Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites naiset, tuleeko teillä deittiapeissa paljon mätsejä ulkomaalaisten miesten kanssa?

Vierailija
16.05.2022 |

Olen vaalea ihan nätti nainen ja saan todella paljon mätsejä ulkomaalaisten miesten kanssa.
Tämä ei yleensä mitenkään haittaa, puhun hyvää englantia ja nämä mihet ovat ihan mielenkiintoisia. Hyvät ammatit IT puolella, paljon matkustaneita ja älykkäitä.

Mutta ihmettelen vain kun suurin osa käymistäni keskusteluista on englanniksi.

Tinderiä en käytä, mutta muita appeja käytän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen siis Jani, 34, i n c e l.

Ap

Vierailija
2/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olen siis Jani, 34, i n c e l.

Ap

Voi huoh, olen kylläkin se nainen joka sanon olevani.

Kuvittelet että kaikki muutkin täällä ovat samanlaisia aivottomia trolleja kun sinä itse olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tinderistä se maksullinen versio josta näkee tykkääjät. Onhan siellä paljon ulkomaalaisia joo. Toki noita afrikkalais- ja arabitaustaisia mutta myös paljon muita. Moni heistä ilmoittaa asuvansa pysyvästi Suomessa. Matcheja ei niinkään tule koska olen järjestelmällisesti pyyhkinyt vasemmalle muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta nuo muunmaalaiset.

Vierailija
4/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee. Aina kun sovin treffit maahanmuuttoviraston aulaan, niin en yhtäkkiä kelpaakaan.

Vierailija
5/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomimiesten kansaa tulee helposti matcheja, niin ulkkisten kanssa se on potenssiin kymmenen ja siellä olisi jamalit jonossa.

Vierailija
6/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Tinderistä se maksullinen versio josta näkee tykkääjät. Onhan siellä paljon ulkomaalaisia joo. Toki noita afrikkalais- ja arabitaustaisia mutta myös paljon muita. Moni heistä ilmoittaa asuvansa pysyvästi Suomessa. Matcheja ei niinkään tule koska olen järjestelmällisesti pyyhkinyt vasemmalle muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta nuo muunmaalaiset.

Minä en tuomitse ketään kansalaisuuden perusteella vaan ihan samalla tavalla katson personaa kun muutenkin katson.

Ap

Vierailija
7/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joku aika sitten ihan läpällä profiilin Badoohon, ja sainkin lyhyessä ajassa todella paljon tykkäyksiä. Taisi vaan 90 % niistä miehistä olla ulkomaalaisia. Turkkilaisia ja muita Lähi-Idän ihmeitä, Afrikan tuliaisia, muutama venäläinen ja joku kosovolainenkin.

Poistin profiilin hyvin pian. Onneksi en ole tosissani etsimässä netistä seuraa, ja kun tarjonta on tota luokkaa, niin taidanpa jatkossakin nuo sovellukset kiertää kaukaa.

Vierailija
8/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joku aika sitten ihan läpällä profiilin Badoohon, ja sainkin lyhyessä ajassa todella paljon tykkäyksiä. Taisi vaan 90 % niistä miehistä olla ulkomaalaisia. Turkkilaisia ja muita Lähi-Idän ihmeitä, Afrikan tuliaisia, muutama venäläinen ja joku kosovolainenkin.

Poistin profiilin hyvin pian. Onneksi en ole tosissani etsimässä netistä seuraa, ja kun tarjonta on tota luokkaa, niin taidanpa jatkossakin nuo sovellukset kiertää kaukaa.

En ole koskaan ymmärtänyt tuollaisia "ihmisten shoppailijoita".

Ostoslistan kanssa mennään hakemaan kumppania.

Vierailija
9/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa tullut mätsejä tummaihosilta miehiltä. Paljon isoa kulliakin heiltä saanut. Olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
10/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule, kun en heidän kanssa mätsää.

Vierailija
11/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö oikeasti ymmärrä, että suurin osa näistä "hyvinkoulutetuista, komeista (mallitasoisista) ja yllättäen Suomessa asuvista ulkomaalaisista" on feikkiprofiileja? Kuinka yksinkertainen pitää olla, että näihin retkahtaa. Suunnilleen toisessa tai kolmannessa viestissä ehdotetaan esim. WhatsAppiin siirtymistä.

Itse swaippaan vasemmalle kaikki tällaiset saman tien. Muutamaa olen huvikseni vedättänyt vähän aikaa, eivätkä nämä "huijauksen erikoisosaajat" Nigeriasta tms. maasta ole tajunneet, että vedättäminen kääntyi päälaelleen. :D 

Vierailija
12/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa vain suomalainen mies, vaikka itsekin olen puoliksi ulkomaalainen. Ei kiinnosta ulkkarit. Tsori.

Vierailija
13/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilta saa nyhtää että tulee minkäänlaista keskustelua, näiltä mätseiltä tulee heti mielenkiintoista juttua. Ja kyllä olen ihan avoimesti kertonut etttä olen aika itsenäinen, että nyt juuri sinun kanssa saatetaan hakea eri asioita. Mutta aina kun on uusi ihminen siitä oppii jotain.

Olen utelias ja opin mielelläni uutta.

Ap

Vierailija
14/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan valikoidusti päiväkahviseuraa ja tinderi on yksi kanava asiakashakuun... Kuten suomalaisetkin niin moni esim. arabimieskin on tyytymätön siihen, että hunnutetulta naiselta ei saa kunnon kyytejä joten ovat valmiita maksamaan reilusti, kun saavat länsimaista itsenäistä naista joka osaa muutakin kuin alistua. Omilla kasvoilla asiasta ei voi puhua, kun saa vihaa sekä miehiltä että naisilta, mutta taloudellisesti menee hyvin ja muutaman vuoden päästä voi jäädä eläkkeelle, jos malttaa.

Vierailija
15/15 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa vain suomalainen mies, vaikka itsekin olen puoliksi ulkomaalainen. Ei kiinnosta ulkkarit. Tsori.

Ei kiinnosta itsekeskeiset ihmiset vaan haen mukavaa luonnetta, sori.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi