Miesystävä jäi kiinni pettämisestä, mutten aio kertoa että tiedän
Jätän sen vaan muihin syihin vedoten. Miksi näin? No se kääntäis mustan valkoiseksi jne. Tulis hirvee tappelu jne.
Onko kukaan muu tehnyt samalla tavalla?
Kommentit (33)
Siis ketä kiinnostaa? Kiva että lähdet etkä jää kattelemaan toilailuja, mutta loppupeleissä kai ihan sama sanotko vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta saisi halutessaan jonkun kutkuttavan pelin, järjestäisi muka tietämättömyyttään kaikkia läheltä piti -tilanteita, joissa mies säikähtäisi jäävänsä kiinni.
Tää nyt on melkein sairaampaa kuin pettäminen...
Olen aina arvostanut naisia, jotka siipeen otettuaan tekevät lopetuksen tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaa se täysin. Voi sä unohdit että sulla oli joku mies. Vähän niin kuin hän unohti et hänellä on sinut.
Ai etten jättämällä jättäis vaan pelkästään häviäisin?
No meil on yhteisiä tuttuja ni en oikein voi.
ApHarmillista:/ Sitten kannattaa vaan jättää. Mutta älä kerro mitään miksi. Kenellekään. Se on ghostaamisesta seuraava. Ihan veemäistä sekin sille kun ei tiedä oletko saanut selville, kuka juorusi jne.
Miten ois parasta jättää? Sanomalla vaan etten haluaa olla enää kanssasi?
Itse mietin eka että jättäisin sanomalla etten rakasta/tykkää tarpeeksi (ja etten voi luottaa).
Ap
kai olet sitten aivan varma pettämisestä...ettei ole joku tutun kaima taas asioita vähän hoitelemassa
sivusta
Vierailija kirjoitti:
kai olet sitten aivan varma pettämisestä...ettei ole joku tutun kaima taas asioita vähän hoitelemassa
sivusta
Täysin varma. Todisteet on. Ei tässä sen enempää etten paljastu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaa se täysin. Voi sä unohdit että sulla oli joku mies. Vähän niin kuin hän unohti et hänellä on sinut.
Ai etten jättämällä jättäis vaan pelkästään häviäisin?
No meil on yhteisiä tuttuja ni en oikein voi.
ApHarmillista:/ Sitten kannattaa vaan jättää. Mutta älä kerro mitään miksi. Kenellekään. Se on ghostaamisesta seuraava. Ihan veemäistä sekin sille kun ei tiedä oletko saanut selville, kuka juorusi jne.
Miten ois parasta jättää? Sanomalla vaan etten haluaa olla enää kanssasi?
Itse mietin eka että jättäisin sanomalla etten rakasta/tykkää tarpeeksi (ja etten voi luottaa).
Ap
En sanoisi mitään syytä. Mies kyllä arvaa syyn. Ymmärsin että ette asu yhdessä, ei tarvitse edes asumisjärjästelyjä muuttaa. Jos sinun tavaroitasi on miehen asunnossa niin mene hakemaan ne ja sano lopuksi, ettet enää aio tavata häntä. Jos syytä kyselee niin sano vaan että kyllä sinä sen syyn tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta saisi halutessaan jonkun kutkuttavan pelin, järjestäisi muka tietämättömyyttään kaikkia läheltä piti -tilanteita, joissa mies säikähtäisi jäävänsä kiinni.
Ex jäi kiinni sivusuhteesta kun yhteinen kaveri lörpötteli asiasta kasuaalisti, että olivat olleet miehen kanssa erään naisen luona viikonloppua viettämässä. Mies oli kertonut kaikille että erottiin.
Otin naiseen yhteyttä ja kyselin, ihan hyvissä merkeissä kun mies oli kusettanut kumpiakin.
Pari päivää sit esitettiin miehelle, että ei tiedetä toisistamme mitään ja heitettiin pieniä vihjeitä. Oli hauska katsoa kun mies sekosi, kun ei tiennyt tietääkö joku jotain ja kuka tietää mitä ja alkoi itse vainoilemaan.
Tän naisen kanssa vietettiin hauska ilta miestä kusettamalla ja ollaan kavereita edelleen. Tuo ex on jatkanut seuraajienikin pettämistä.
Miksi noita pitäisi vaan silitellä päätä?
Pettäminen on valinta. Sen voi toisella kertoa, että hän teki päätöksensä pettäessään ja sinä teet päätöksesi jättää hänet. Mitään muuta selityksiä ei tarvita. Sitten muutat pois.
Siinäpähän ahdistelee yksinään ja katuu sivuhyppyään.
Joo olen yhden petturin silleen just jättänyt.
Mun voimakastahtoinen mummoni jätti aikoinaan uskottoman miehensä niin, että oli lapsien kanssa muuttanut pois yhteisestä kodista sillä välin, kun mies oli työmatkalla. Lyhyt heippalappu vaan tiskipöydällä. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Mun voimakastahtoinen mummoni jätti aikoinaan uskottoman miehensä niin, että oli lapsien kanssa muuttanut pois yhteisestä kodista sillä välin, kun mies oli työmatkalla. Lyhyt heippalappu vaan tiskipöydällä. Arvostan.
👍