Koronan jälkeen jäätävä jalkapohjakipu. Mikä tähän auttaa
Kommentit (20)
Aika. Jos ei aika auta, sitten lääkäriin hakemaan kipulääkkeet.
Millainen kipu? Missä kohtaa? Onko jatkuva vai pahempi esim. rasituksessa tai levossa? Polttelee, särkee, jomottaa, pistää?
Googlaa jalkapohjan vyöhyketerapia- tai akupistekartta. Sieltä löydät, mikä elin ottanut osumaa.
Mulla sormet ja polvet. Kävely on yhtä pelkkää tuskaa. Kipugeeliä olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kipu? Missä kohtaa? Onko jatkuva vai pahempi esim. rasituksessa tai levossa? Polttelee, särkee, jomottaa, pistää?
Koko jalkapohja. Kantapää on niin kipeä että en pysty asumaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko jalkapohja. Kantapää on niin kipeä että en pysty asumaan kunnolla.
Ja koko ajan? Ei siis helpota levossa tai vaihtoehtoisesti liikkeelle lähtemisen jälkeen hetken kuluttua? Kyllä tuo varmaan kannattaisi lääkärille sitten käydä näyttämässä ja hakemassa kipulääkkeet, että tilanne rauhoittuisi. Jos olisi tarkemmin paikantuva kipu ja oireilisi niin, että jossain vaiheessa sattuisi enemmän ja jossain vähemmän, voisi olla sellainen vaiva, johon paras apu tulisi fyssarilta.
Olitko koronan takia pitkäänkin täysin tai lähes täysin liikkumatta? Silloin voi olla kyse ihan siitä, että on rasittunut sitten kun olet uudestaan lähtenyt normaalimäärät liikkumaan. Eli voi olla plantaarifaskiitti, etenkin, jos kipu on aamulla liikkeelle lähtiessä pahempi ja helpottaa edes pikkuisen päivän aikana.
Jo on tähänkin pitänyt jonkun heitellä lihavuus -väittämää. Painan 55 kg ja pituutta on 170 cm, joten paino ei ehkä polvia riko.
Ai niin, mutta eihän rokotetuille tule koronaa, heh heh.
Ja rokotteet saadaan myös joka keskusteluun, vaikka ei kuulu asiaan mitenkään. Yksinkertaista touhua.
Sori ohis
Myös minulla ihan sama juttu koronan jälkeen. Nimenomaan jalkapohjat tosi kipeät pari viikkoa taudin jälkeen, mutta sitten meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni kärsii aivan kummallisista oireista rokotteiden jälkeen. Voitte kieltää tämän yhteyden jos haluatte. Näin luomuna asioita pystyy katselemaan neutraalisti ja kaikenlainen oireilu on lisääntynyt todella paljon. Mutta hakekaa toki neljäs ja viides, terveytenne ootte paskoneet jo.
Ja ihan höpinää. Musta tuntuu ja mun tutut.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuutta ?
Vastaan tähän eli ei ole lihavuutta enkä ollut pitkään liikkumatta koronan aikaan tai jälkeen. Rokotusvouhkaamkseen en viitsi edes vastata
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuitenkin alkoi ahdistaa. Tiedät sen itsekin, että varoittelijat olivat oikeassa. No, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Olette pari vuotta saaneet pilkata ja nyt maksatte kallista hintaa siitä
Tarkoitat varmaan koronasta varoittelijoita.
Itelläni ainoa joka auttoi, memory foam lenkkarit
Missä vaiheessa kipeytyi? Mulla kuudes koronapäivä menossa ja jalkojen (sääret, jalkaterät) kihelmöinti alkoi eilen, mutta kipua ei ole ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Haha, voitte alapeukuttaa loputtomiin mutta sitä roinaa ette kehostanne enää saa pois millään. Mitäs läksit, kikkeliskokkelis
Sanottiinko jossain, montako rokotetta kukakin on ottanut?
Mikä kohta?
Jos päkiä niin voi viitata reumaan.