11v väitti silmät suurina nähneensä jonkun ikkunan takana
Itkien juoksi halaamaan kun tulin kaupasta ja väitti silmät suurina että joku oli ikkunan takana. Noita näkyjä on ollut ennenkin. Luultavasti vilkas mielikuvitus pojalla. Silti muakin vähän ahdistaa, olen hirmu herkkä tuollaisille jutuille.
Kommentit (26)
Lintu lentänyt ikkunan ohi? Naapurin lapsi? Ei mitään pelottavaa.
Oma lapseni näki helposti harhoja ollessaan stressaantunut. Luulen että se on isän suvusta periytynyt piirre.
Jos asutte maan tasalla, niin miksei voisi olla? Hulluja on pellejä on joka lähtöön.
Meillä kävi yksi dementoitunut pappa. Se etsi tytärtään ja omaa kotiaan. Asui samassa kerrostalossa yläkerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Lapsi oli vain säikähtänyt. Mäkin kyllä sanoin hänelle, että kaikki on hyvin. Kyllä se nyt jo rauhottui, mutta kovasti väitti että joku siellä oli. Mun pieni :( ap
Vierailija kirjoitti:
Oma lapseni näki helposti harhoja ollessaan stressaantunut. Luulen että se on isän suvusta periytynyt piirre.
Miksi lasta ei rauhoiteta juttelemalla, puhelin mukaan tai joku ole lapsen kanssa, jos on stressiä tai pelkoa. Lääke voi myös aiheuttaa sekavuutta tai kuume. Ja minkälainen itse asunto on, onko joku turvallisempi paikka/alue kodiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos asutte maan tasalla, niin miksei voisi olla? Hulluja on pellejä on joka lähtöön.
Meillä kävi yksi dementoitunut pappa. Se etsi tytärtään ja omaa kotiaan. Asui samassa kerrostalossa yläkerrassa.
Asutaan rivarissa eli sikäli mahdollista. ap
Seuraa itsekin ympäristöä.
Kyllä hulluja liikkuu nykyisinkin, sairaat ihmiset eivät mihinkään katoa.
Aikoinaan paikassa, jossa asuimme, oli tyyppi, joka kurkki ikkunoista ja mm. kiipesi palotikkaita pitkin tirkestelemäänn naapurin makuuhuone-elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusta
Elät turvatussa kuplassa. Myllypuro89
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Lapsi oli vain säikähtänyt. Mäkin kyllä sanoin hänelle, että kaikki on hyvin. Kyllä se nyt jo rauhottui, mutta kovasti väitti että joku siellä oli. Mun pieni :( ap
Jos asutte maantasalla tai alhaalla, kannattaisi tutkia ihan fyysisesti asiaa kuka hiippailee. Tai poika ottaa kännykällä kuvia. Nykyään on kaikenlaisia tyyppejä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi yksi dementoitunut pappa. Se etsi tytärtään ja omaa kotiaan. Asui samassa kerrostalossa yläkerrassa.Asutaan rivarissa eli sikäli mahdollista. ap
Joku siellä on varmasti siinä tapauksessa ollut. Kiusataanko lasta? Asuuko naapurissa lapsia/vanhuksia? Onko siellä joku mielenterveyskuntoutujien asuntola lähellä? Asutteko levottomalla alueella?
Mulla oli stalkkeri joka koputteli ikkunoihin. Eli ottaisin kyllä lapsen puheet vakavasti enkä pitäisi mielikuvituksena.
Asun kolmannessa kerroksessa ja kerran orava tuijotti ikkunalaudalta sisälle
Lapsi laittaa verhot kiinni kun on yksin kotona ja tarkistatte että ovet on varmasti lukossa. Halaus pojalle. Kuulostaa pelottavalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi yksi dementoitunut pappa. Se etsi tytärtään ja omaa kotiaan. Asui samassa kerrostalossa yläkerrassa.Asutaan rivarissa eli sikäli mahdollista. ap
Joku siellä on varmasti siinä tapauksessa ollut. Kiusataanko lasta? Asuuko naapurissa lapsia/vanhuksia? Onko siellä joku mielenterveyskuntoutujien asuntola lähellä? Asutteko levottomalla alueella?
Hyi helkkari. Muakin alkaa vähän ahdistamaan. Aika rauhallisella alueella asutaan, täällä asuu paljon lapsiperheitä mutta on tuossa melko lähellä kerrostalo jossa asuu erikoista porukkaa. ap
Miksi olisi mielikuvitusta? Kyllä häiriintyneitä ihmisiä hiippailee ja kyttäilee toisten ikkunoiden takana. Meilläkin kävi jokunen vuosi sitten joku osoittelemassa taskulampulla ikkunoihin tietyin väliajoin. Aina, kun mentiin ulos katsomaan, niin oli jo päässyt kauas karkuun.
Ei ollut hattivatti vaan naapurin Peran elin. Riistakameraa tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lasta ei rauhoiteta juttelemalla, puhelin mukaan tai joku ole lapsen kanssa, jos on stressiä tai pelkoa. Lääke voi myös aiheuttaa sekavuutta tai kuume. Ja minkälainen itse asunto on, onko joku turvallisempi paikka/alue kodiksi.
Tämä lapsi on nyt jo 31 v, ja osa johtui selvästi muuton ja muutosten aiheuttamasta stressistä. Kerran kovasta kuumeesta.
Lapsen isällä oli mt-ongelmia jotka aiheuttivat harhoja. Ne olivat kuitenkin sellaisia, että niillä oli selkeä biologinen/neurologinen pohja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapselle kirjoitettiin Ketipinor resepti.
Inhottavaa vähättelyä. Mitä jos siellä on oikeasti kiusaaja tai joku ahdisteleva setä. Tai yliluonnollinen selitys, silloin meedio voisi auttaa. Verhot kiinni jos pelottaa ja eri huoneeseen? Unen jälkeen ja aikana voikin nähdä kaikenlaista.