Mielipiteitä narkkinaapureihin? Kehtaisitko jättää oven avaamatta, naapuri häiriköi??
Olen suureksi "ilokseni" saanut rivariin narkkarinaapurit. Näistä ei aiemmin ollut yhtä paljon harmia, oli kyllä mutta antoivat siis minun olla rauhassa. No sitten keksivät koputella ja pimpotella ovellani.
Sekopäissään milloin mitäkin asiaa, koittavat kaveerata. Välillä olen häipynyt kotoa noiden takia. Valituksia niistä on tehty jo jne. No, koko aikaahan en voi majailla tuttujen luonakaan.
Mietin vähän jatkoa - kesä tuo ihanan ilmiön vielä tähän, eli takapihalle ikinä päästään kivasti ovelleni. Ja sieltä näkee sisään, etuovella ei ole ovisilmää. Oven availu ei kiinnosta tippaakaan, tutut neuvoivat olemaan avaamatta.
No, äsken naapuri joka siis eri kuin nämä meni töihin, tajusin kun koitin katsoa ikkunasta että joku voi hakata ovellani. Vttu, en jaksa. Mielipiteitä, "kehtaisitko" jättää kylmästi oven avaamatta, jos et odota vieraita ja naapuriin kuuluu/näkyy liikutko asunnossa?
Ärsyttävää, mutta en halua noita enää kertaakaan ovelleni. Toisaalta on vaikeaa teeskennellä etten ole kotonaan, argh:(
Mielipiteitä, jättäisitkö vain sen oven avaamatta vaikka kuinka soittelivat/koputtelisivat? Jos avaan, saan näistä aina vain jotain harmia/ollaan jotain vailla. Huoh:(
Kommentit (29)
Sulla on ihan oikeus omalla ovella sanoa pimpottelijalle, että lopettaa. Eihän se lopeta jos et edes sano. Jatkuvalla syötöllä pimpottaa uudestaan ja uudestaan.
Toki voi olla ettei viesti mene perille.
Itse ainakin testaisin, riittääkö karjaisu oven raosta ja ovi kiinni.
Alkaisin etsiä uutta asuntoa. Jokaisesta häirinnästä ilmoitus isännöitsijälle. Jos häiritään yöllä, soitto poliisille. En todellakaan avaisi ovea, kun koputtelevat.
Asutaankohan samassa talonyhtiössä 😂
Meillä sekoilee myös eräs naapurissa asuva narkkarinainen. Käytös on käyttöaikoina melko psykoottista ja pelottavaa. Välillä tulee seisomaan aitamme vierelle ja tuijottaa pihallemme naureskellen itsekseen.
Sehän siinä mättää kun, että eivät tajua (sekopäissään, vedetty milloin mitäkin) lopettaa. Selvinneinä eivät ramppaa ovien takana. Mutta kun ollaan riittävän sekaisin/jotain vailla se pska alkaa taas, eli oven takana majailu. Ja sanominen ei auta, unohtuu pian/viimeistään seuraavaan kertaan mennessä kun vedetään liikaa ties mitä.
Ap
Ota sit patteri pois ovikellosta, jos ei muu auta.
Ota ovikello pois käytöstä aluksi.
Pane oven ulkopuolelle lappu, jossa lukee Älä koputa!
Minä olen joutunut noin tekemään. Kerjäläisnaapuri ramppasi alvariinsa pyytelemässä lainaksi sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä mättää kun, että eivät tajua (sekopäissään, vedetty milloin mitäkin) lopettaa. Selvinneinä eivät ramppaa ovien takana. Mutta kun ollaan riittävän sekaisin/jotain vailla se pska alkaa taas, eli oven takana majailu. Ja sanominen ei auta, unohtuu pian/viimeistään seuraavaan kertaan mennessä kun vedetään liikaa ties mitä.
Ap
Sillon kun se on selvä, käy runkuttamassa sen ovikelloa ja selitä sille mikä idiootti se on pössöpäissään.
Mikset soita poliiseja sinne narkin luo kun häiriköi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meillä ramppas yks suohirviö ovella koko kesän. Ei tajunnut lopettaa tiukoista kielloista huolimatta.
Tulimme miehen kanssa siihen tulokseen, ettei tuo kotirauhan rikkoja voi olla selväpäinen.
Olen tehnyt rikosilmoituksen häiriköstä.
Itseasiassa vaikka ne on kivoja sekopäitä ne varastaa kaikki tavarat pikkuhiljaa saadakseen rahaa huumeisiin.Yle areena narkkaajat dokumentti kun piikittää kaulasuoneen saatat sinäkin saada piikin.
Ovikello pois/et avaa,sanot sievästi ja jos ei tehoa niin rumasti,ilmoitus isännöitsijälle,soitat poliisit ja jos ei nämä tehoa niin muuta muualle.
Poliisit noille on soitettu useinkin, valituksia tehty.
En enää availe ovea, jos en odota vieraita ja täytyy kai irrottaa ovikello.
Oveen koputtelua se tosin ei lopeta, eikä sitä että minun tajutaan olevan kotona eli siitähän vasta onnistutaan hakkaamaan oveen jos en avaa.
Verhot yms on peittävät, mutta tottakai ääniä kuuluu.
En jaksa, poliisit soitettu lukuisia kertoja jo ja valituksia tehty - silti vaikuttaa siltä, että eivät ole muuttamassa mihinkään.
Kesä tosiaan ei helpota tilannetta, kun päästään helposti takapihallani.
Ja kyllä, käytös on välillä kun vedetään ties mitä melkein psykoottista.
Osanottoni sille yhdelle vastaajalle, jos sama taloyhtiö...
Ap
Tuo on poliisiasia jos sekopäiset narkit häiritsee kotirauhaa jatkuvasti. Onko isännöitsijään oltu yhteydessä? Etkä tietenkään avaa herranjumala ovea joillekin psykoottisille narkeille!!
Vierailija kirjoitti:
Poliisit noille on soitettu useinkin, valituksia tehty.
En enää availe ovea, jos en odota vieraita ja täytyy kai irrottaa ovikello.
Oveen koputtelua se tosin ei lopeta, eikä sitä että minun tajutaan olevan kotona eli siitähän vasta onnistutaan hakkaamaan oveen jos en avaa.
Verhot yms on peittävät, mutta tottakai ääniä kuuluu.
En jaksa, poliisit soitettu lukuisia kertoja jo ja valituksia tehty - silti vaikuttaa siltä, että eivät ole muuttamassa mihinkään.
Kesä tosiaan ei helpota tilannetta, kun päästään helposti takapihallani.
Ja kyllä, käytös on välillä kun vedetään ties mitä melkein psykoottista.
Osanottoni sille yhdelle vastaajalle, jos sama taloyhtiö...
Ap
Oletteko olleet yhteyksissä isännöitsijään ja vuokranantajaan? Poliisit eivät irtusano ketään.
Ihan kunnolla ärähtää että ei ole mitään asiaa enää teidän ovelle. Itse olen ainakin saanutta tällä tyylillä suuttua koko pitäjän....
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvä koira.
Koiran hankkiminen on ideana ihan hyvä, mutta siihen sitominen vie vuosia eikä sovi elämäntilanteeseen.
Joltain tutulta voisi ehkä saada lainaksi, täytyy kysellä.
Ja ärähtäminen, no toimii silloin kun ovat okseenkin selvinneitä.
Sekopäissään aina haluavat jotain, ei tajuta eikä muisteta mitään.
Moni on soitellut noille kytät, isännöitsijälle valitettu monenkin eri naapurin toimesta, huoh.
Noiden häätöä odotellessa (joka näköjään venyy) olen alkanut etsiä uutta asuntoa.
Irtisanomisaika tässä on se normaali eli kuukausi, eli vaikka saisin heti asunnon pitäisi noiden kanssa vielä hetki pärjäillä.
Huoh:(
Ap
Mikset vain kerran avaa ovea ja sano, ettei tule enää ovellesi. Se loppu nyt. Stop. Seis. Loppu.