Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro pahin moka minkä olet tehnyt

Vierailija
15.05.2022 |

Omani on että jätin uuden porakoneen ja yksityisellä ammattitaitoisella henkilöllä KALLIINA tilaustyönä teettämäni polkupyörän (20v lahja itselleni) pakettiautoon jonka keskuslukitus oli rikki (takaovet ei lukkiutuneet aina) ja tietysti ne olivat kadonneet sieltä pakusta jossain välissä päivää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä vessassa juuri ennen ruokataukoa. Syömään menin hieman myöhemmin kuin muut. Lämmitin mikrossa kalakeittoa ja kuuntelin kun työkaverit jutteli keskenään viikonlopun tapahtumista. Havahduin piippaukseen kun mikro sammui. Kannoin lautasen pöytään jossa istui 3 työkaveria syömässä. Maistoin ruokaa ja huomasin sen olevan melkein kylmää. Vein lautasen uudestaan mikroon ja säädin tehon täysille. Joku ole säätänyt sen sulatukselle. Mietin kuka se voisi olla ja päädyin henkilöön joka söi mustikkapiirakkaa.

Vierailija
2/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vastuussa ihmisen kuolemasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin töissä vessassa juuri ennen ruokataukoa. Syömään menin hieman myöhemmin kuin muut. Lämmitin mikrossa kalakeittoa ja kuuntelin kun työkaverit jutteli keskenään viikonlopun tapahtumista. Havahduin piippaukseen kun mikro sammui. Kannoin lautasen pöytään jossa istui 3 työkaveria syömässä. Maistoin ruokaa ja huomasin sen olevan melkein kylmää. Vein lautasen uudestaan mikroon ja säädin tehon täysille. Joku ole säätänyt sen sulatukselle. Mietin kuka se voisi olla ja päädyin henkilöön joka söi mustikkapiirakkaa.

ja toi on sun pahin moka? oikeasti?

Vierailija
4/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa 2018 olin baarissa ryyppäämässä, olin lopettanut ekan vakavan suhteeni kuukautta aiemmin ja olin suht pahassa puutteessa enkä paikan nuorimpana ja kokemattomimpana uskaltanut oikein ottaa kehenkään emäntään kontaktia, mutta sitten onnistuin jotenkin pääsemään jutuille todella hyvännäköisen nuoren, mutta minua ehkä kolmisen vuotta vanhemman naisen kanssa jonka kanssa kaikki tuntui menevän ihan 5/5 ja mä olin jo ihan sillee et Jes kohta mä saan, mutta sit mä näin tän naisen kännykänkuoren sisällä olevan kuvan jossa oli mies kahden muksun kanssa! Käsitin tilanteen tietysti niin että naisella on mies ja mikä pahinta hänellä on muksuja. Itse olen elänyt lapsuuteni perheessä jossa isä petti äitiä ja tiedän miltä tuntuu kun vanhemmat on sodassa toisiaan vastaan enkä todellakaan halunnut olla millään tavoin osallisena tällaiseen pettämiskuvioon joten liukenin paikalta.

No samassa paikassa viikkoa myöhemmin kaverin kanssa istuskeltiin kaljoilla ja tää nainen tuli sisään, no mä sit kerroin kaverilleni tästä taannoisesta tapahtumasta ja kuinka viisaasti olin toiminut, mutta sainkin kuulla että kaveri tuntee tän naisen ja kännykän kuorien kuvassa oli hänen veljensä jälkikasvuineen!!!!

Vähän niin ku teki mieli hakata päätä tiskiin tuon jälkeen 🤬

Vierailija
5/6 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin muutama vuosi sitten rintakipua enkä ottanut sitä heti todesta vaan vasta päivän päästä menin sairaalalle jossa selvisi et mulla on sepelvaltimotauti ja oltiin aika lähellä "noutajaa". Vähän myöhemmin mulla diagnosoitiin myös sydämen vajaatoiminta 57vuotiaana ja uskon et olisin tältä välttynyt (ehkä) jos olisin hakeutunut sairaalaan heti

Vierailija
6/6 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ajaa pahassa humalassa autoani oman pihani autokatokseen (en ollut humalassa yleisillä teillä) ja aika kovalla vauhdilla kolautin auton perän autotallin seinään ja puskuri ja takavalo hajos. Aamulla en edes muistanut ennen kuin näin, uusi puskuri ja valot maksoi enemmän kuin vastaavan auton arvo varmaan on.