Tiedän näppäinyhdistelmän jolla saa näkyviin koneelta omat avaukset, toivottavasti kukaan ei katsele mistä olen puhunut
Haluatko sinäkin tietää miten tämä onnistuu koneeltasi?
Kommentit (13)
logit ja evästeet
sivuhistoriankin saa katoamaan
eika neron täytyisi mieheni olla jos vielä pystyisi jäljittämään
vaikka tietäiskin mitä olen kirjoittanut?
Heh, tietää että olen härski,
se sen tietäisi, niin olisi jo kertonut sen :)
tee asiaa helpommin..
siis eikö kannata samantien ottaa pois sivuhistoria, tallennetut lomakkeet yms, ja ylipäänsä säätää selain niin että kaikki tiedot poistuu kun selain suljetaan.
kandee siivota ja jotkut virusohjelmat ottavat talteen sivut joilla on käynyt
Siis selaimen saa toimimaan niin, että se ei jätä muistiin mitään. Ei tarvitse *poistaa* mitään sivuhistoriaa kun sitä *ei ole*, eikä evästeitä.
Eikä ole vaikeaa, katso " työkalut -> asetukset" ja pähkäile sieltä.
ei tod jää mitään jos sivuhistoria, lomakkeet ja evästeet on pois päältä. Jos joku virusohjelma seuraa http-liikennettä, niin ei se siitä mitää logia väkisin tee! Siinähän kertyis melkoinen raportti hetkessä.
kai mä sen nyt tiedän, mitäs sä jankkaat, että sen saa toimiin niin, eikä tarvii edes pähkäillä :)
mut tyhjennäpä logikin
Vierailija:
Siis selaimen saa toimimaan niin, että se ei jätä muistiin mitään. Ei tarvitse *poistaa* mitään sivuhistoriaa kun sitä *ei ole*, eikä evästeitä.Eikä ole vaikeaa, katso " työkalut -> asetukset" ja pähkäile sieltä.
odotellaan sitä näppäinyhdistelmää.. vai aletaanko tässäkin ketjussa jutella kullin koosta seuraavaksi?
Kattokaas:
ccleanerPISTEcom
Ja KAIKKI häipyy...
Arska
omalla on liian tärkeitä juttuja jos ne kaikki katoo niin hops
näyttäisi toimivan. tälle voi olla joskus käyttöä! kannattaa kuitenkin tsekata cleaner settings ennen kuin ajaa puhdistuksen oletuksilla lähtee aika paljon...
thanks 17
Mutta kiinnostaa silti että mikä se on??
: )