Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuormitutteko muiden negatiivisuudesta?

Vierailija
16.05.2022 |

Minä kuormitun. Etenkin uskoutumisista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin hyvin herkästi kaikkeen, vaikka sitä ei päälle päin välttämättä huomaa. Rasitun ihan älyttömästi äänekkäiden ja koko ajan touhottavien ihmisten seurasta ja negatiiviset puheet ja pelkkä huonojen uutisten kuuleminen vievät voimat pitkäksi aikaa.

Pakenen todellisuutta omiin maaimoihini hyvin herkästi ja olen mielelläni ihan yksin

Vierailija
22/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kuormitun teennäisyydestä ja kulissista.

Mäkin. Ja toisten mielipiteiden vähättelystä. Tätä harrastetaan mun mielestä vähän mun iskän puolen suvun sukujuhlissa. Varsinkin jos joku mun iskän puolen serkuista on saanut jotain merkittävää aikaa. Mun iskän puolen vanhin serkkupoikakin vähän vähättelevään sävyyn kommentoi mun saamasta Pro Lingua-mitalista mun yo-juhlissa suvun kesken, että vieraiden kielten opiskeleminen olis jotenkin arvottomampaa kuin vaikkapa joku pitkän matematiikan, pitkän kemian tai pitkän fysiikan opiskeleminen. Kyseisellä henkilöllä onkin varmasti täydellinen elämä omassa pienessä luokassaan, jossa vain joitain teekkareita ja insinöörejä yms. arvostetaan. Myös mun diplomi-insinöörin koulutuksen saanut iskä tuntuu kuuluvan myös kyseiseen kuplaan mielipiteidensä perusteella. Onneks oon alkanut nykyään yhä vähemmän välittämään noiden mielipiteistä. Kukin elää tyylillään, enkä arvostele henkilökohtaisesti ihmisiä heidän koulutussuuntauksensa perusteella.

T: aspergerdiagnoosin 8-vuotiaana saanut M28 joka opiskelee nykyään ranskan kieltä pääaineenaan Helsingin yliopistossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki voi olla pikku kristasiegfridsejä. Kestäisittekö sellaisia?

En kestä TEENNÄISYYTTÄ

Vierailija
24/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden elämäntapojen ja mielenkiinnonkohteiden arvostelemisesta ja vähättelystä kuormitun siis paljon kans. Onneksi tässä maailmassa ihmiset eivät ole toistensa kopioita. Meno vois mennä aika tylsäksi loppujen lopuksi.

-22

Vierailija
25/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pahimpia ole ne, joille kaikki sopii ja on niin ihanaa, mikään ei koskaan ole vaikeaa, aina on hymy huulessa.

Toinen ryhmä on omien mielipiteidensä pakkotuputtajat, jotka jääräpäisesti jauhavat samaa. Luulevat ettei toinen ymmärrä vielä viidennelläkään kerralla.

Tukka nousee pystyyn pelkästä muistelusta.

Vierailija
26/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuormitu.

Olen itse sen verran negatiivinen että muiden negailut ei heiluta puoleen eikä toiseen.

Vierailija
27/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormitun sekä yltiönegatiivisuudesta, että -positiivisuudesta. Molemmat käy hermon päälle.

Vierailija
28/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se negatiivisuus kohdistuu minuun, niin kyllä kai sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi