Olen syönyt nyt 4 päivää paskomatta lainkaan
Kommentit (39)
Magnesiumia? Nyt kelit lämmenneet ja hikoilua.
Pussi luumuja, kipollinen mustikoita, pussi lakua, litra vettä ja pannullinen kahvia.
kakkamyrsky taattu :D
Ex naisella oli tuota mielestäni outoa ettei kerran päivässä käy istunnolla. Kun sanoit että voi mennä kauemminkin 3-4 niin väitin että valehtelet. Oli on saattanut mennä viikko. Mä olin että mikset mennyt jo lääkäriin? Hän oli että aina se lopulta tulee.
Niinpä ja olihan hän nolona kun ensimmäisen kerran tukki pöntön. Melkein itkua väänsi kun tuli kertomaan. Ensin sanoin sen siitä saa kun viikon pyyttonin vääntää kerralla. Neuvoin soita huoltomiehelle tai koita pilkkoa se. Ei kehdannut soittaa...
Tämä on kyseenalainen vinkki, tiedän...
Jos sinulla ei ole nikotiiniriippuvuutta, osta nikotiinipusseja, lähtee suoli liikkeelle aika nopeasti.
Mutta käytä vain suurimpaan hätään niin ei tule riippuvuutta.
Ei siis ihme, että paskaa tursuaa jo suustakin ja sitä kautta tänne palstalle.
Kiehauta 200gr makaroonia runsaalla voilisällä höystettynä niin alkaa plumpsista suolikin toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ex naisella oli tuota mielestäni outoa ettei kerran päivässä käy istunnolla. Kun sanoit että voi mennä kauemminkin 3-4 niin väitin että valehtelet. Oli on saattanut mennä viikko. Mä olin että mikset mennyt jo lääkäriin? Hän oli että aina se lopulta tulee.
Niinpä ja olihan hän nolona kun ensimmäisen kerran tukki pöntön. Melkein itkua väänsi kun tuli kertomaan. Ensin sanoin sen siitä saa kun viikon pyyttonin vääntää kerralla. Neuvoin soita huoltomiehelle tai koita pilkkoa se. Ei kehdannut soittaa...
Minulla on käynyt kerran noin kaverin luona jatkoilla aamuyöllä. Päätin yöllä lähteä baariin muutaman juotuani kotonani, unohdin ottaneeni muutaman Lacoberonin. Jatkoilla kaverin luona jättimäinen pökäle tulli pöntöön. Onneksi sain pöntön itse avattua sillä imukupilla,joka onneksi löytyi vessasta. Olisiko ollut hieman noloa mennä kertomaan siitä kaverille, jonka kämppä oli täynnä porukkaa.
Kokeile makrogolijauhetta. Pegorionia, niin kakka tulee.
Vierailija kirjoitti:
Pussi luumuja, mustikoita, pussi lakua, litra vettä ja pannullinen kahvia.
kakkamyrsky taattu :D
Kaksi rasiaa sokerittomia pastilleja kerralla esim mynthoneita ja luumumehua juomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile makrogolijauhetta. Pegorionia, niin kakka tulee.
Toimii hyvin jos ottaa useamman pussin tyhjään vatsaan.
Luulis jo myyrän kurkkivan kolosta.
Mulla ei kerran tullut paskottua viikkoon. Olin tuolloin tosin ulkomailla joten ei mikään ihme. Minulla kun vatsa/suolisto jotenkin reagoi uuteen ympäristöön niin että iskee ummetus. Joskus ihan vaan mökillekin kun menee niin tekee saman, tosin huomattavasti lyhyemmän aikaa. En tiedä, jonkinnäkäinen stressireaktio? Tosin tuntuu mulla menevän toistepäin kun monilta muilta lentää ripulit kun stressaavat.
Kerran tuntui että anus repeää,oli niin paksu ja vielä kuivan kova jööti.
Järkkyjä juttuja. Mä käyn paskalla 1-4 kertaa PÄIVÄSSÄ!
Koskaan ei yhtäkään päivää ole jääny välistä.
Sen siitä saa kun ei syö kuitua. Vastaus kysymykseen: Kuiduton ruoka imeytyy elimistöös
Mulla menee viikko useinkin väliä. Alkoholi saa toimimaan eli yleensä sitten viikonloppuna sen verran jotain, että tyhjenee. Sit voin käydäkin 3-4 kertaa päivän aikana.
On tehty tähystykset jne mutta ei ole mitään syytä (on kyllä kilpirauhasen vajaatoiminta).
Kuitulisää vaan pitäisi syödä, on mulla Visibliniä kaapissa mutta ei sitä aina jaksa ja muista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee viikko useinkin väliä. Alkoholi saa toimimaan eli yleensä sitten viikonloppuna sen verran jotain, että tyhjenee. Sit voin käydäkin 3-4 kertaa päivän aikana.
On tehty tähystykset jne mutta ei ole mitään syytä (on kyllä kilpirauhasen vajaatoiminta).Kuitulisää vaan pitäisi syödä, on mulla Visibliniä kaapissa mutta ei sitä aina jaksa ja muista.
Itsekin olen huomannut että krapulapäivänä suoli rentoutuu ja tavaraa tulee liukkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile makrogolijauhetta.
Pegorionia, niin kakka tulee.
Otan jo säännöllisesti sitä 2pss päivässä. Luumupss eilen syöty, Laxoberonit otettu, hiljaiselo jatkuu.
Ap
Neljä päivää ei kuulosta pahalta.
Minulla on ärtyneen suolen oireyhtymä vaiva ja silloin tällöin ummetusta kestää VIIKON !
Minulla tässä vaivassa on enemmän ummetusta, kuin ripulia.
Ja kun vatsa turpoaa jo muutenkin, niin vatsa on kuin olisin viimeisilläni raskaana....😩.