eikö tuo Depp ole ihan normaali?

No joo, mutta pahoja päihdeongelmiahan silläkin on ollut lähes koko ikänsä, eikä takuulla tuo suhde niitä helpottanut yhtään, mutta tarkoitin tuolla kommentillani lähinnä Amberin sekoilua ja väkivaltaista käytöstä.

Se Depp oli ihan kunnollinen vielä kun oli naimisissa, ilmeisesti vaimo ja lapset piti aisoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Deppin äiti väkivaltainen lastenhakkaaja, niin miten tuo voi olla jättämättä jälkiä?

Niin. Deppin on kasvattanut nainen, jonka rakkaudenosoitus on ollut väkivalta. Kyllähän siinä vääristyy usko siitä, mitä rakkaus on. Heardin harjoittama väkivalta on varmaan tuntunut kotoisalta.

Vierailija
24/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään ettei liian suuri ikäero toimi!

Ikäero on tuossa suhteessa ollut se pienin ongelma.

Eikö tuo Depp ole ihan normaali?

No joo, mutta pahoja päihdeongelmiahan silläkin on ollut lähes koko ikänsä, eikä takuulla tuo suhde niitä helpottanut yhtään, mutta tarkoitin tuolla kommentillani lähinnä Amberin sekoilua ja väkivaltaista käytöstä.

Se Depp oli ihan kunnollinen vielä kun oli naimisissa, ilmeisesti vaimo ja lapset piti aisoissa.

No eihän se Vanessan kanssa naimisissa kyllä ollut, mutta vietti ihan rauhallista elämää ilmeisesti sen 14 vuotta mitä olivat yhdessä.

Vierailija
25/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Deppin äiti väkivaltainen lastenhakkaaja, niin miten tuo voi olla jättämättä jälkiä?

Niin. Deppin on kasvattanut nainen, jonka rakkaudenosoitus on ollut väkivalta. Kyllähän siinä vääristyy usko siitä, mitä rakkaus on. Heardin harjoittama väkivalta on varmaan tuntunut kotoisalta.

Näinhän se usein on väkivaltaiseen parisuhteeseen päätyvien kohdalla, että toistetaan sitä samaa kaavaa omassa suhteessa.

Vierailija
26/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo huonosti näytelty tekoitku, minäkin pystyisin parempaan.

Vierailija
27/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonojen naisten kasvattamat miehet kerää ympärilleen huonoja naisia myös aikuisina, ei ne tiiä muustakaa.

Vierailija
28/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonojen naisten kasvattamat miehet kerää ympärilleen huonoja naisia myös aikuisina, ei ne tiiä muustakaa.

Eikös Vanessa kuitenkin ollut ihan tasapainoinen, vaikka julkkis on itsekin. En ole ainakaan ikinä kuullut siitä mitään negatiivista.

Vierailija
29/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo huonosti näytelty tekoitku, minäkin pystyisin parempaan.

Mä kanssa mietin kun tota oon nyt seurannut, että kenestä tahansa voi ilmeisesti tulla näyttelijä (tai asianajaja) tuolla.

Vierailija
30/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Vanessa kuitenkin ollut ihan tasapainoinen, vaikka julkkis on itsekin. En ole ainakaan ikinä kuullut siitä mitään negatiivista.

Olen ymmärtänyt näin, oli lapsitähti teininä, ja tehnyt musiikkia ja näytellyt, ja lapsena sekä aikuisena ollut mm. Chanelin mallina, mutta ilmeisesti ihan jalat maassa-tyyppi ja niin sanotusti normaali eurooppalaisjulkkis jolla ei ole noussut lirut päähän :)

Vierailija
31/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa (syntynyt 1972) teki nämä kuuluisat Coco Chanel-tuoksumainokset 1990-luvun alussa

https://culturedecanted.files.wordpress.com/2014/08/coco-lesprit-de-cha…

https://i.pinimg.com/originals/55/cc/c3/55ccc3c6e95f520bcbd3f178cc07d43…

2000-luvulla teki Chanelin asustemainoksia

https://i.pinimg.com/originals/fe/4c/ec/fe4cec56088931d60e0fedb43e52188…

https://i.pinimg.com/originals/8f/1b/78/8f1b78e831c55f737a9410f48278f2f…

Tyylikäs nainen, ei mikään tyrkky :)

Mä muistan Vanessan aina vaan Joe Le Taxista =) Oli mun lempibiisi joskus nuorena.

Vierailija
34/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Depp & Paradis olivat ihana pari joskus <3

https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/03/10/152070…

Ja Deppikin näytti hyvältä tossa (toki näyttää ikäisekseen kyllä hyvältä edelleen). Amberin kanssa vanheni muutamassa vuodessa 20 vuotta.

Vierailija
35/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää tuo narsistinen, huomionhakuinen, epävakaa nainen, oli käynyt paskomassa Deppin sänkyynkin kiusallaan.

Narsistit on debiileitä vammaisia.

Vierailija
36/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti ihan googlettaa että missä hitossa tuo nainen muka on näytellyt ja yllätyin kun onkin ollut useassa ison butjetin elokuvassa. Miten tuo näyttely sitten tuolla oikeudessa on noin koomista ja epäaitoa?

Vierailija
37/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti ihan googlettaa että missä hitossa tuo nainen muka on näytellyt ja yllätyin kun onkin ollut useassa ison butjetin elokuvassa. Miten tuo näyttely sitten tuolla oikeudessa on noin koomista ja epäaitoa?

Mäkin luulin ennen tätä oikeudenkäyntiä että se on näytellyt ehkä kahdessa tai kolmessa elokuvassa =D Todella mitäänsanomaton näyttelijä, kun ei jää YHTÄÄN mieleen.

Vierailija
38/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin luulin ennen tätä oikeudenkäyntiä että se on näytellyt ehkä kahdessa tai kolmessa elokuvassa =D Todella mitäänsanomaton näyttelijä, kun ei jää YHTÄÄN mieleen.

Minäkään en tajunnut että on Zombieland-elokuvan alussa se vaalea naiszombi!

Vierailija
39/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber oli myös tässä 'The Joneses' (2009) leffassa jossa perhe muuttaa lähiöön, mutta eivät ole oikea perhe vaan myynti-ihmisiä jotka esittää perhettä ja jolla markkinointisuunnitelma, kun aikovat saada lähiön väen ostelemaan kaikkea hienoja juttuja millä brassailevat.

Vierailija
40/41 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi se ristikuulustelu oli mukavaa katsottavaa eilen. Tänään jatkuu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän