Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen pakko olla kaunis?

Vierailija
15.05.2022 |

Tai onko pakko pyrkiä siihen? Miksi on hirveä tabu olla ruma. Heti jos toteaa olevansa ruma alkaa kuoro että kukaan ei ole ruma on vain huono itsetunto. Mulla on hyvä itsetunto, olen ruma ja ihan fine asian kanssa. Keskityn muihin elämän sisältöihin ja oon tyytyväinen. Meikkaaminen, muoti jne. on ihan ok juttuja, mutta mua ei kiinnosta ne pätkääkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla kaunis. Sisäinen kauneus on se, minkä on riitettävä miehelle. Toki itse haluan, että mies jollain tasolla näyttää Damiano Davidilta, kun itse jatkan sipsien syömistä:)

- AV-Mamma

Vierailija
2/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on olla sinut itsensä kanssa. Se heijastuu myös ulospäin. Mukava ihminen myös näyttää miellyttävältä muiden silmiin, ajatteli itse omasta ulkonäöstään ihan mitä tahansa. Ei ole olemassa mitään absoluuttista määritettä kauniille tai rumalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla ei ole mitään tiukkoja ulkonäkö kriteereitä miehelle enkä erityisesti viehäty klassisen kauniista miehistä. Oon sinkku ja viihdyn sinkkuna. Tässä en ottanut kantaa siihen mitä parisuhteelta odotetaan vaan yleisistä odotuksista mitä naisille luodaan ihan missä tahansa kodin ulkopuolisessa toiminnassa.

Vierailija
4/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mulla ei ole mitään tiukkoja ulkonäkö kriteereitä miehelle enkä erityisesti viehäty klassisen kauniista miehistä. Oon sinkku ja viihdyn sinkkuna. Tässä en ottanut kantaa siihen mitä parisuhteelta odotetaan vaan yleisistä odotuksista mitä naisille luodaan ihan missä tahansa kodin ulkopuolisessa toiminnassa.

Ap

Vierailija
5/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naiset tykkää, kun en näytä kansikuvapojulta. Kyllä kaunis mies saa helposti naisia. Ruma ei saa edes sääliä. On täyttä ilmaa. M37

Vierailija
6/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen miettinyt samaa. Miksi en saa olla ruma? Se on totuus, jonka näkee selvästi. Miksi minun pitäisi valehdella olevani kaunis?

Vierailija
7/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen kauneuden mitta on_norsunvittunaama.

Vierailija
8/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa.

Ulkonäkö on nykykulttuurissa äärimmäisen tärkeä, julkisuuden henkilöiden ulkonäköä arvostellaan ja monella on todella kovat kriteerit kumppanin ulkonäölle.

Tästäkään huolimatta epäviehättävinä pidettyjä ulkonäköpiirteitä omaava ihminen ei saisi sanoa olevansa ruma.

Oikeastaan en ymmärrä sitäkään, miksi hyvää itsetuntoa korostetaan niin paljon nykyään ihmisten välisissä suhteissa ja miksi kaikkien täytyisi teeskennellä olevansa hyväitsetuntoisia.

Itse olen sekä ruma että huonoitsetuntoinen. Näin anonyymina uskallan sen sanoa.

Vierailija
9/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen miettinyt samaa. Miksi en saa olla ruma? Se on totuus, jonka näkee selvästi. Miksi minun pitäisi valehdella olevani kaunis?

Kai siinä kuvitellaan että jokainen nainen haluaa olla kaunis. Tottahan se on, että kauniin elämä on monin tavoin helpompaa, mutta en kyllä pidä katteettomista kehuistakaan. Helpompi olla rehellisesti sitä mitä on ja keskittyä asioihin joihin voi oikeesti vaikuttaa.

Vierailija
10/10 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on olla niin tyytyväinen itsensä kanssa että ei tarvitse ketään eikä tarvitse keneltäkään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi