Miten juhlistat Suomen Nato-jäsenyyttä, kun sen aika koittaa?
Minä ajattelin vetää Suomen lipun salkoon, lämmittää saunan ja korkata oluen saunan lauteilla Nato-jäsenyyden kunniaksi.
Kommentit (69)
Ostan rasiallisen vähän kalliimpia patruunoita ja ammun ne radalla.
Vierailija kirjoitti:
Levitän haarani ja toivotan natosotilaat tervetulleeksi.
T. Joni, 36, neitsyt
Nimimerkki unohtui :)
Käyn vääntämässä köntsän venäjän suurlähetystön portinpieleen zelenskyin kadulla.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Miksi pitäisi juhlia sitä että peloissamme haemme suojaa natosta, häpeän ennemminkin.
Meinaat, että tämä ei ole pelkoa: "Ei nyt viitsitä liittoutua ollenkaan, ettei kukaan vaan suutu. Ei viitsitä nyt suututtaa naapuria, ettei se vaan hyökkää. Ollaan tässä ihan hissukseen nyt vaan, kun ollaanhan me aiemminkin tässä näin pärjätty, kun ei olla tehty mitään, mistä Venäjä ei tykkää." ?
Onhan se, mielestäni ei pitäisi vaan aina kumartaa johonkin suuntaan vaan voisimme joskus seistä ihan suorassa.
Mulla on ollut samppanja kylmässä tammikuusta saakka odottamassa NATO-jäsenyyttä. Sitten poksahtaa.
Käyn puttinia tirvasemassa lärviin. Eipä se uskalla yrittääkkään takaisin vaikka pääsisikin ylös.
Vierailija kirjoitti:
jee sitten me mennään kahville, kun te saatte hävetä sitä että hakemus menee mappi ööhön!
Harhoissaan Igor siinä
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Miksi pitäisi juhlia sitä että peloissamme haemme suojaa natosta, häpeän ennemminkin.
Teidän venäjänmielisten kannattaa hävetäkin. Itse laitan jotain hyvää ruokaa perheelle ja juhlimme Suomen Natoon liittymistä. Ei enää sotaa Suomeen.
Teitä aivopestyjä lampaita kyllä riittää, heti sitä on venäjämielinen tai ryssätrolli kun ei pidä jotain natoa minään vapahtajana. Bääbää sinne vaan.
Joku villiintynyt lammas taidat itse olla. Jos kerran pidät itseäsi niin helvetin riippumattomana niin sen kuin elät yksinäsi jossain erämökissäsi ja kasvatat perunaa yksin. Ei tarvitse olla kiinnostunut liitoista tippakaan.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Teidän venäjänmielisten kannattaa hävetäkin. Itse laitan jotain hyvää ruokaa perheelle ja juhlimme Suomen Natoon liittymistä. Ei enää sotaa Suomeen.
Teitä aivopestyjä lampaita kyllä riittää, heti sitä on venäjämielinen tai ryssätrolli kun ei pidä jotain natoa minään vapahtajana. Bääbää sinne vaan.
Muuta venäjälle kun sitä noin ihannoit. Todelliset suomalaiset arvostaa rauhaa ja itsenäisyyttä, ja siksi kannatamme puolustusliitto Natoa, joka takaa sen, että venäjä ei Suomeen uskalla enää hyökätä.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Joku villiintynyt lammas taidat itse olla. Jos kerran pidät itseäsi niin helvetin riippumattomana niin sen kuin elät yksinäsi jossain erämökissäsi ja kasvatat perunaa yksin. Ei tarvitse olla kiinnostunut liitoista tippakaan.
No miten tuo asuminen tai perunan kasvatus liittyy mihinkään :D tuolla logiikalla sinä voisit muuttaa vaikka Amerikkaan kun pidät itseäsi niin helvetin liittoutuneena.
Olen kuitenkin samalla kannalla kuin noin 75% suomalaisista. Sinulle se tuntuu olevan vaikeaa sulattaa, niin harkitse tuota erämökkiä.
M32 kirjoitti:
Ai täällä menee tämä natohomma niin tunteisiin että vastakommentteja poistatellaan :D hyvää päivänjatkoa sinne kuplaan vaan sitten.
Mitä v*ttua sinä edelleen rutiset siellä rssäntrolli? Mene vetämään hame päällesi kun olet tuollainen inisevä ämmä.
Avasin shamppanjapullon ja laiton tämän suomi natoon laulun soimaan, useampaan kertaan.
Ajattelin eläkkeelle päästyäni muuttaa vaikka Portugaliin ilmasto- ja veropakokaiseksi.
Vaanin kurditerroristeja Suomessa ja raportoin heistä Turkin salaiselle palvelulle.
Keitän kahvit. Koiraa lenkittäessä pieraisen itään.