Nainen, kun hankit dildon...
niin mitkä ominaisuudet ovat siinä sinulle tärkeitä? Väri? Koko? Imukupillinen? Entä kuinka usein annat sille?
Kommentit (27)
väri ja koko : minulla on musta, vaaleanpunainen ja valkoinen - musta on suurin ja häpeän vähän sitä mieheltäni, mutta yksinäni ollessa on mun salarakastaja. Pissaorkku on kerram sen kanssa tullut ja lakanat pesuun
Kyllä se suuri ja paksu on paras. Ja sitten muu säätö siihen päälle, eli klitan hyväily.
Vierailija kirjoitti:
väri ja koko : minulla on musta, vaaleanpunainen ja valkoinen - musta on suurin ja häpeän vähän sitä mieheltäni, mutta yksinäni ollessa on mun salarakastaja. Pissaorkku on kerram sen kanssa tullut ja lakanat pesuun
Pisuorkut on ihania!
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aikanaan sellainen Lex Caliber dildo. Lexington Steelen näköispainos. Panin sillä pariin otteeseen eukkoani ja kun sen sain mahtumaan sisään niin orgasmia ei tarvinnut kauaa odotella. Hän kai sitä yksinään käytteli. Ei halunnut minulle tunnustaa, miten usein on tullut nautiskeltua.
Koko, materiaali ja puhdistettavuus. Käytän tarpeen tullen, joskus useasti päivässä, välillä saa olla viikonkin yöpöydän laatikossa. Vibraattorit ovat kyllä ahkerammin käytössä, kuin perinteinen dildo.
Vierailija kirjoitti:
Koko, materiaali ja puhdistettavuus. Käytän tarpeen tullen, joskus useasti päivässä, välillä saa olla viikonkin yöpöydän laatikossa. Vibraattorit ovat kyllä ahkerammin käytössä, kuin perinteinen dildo.
Otatko koskaan mukaan sitä vai onko se aina siellä laatikossa?
Minä en mun dildolle anna, vaan se antaa mulle.
Mulle tärkeintä vibrassa on sen pulsaattori-ominaisuus, enkä käytä enää muunlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tärkeintä vibrassa on sen pulsaattori-ominaisuus, enkä käytä enää muunlaisia.
Hei mikä se on? Ei ole ikinä ollt dildoa, kun on saava mies, mutta kiinnostas kokeilla ja mieskin vois käyttäää kai. Neuvoja! Onko se siis joku liikkuva juttu, vai niinkun vaan kalu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisuorkut on ihania!
Tuo termi on pannassa täällä ja viralllisen totuuden vastainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on parasta mitä mun pillu on saanut. https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Dildot/king-cock-3…;
On kyllä herkullisen näköinen ja kokoinen pötkylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on parasta mitä mun pillu on saanut. https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Dildot/king-cock-3…;
Siis mitä eroa onhieromasauvalla ja dildolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä eroa onhieromasauvalla ja dildolla?
Dildo on pelkkä pötkylä ilman mitään vibroja tai muita härpäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mun dildolle anna, vaan se antaa mulle.
No sekin saa siinä samalla
Pitää oll jätti pitkä ja jätti paksu. Sellane elfantti kyrpa.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy imukupilla ja ilman eli yleensä kun ostan uuden niin valitsen jollain tapaa erilaisen kuin aiemmat.
N32
Mihin tarkoitukseen imukuppidildo on parhaimmillaan?
Jassoo, tekomunakauppias taas markkinoimassa myyntituloksen parantamiseksi. Kaikki samaa kiinapaskaa, halpatyövoimalla tehtyä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo, tekomunakauppias taas markkinoimassa myyntituloksen parantamiseksi. Kaikki samaa kiinapaskaa, halpatyövoimalla tehtyä kuraa.
T. Akaton mies.
Vierailija kirjoitti:
sinun ei tarvitse ostaa sitä kiinapa ....aa ja se on silti liian kallista. ... mutta on naisia jotka sita tarvitsevat.
Väri ei minulla niinkään vaikuta, vaan enemmänkin koko. Sellaista vaaleaa/beigeä dildoa minulla ei ole, sitä kun saa aitonakin ;) Löytyy imukupilla ja ilman eli yleensä kun ostan uuden niin valitsen jollain tapaa erilaisen kuin aiemmat. Minulla on yksi suurehko dildo, yksi pienehkö ja pari keskikokoista. Koossa minulle tärkeämpää on paksuus kuin pituus.
N32