Puolison lapsi ärsyttää
-ei ole hiljaa kuin nukkuessaan
-jättää vessan oven auki paskalla käyntinsä jälkeen
-kävelee äärimmäisen kovaäänisesti yläkerrassa (kanta-astuja)
-on opetettu täysin palveltavaksi
-kun lapsi haluaa jonnekin niin sitten mennään ettei hän tylsisty
Huh, kylläpä helpotti kun sain avautua! Ja ei, mun suhde tuohon lapseen ei ole sillä tasolla vielä että voisin noista sanoa olematta nillittäjä. Ehkä saatan olla myös hieman yliherkkä. Onneksi on kohta täysi-ikäinen.
Kommentit (19)
Ihminen on kanta-astuja. Muutoin voi todeta, että sinä ärsytät lasta varmasti vähintään yhtä paljon. Olet ylimääräinen ihminen, jota on vain pakko jotenkin sietää.
Pistä puoliso valitsemaan, lapsi tai sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kanta-astuja. Muutoin voi todeta, että sinä ärsytät lasta varmasti vähintään yhtä paljon. Olet ylimääräinen ihminen, jota on vain pakko jotenkin sietää.
Miksi ihmeessä olet ottanut lapsellisen puolison?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet ottanut lapsellisen puolison?
On muuten hyvä ja vähävikainen.
-ap
Hei mää muuten muutan teille asumaan ja vihaan sua jo valmiiksi. Kasva ja häivy pian kodistasi, pliis. Ennen kun mun hermot tietsä menee oikein kunnolla.
Terkuin: Isäsi/Äitisi uusi Rakas.
Ap on juurikin täysin ylimääräinen ihminen tuossa huushollissa. Kannattaa muuttaa muualle.
Sinä olet valinnut tunkea asumaan sen lapsen kotiin. Hän ei ole valinnut sinua omaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Pistä puoliso valitsemaan, lapsi tai sinä.
99,9 miehistä valitsee muuten näissä tilanteissa uuden puolison ja kippaa ihan surutta ex-liiton lapset lasten äidille.
Niin. Heillä on ainutlaatuinen ja pitkä vanhemman ja lapsen välinen suhde. Sinä taas olet vain pienen hetken ulkopuolinen tuttavuus. Siitä tuo kateutesikin johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Hei mää muuten muutan teille asumaan ja vihaan sua jo valmiiksi. Kasva ja häivy pian kodistasi, pliis. Ennen kun mun hermot tietsä menee oikein kunnolla.
Ei onneksi asuta yhdessä
-ap
Sehän on tämän ärsyttävän lapsen äidin tai isän valinta. Molemmat siis saavat ärsyyntyä, niin tuo kakara kuin tämä ei biologinen vanhempikin. Kyllähän pohjoismainen kasvatus on aivan perseestä, lapset menevät edelle joka asiassa ja ei tietenkään auktoriteettejä suvaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi asuta yhdessä
-ap
Tämä on tosiaan onni. Miehen ja lapsen onni.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Heillä on ainutlaatuinen ja pitkä vanhemman ja lapsen välinen suhde. Sinä taas olet vain pienen hetken ulkopuolinen tuttavuus. Siitä tuo kateutesikin johtuu.
Ei se lapsen ja vanhemman välinen suhde aina niin ihana ole sekään.
AP on hoora. Tuot taloon vaan hiekkaa. Mene pois äläkä pilaa miehen elämää.
Vierailija kirjoitti:
AP on hoora. Tuot taloon vaan hiekkaa. Mene pois äläkä pilaa miehen elämää.
Ihan ilmaiseksi olen antanut
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi uliset?
Koska se lapsi ärsyttää enkä voi tätä missään muualla purkaa
-ap
Toivottavasti puoliso laittaa lapsensa aina etusijalle