Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^~ Maaliksien keskiviikko ~^

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin käyty on ja siellä se Hippu viuhtoi menemään, hyvä että mitään kuvia saatiin mukaan. Oli niin liikuvainen, että kätilönkin oli aluks vaikee saada kunnon kuvia. Yhdessä kuvassa tuijottaa suoraan meihin ja se on aika hauska kuva. Vastaa täysin viikkoja eli 19 ja näin keskiviikkoisin vaihtuu (niinkun menkoistakin laskettuna). Pituutta 42mm. Kysyin mieheltä jälkikäteen huomasiko hän killuttimia jalkojen välissä ja oli hänkin ne rekisteröinyt, mutta kumpikaan ei kysytty, kun tuolla Kättärillä eivät sitä kerro. Ja kun ei ammattilaisia olla, odotellaan sinne maaliskuulle kumpi tulee. Niin ja se istukka on tossa etuseinämässä, kuten olen epäillytkin. Siksi ne liikkeet hävis 3 viikoks.

Nyt sitten vähäks aikaa mielenrauhaa ja odottelemaan nla käyntejä. Seuraava kuun lopulla ja siellä saan äitiyspäiväraha paperit mukaan. Ajatella ens viikolla on jo puoliväli.

Tappert hoi, mitäs sulle kuuluu?

-m- ja Hippu rv19

Vierailija
22/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki oli ultrassa oikein hyvin :) kannatti taas pelätä - pessimisti ei pety koskaan.

Kaikki löyty mitä kaivattiinkin, paitsi sukukalleudet..niistä ei sanottu mitään, vaan eipä olis välttämättä haluttu tietääkään. " sikiö liikuttaa vapakasti raajoja ja vartaloa. Kädet nyrkistyvät ja aukeavat..." näin lukee tossa lappusessa..hassua. Mitat vastaa viikkoja, eli 18+3. Lakimitta 39mm, vartalonympärys 125mm ja reisiluu 27mm. Painoarvionkin kone antoi n.200g. Koko pituutta ei tainnut kukaan mainita...tai sitten en kuullut kun tuijotin vaan ruutua :D

Hassua että Puksu on ollu joka ultrassa nukkumassa, ihan paikallaan kunnes sitten lopuksi alkaa vähän liikehtiä..kaipa se nukahtaa kun mä käppäilen hermostuneesti eestaas ja en malta rauhottua, sitte se alkaa heräillä kun aikani siinä makailen..niin se menee kotonakin.

Nyt voin ihan VARMASTI sanoa tunteneeni liikkeet maanantaista lähtien :) nyt tiedän että ne todellakin ovat niitä..hip hei!!

MÖHKÖFANTTI;

Ei meillekään kunta tarjoa kun JOKO np-ultran TAI rakenneultran..käytiin np:ssä, joten nyt käytiin sitten yksityisellä rakenteessa. Kyllä mä sen reilun 100e maksan omasta mielenrauhasta. Ihmettelen vaan ettei siitä saa kelakorvausta - typerää.

Isyyspakkaukseen tulikin hyviä vinkkejä - kiitos niistä!! Täytynee alkaa hiljalleen keräillä tavaraa salaa jonnekin..nyt ehkä jo uskaltaakin :)

Hitsi että on hyvä mieli..ihana euforinen olo... :) siitä johtuu hymiöt joka puolella..hihiii.

Njäh, nyt meen kattoo joko nakkikeiton potut olis kypsiä - NÄLKÄÄ!!!

Tappert ja Puksutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Tappert! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

Miten niin ei saa Kela korvausta, kyllä täällä Helsingissä ainakin saa. Itse sain siitä alkuraskauden ultrasta ja ystävät on saaneet, kun ovat yksityisellä käyneet rakenneultrassa. Hassu juttu.

Nyt tytön kanssa suihkuun ja nukkumaan, huomenna töihin klo 6.00!!!

-m-

Vierailija
24/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MASULI;

Nii se vaan täällä ainakin on, alkur.ultrasta mäkin sain korvauksen, ja tiettävästi np-ultrastakin saa..mutta joka paikka mihin soitin, kysyi ensimmäisenä tiedänkö ettei rakenneultrasta saa kelan korvausta :( Eikä sitä ainakaan tuolla yksityisellä saanut..ihan tyhmää, pitävät kai tuota jonain " hupiultrana" .

Kaveri kyllä sanoi että Lahdessa olis korvauksen saanut ainakin reilu vuosi sitten.

Tappuli

Vierailija
25/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih täällä on ollut ihania ultrakuulumisia =) Itse joudun vielä odottelemaan jännittyneenä maanantaihin (aika ei kulu :P)! [B]Evellä[/B] olikin hyviä uutisia. Ja tuolaonnittelut [B]envis!!!![/B]

Täällä kärsitään ilmavaivoista *punastuu* Mies repsu varmaan joutuu kärsimään :D Tosin tuli syötyä liikaa uunilohta, joten voi sekin aiheuttaa ilmavaivoja.

Tuohon ultraan palatakseni... miksiköhän joissakin paikoissa ei kerrota sukupuolta?? Mä tahtoisin jotain suuntaa antavaa tietoa, mutta täällä ei kuulema kerrota :( Sama se kumpi sieltä tulee... mutta haluan tietää.

[color=red]Anzq rv 19+1[/color]

Vierailija
26/27 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIENIÄ ongelmia tän koneen kanssa vähän väliä, pääsin vasta nyt kirjottamaan pitkästä aikaa. Tökki ton kirjautumisenki kanssa, ennen olin tuplafani nyt tuplafan ;)

Eilen rakenneultra: feto-fetaalivuotoa, ja riskit kasvo. Toinen vauva on luovuttaja toinen saaja, eli toinen voi saada liian vähän verta ja toinen liikaa. Nyt vielä olivat suunnilleen samankokoset, seurataan tilannetta ja ens viikolla jo uusi ultra.

Lekuri oli pätevän olonen ja kerto heti mitä vaihtoehtoja voi tulla kyseeseen, jos mikäli ongelmia tulee. Joka tapauksessa tulevat syntymään etukätee, näin hän ainakin kertoi. Eli luultavasti kuulumme helmimasuihin. Mutta ei kyllä enää vaihdeta, ja laskettu aika on kuitenkin maaliskuun puolella.

Kiva että muilla rakenneultran kuulumiset mukavia ja että ENVIS on myös täällä kirjoittelemassa.

Jatketaan taas

Tuplafan 18+6

Vierailija
27/27 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin,en sitten ehtinyt " ennemmin" koneelle...mutta ehtiihän tässä vieläkin...töissä nimittäin...yövuorossa....yäk!!

olin iltapäivällä neuvolassa ja voi miten ihanaa taas oli kuulla sydän äänet.Nyt kun muutenkin oikein urakalla ajattelin alkaa " odottamaan" ......johan tässä on huolesta sekaisin oltukkin!. Tyttäremme oli mukanani ja kuuli syd.äänet ja voi niitä silmiä ja hymyä!! ilta menikin siinä kun kertoi isälle päivän reissusta. Painoa tullu kaikenkaikkiaan 3,5 kg,vaikka olotila on nk. valaalla...kumman kankeaksi yhtäkkiä tullu ;o) .Hb ei ollu laskenu yhtään,edelleen 128....joka kovasti ihmetyttää,edellississä raskauksissa on tässä vaiheessa jo kovasti pitäny rautaa syödä ja silti matalahkoa. Nää yötyöt on kyllä rasittavia...mullakin nyt kolme yötä peräperää...eli lauantaina oon ihan tööt!!!ja kun en sit päivällä saa kunnolla nukuttua,vaikkei jälkikasvu olekkaan unta häiritsemässä.

nooh,nyt jatkan töitä...palataan taas....nukkukaahan hyvin maalismasut!!

-eve-71- 18+3