Nainen, onko miehesi peräaukko sinusta kiihottava?
Vai onko suhteesi siihen neutraali tahi vaihtoehtoisesti vastenmielinen?
Kommentit (26)
No todellakin on! Mieheni peräaukko on todella karvainen, mikä kiihottaa minua. Rakastan hänen peppureikänsä nuolemista ja kielileikkejä siellä. Kielen kärjellä on mukavaa leikitellä ja hän nauttii siitä yhtä päljon kuin minäkin.
Mieheni ei ole koskaan halunnut, että kosken sinne, eikä asia häiritse minua lainkaan.
Meni useita vuosia ennen kuin vihdoin löysin miehen joka suostuu antamaan peräaukkonsa viihdekäyttööni. Sormetan, nuolen, dildotan, panen sträppärillä. Käsken hänet kontilleen, työnnän kielen peppuun ja lypsän spermalastin. Hän myös kiltisti nuolee minun peppureikääni aina kun haluan.
En sanoisi että se reikä itsessään olisi kiihottavan näköinen tms, mutta minua kyllä kiihottaa kun liukkarin kera saan sormeilla sitä ulkopuolelta. Mies ei halua sormea sisään, mutta nauttii kyllä ulkopuolisen alueen hyväilystä. Minua kiinnostaisi kokeilla myös eturauhasen sormeilua.
On yllättävän kiihottava. Itsekin vasta nyt löytänyt rakastunut mieheen joka antaa mun nuolla ja sormettaa peppuaan.
Nain häntä myös sträpillä ja tää on tullut osaksi melkein jokaista seksikertaa, aivan ihanaa ja olen tosi kiihottunut tuossa naintivaiheessa itsekin kun näen miten hän nauttii siitä
Toisella seksikerrallamme kysyin vienosti josko saisin hänen peppuaan nuolla ja siitä tämä kaikki alkoi purkautumaan, kävi ilmi että tämä on hänelle tärkeä osa seksiä mutta ei ole oikein löytänyt sopivaa kumppania ennen minua
Ei se itsessään minua juuri kiihota, mutta sensijaan kun vaikka annan suuseksiä tai joskus kun olemme lähärissä ja ujutan vähän sormea sisään, niin tuntuu todella nauttivan. Se kiihottaa minua, kun saan vähän tuhmalla kosketuksella herran laukeamaan voimalla. Tuntuu kivalle. Itse en osaa nauttia oman peppuni koskettamisesta, jotenkin aina ajatus harhautuu siihen että se on likainen tms noloa.
Se täytyy todeta että täällä on huikeita naisia. Kiinnostaisi tietää miten teidän miehet huomioivat teidät seksissä, kun te panostatte miehen nautintoon. Onko seksielämä tyydyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Se täytyy todeta että täällä on huikeita naisia. Kiinnostaisi tietää miten teidän miehet huomioivat teidät seksissä, kun te panostatte miehen nautintoon. Onko seksielämä tyydyttävää?
Kiitos kysymästä, kyllä on tyydyttävää! Meillä molemmat panostaa toisen nautintoon, niin eihän siitä voi seurata kuin 🔥🔥 😌 Esim eilen mies hyväili hellästi peppuani, siirtyi siitä pimpille minun hyväillessä penistä liukkarin kera. Oli ihanan hidasta käsillä hyväilyä ja suudelmia. Mies siirtyi nuolemaan ja sormettamaan mua. Kiemurtelin nautinnosta ja tulin voimalla. Orgasmi tuntui vaan jatkuvan ja juuri kun luulin sen loppuvan, niin tuli heti perään toinen orgasmi. Mies kiihottui tästä niin kovasti että en ehtinyt edes kielihoitoa tällä kertaa hänelle antaa kun hän halusi yhtyä, ja niin halusin minäkin enemmän kuin mitään. Joskus siis toiselle vähän enemmän, joskus taas toiselle. Tärkeintä että molemmat saavat haluamansa ja ovat tyytyväisiä. Pidän tärkeänä myös sitä, että molemmin puolin ehdotamme aika ajoin uusia juttuja kokeiltavaksi, ostamme uusia leluja tai minulle hepeneitä, ettei seksi ala toistaa aina samaa kaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, kyllä on tyydyttävää! Meillä molemmat panostaa toisen nautintoon, niin eihän siitä voi seurata kuin 🔥🔥 😌 Esim eilen mies hyväili hellästi peppuani, siirtyi siitä pimpille minun hyväillessä penistä liukkarin kera. Oli ihanan hidasta käsillä hyväilyä ja suudelmia. Mies siirtyi nuolemaan ja sormettamaan mua. Kiemurtelin nautinnosta ja tulin voimalla. Orgasmi tuntui vaan jatkuvan ja juuri kun luulin sen loppuvan, niin tuli heti perään toinen orgasmi. Mies kiihottui tästä niin kovasti että en ehtinyt edes kielihoitoa tällä kertaa hänelle antaa kun hän halusi yhtyä, ja niin halusin minäkin enemmän kuin mitään. Joskus siis toiselle vähän enemmän, joskus taas toiselle. Tärkeintä että molemmat saavat haluamansa ja ovat tyytyväisiä. Pidän tärkeänä myös sitä, että molemmin puolin ehdotamme aika ajoin uusia juttuja kokeiltavaksi, ostamme uusia leluja tai minulle hepeneitä, ettei seksi ala toistaa aina samaa kaavaa.
Kuulostaa hienolta!
Tosinhan täällä on ainakin 1 mies, jonka mielestä tuollainen nautino on väärin..klittaanhan ei saisi koskea, ja orgasmi pitää tulla vain pelkästään kalulla yhdynnässä. Miten joku edes voi noin toisten seksuaalisuutta typistää ja rajoittaa.
Juuri tuollainen yhteispeli kuin teillä on just hienoa, onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hienolta!
Tosinhan täällä on ainakin 1 mies, jonka mielestä tuollainen nautino on väärin..klittaanhan ei saisi koskea, ja orgasmi pitää tulla vain pelkästään kalulla yhdynnässä. Miten joku edes voi noin toisten seksuaalisuutta typistää ja rajoittaa.
Juuri tuollainen yhteispeli kuin teillä on just hienoa, onnittelut!
Olipa typerä kommentti sinulta.
Vierailija kirjoitti:
On erittäin tyydyttävää (minä siis tuo sträpillä miestäni hoiteleva) ja on ehdottomasti paras seksikumppani mitä mulla on ollut, jotenkin tuo avoimuus ja heittäytyminen puolin ja tosin tehnyt sen että vaikka tämän piti olla pelkkää seksiä, olen aivan rakastunut häneen ja tuntuu olevan molemminpuolista.
Seksistä vielä niin usein tehdään niin että hän nuolee ja hieroo minua ensin ja harrastetaan ensin tavallista seksiä eri asennoissa kaikessa rauhassa mutta kiihkeästi. Hän on ihanan kestävä ja huomioi mua, lauttaa mun nautinnon omansa edelle. Vasta kun minä olen tullut, siirrytään hänen pyllyn kimppuun. Hän on ensimmäinen mies joka jotenkin sanattomasti tietää mitä haluaisin. Koko seksi on kummallekin jotenkin todella tyydyttävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hienolta!
Juuri tuollainen yhteispeli kuin teillä on just hienoa, onnittelut![/quote,
En kyllä koe että minun tai kenenkään muunkaan "seksuaalisuus rajoittuu" sillä, että joku täällä kertoo omia seksimieltymyksiään. Eiköhän jokainen aikuinen ihminen tajua, että kukin saa nauttia ihan miten haluaa. En minä ainakaan hätkähdä, jos joku mies kertoo valitsevansa mieluummin yhdynnässä orgasmin saavan naisen kuin sellaisen, joka ei tule yhdynnässä. Hän etsiköön silloin sellaisen. On minullakin tiettyjä kriteerejä miehelle, jonka kanssa harrastan seksiä. Eiköhän se ole tärkeintä, että jokainen löytää itselleen seksuaalisesti yhteensopivan vastakappaleen.
Pitää olla melko alhainen jos puolisonsa valkkaa sillä miten orgasminsa saa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla melko alhainen jos puolisonsa valkkaa sillä miten orgasminsa saa.
Alhaisempi on se joka asiasta jankkaa joka ketjussa, vaikka asia ei häneen liity mitenkään.
Nainen onko kiihottavan näköistä jos toinen mies. Esim homo rakastaja tai lääkäri ropeloi ja työntyy miehen peräaukkoon?
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi että se reikä itsessään olisi kiihottavan näköinen tms, mutta minua kyllä kiihottaa kun liukkarin kera saan sormeilla sitä ulkopuolelta. Mies ei halua sormea sisään, mutta nauttii kyllä ulkopuolisen alueen hyväilystä. Minua kiinnostaisi kokeilla myös eturauhasen sormeilua.
Sama juttu, ei se reikä näytä kiihottavalta mutta koskettelu sormin/kiellellä ja sormien/sträpin/dildon käyttö ja miehen reaktion näkeminen kiihottaa. Dildon sisään ja ulosmenoa on kiva katsoa. Mies sheivaa ja pesee aina itsensä ennen näitä sessioita, likainen ja tosi karvainen perse olis mulle ihan no no.
Miehen paneminen sträpillä hänen ollessa kontillaan on myös kiihottavaa. Joskus laitan itselle perhosen samalla kun käytän strap-onia, monet orgasmit saatu niin. "Valta-aseman" muutos kiinnostaa, etenkin kun mies on mua paljon pidempi ja 30kg painavampi.
Mies huomioi mahtavasti mut muussa seksissä, saan yleensä useita klita ja/tai emätinorgasmeja. Mies on myös kestävä. Viimeksi tänään pani eri asennoissa ja taisin saada 10+ orkkua. Mies on yleensä dominoivampi, päättää mitä tehdään ja mä meen mukana vain nauttien. Tykkään vaihdella rooleja.
En ole nähnyt, mutta ajatus kiihottaa kovasti. Kerran olen häntä sormettanut sinne ja kumpikin nautti suuresti. Haluaisin uudestaan, mutta en osaa ehdottaa. Mies tuolloinkin asiaa itse ehdotti, joten olen odottanut, että pyytää uudestaan. Mies on aloitteellisempi ja minä suostun kyllä kaikkeen. Olen kysynyt haittaako, kun en itse osaa ehdottaa uusia juttuja, mutta sanoi että ei, koska hän tykkää siitä, kun saa viedä ja minä suostun kaikkeen. Ehkä tämän asian kanssa voisin rohkaistua ja ottaa uudestaan puheeksi.
Kaiken maailman homot tänne kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt, mutta ajatus kiihottaa kovasti. Kerran olen häntä sormettanut sinne ja kumpikin nautti suuresti. Haluaisin uudestaan, mutta en osaa ehdottaa. Mies tuolloinkin asiaa itse ehdotti, joten olen odottanut, että pyytää uudestaan. Mies on aloitteellisempi ja minä suostun kyllä kaikkeen. Olen kysynyt haittaako, kun en itse osaa ehdottaa uusia juttuja, mutta sanoi että ei, koska hän tykkää siitä, kun saa viedä ja minä suostun kaikkeen. Ehkä tämän asian kanssa voisin rohkaistua ja ottaa uudestaan puheeksi.
Et menetä mitään ehdottamalla. Kyllä se on aika harvinaista, että miehenä torjuisi naisen aloitetta, ellei ole vatsa sekaisin tms. Eiköhän jokainen mies ole tullut torjutuksi sen verran monta kertaa, että on jo lähtökohtaisesti aika korkea empatia naisten tekemiä aloitteita kohtaan. Aloitteen tekijä pistää aina itsensä likoon ja se on todella arvostettavaa.
🤮