Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaslomalla koronassa, ajattelin käyttää ajan hyödyksi ja pestä ikkunat

Vierailija
16.05.2022 |

Eipä onnistunutkaan, kun peseminen alkoi hengästyttää. Mikä juttu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiselvä tyhmyys

Vierailija
2/5 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virusinfektio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jallitin miehen ikkunanpesukaverikseni kun hän oli koronassa ja minä vielä terve. Ei hänelläkään siis kovin pahoja oireita ollut, ja kyseessä oli neljäs sairaspäivä.

Kaduin hieman päätöstäni, kun itse sain koronan viikon päästä. Neljäntenä sairaspäivänä vietiin kissa metsäretkelle. Kävelin autosta rauhalliseen tahtiin noin 15 metriä metsäpolulle, ja oli pakko mennä maahan istumaan kun voimat loppuivat.

Ihme tauti.

Vierailija
4/5 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todellakin levätä.

Vierailija
5/5 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jallitin miehen ikkunanpesukaverikseni kun hän oli koronassa ja minä vielä terve. Ei hänelläkään siis kovin pahoja oireita ollut, ja kyseessä oli neljäs sairaspäivä.

Kaduin hieman päätöstäni, kun itse sain koronan viikon päästä. Neljäntenä sairaspäivänä vietiin kissa metsäretkelle. Kävelin autosta rauhalliseen tahtiin noin 15 metriä metsäpolulle, ja oli pakko mennä maahan istumaan kun voimat loppuivat.

Ihme tauti.

Tähän pakko lisätä, että omat oireeni olivat yhden päivän korkea kuume ja selkäsärky, sen jälkeen hyvin lievää nuhaa (ei edes yskää). Siksi tuli tosiaan puskista että voimat olivat niin finaalissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi