Anoppi, lasteni mummo
Anoppi meillä kylässä, lapsenlapsi vuoden ikäinen. Tulen sisälle ja lapseni itkeskelee, yritän päästä selville mikä pikkutytön mieltä painaa. Anoppi tokaisee taustalla"anna selkään sille". Sanon takaisin "on siinä outo mummo kun käskee antaa selkään lapsenlapselleen" Myöhemmin mieheni tulee ja kerron tilanteen. Vastaus:"arvasin te rupeatte tappelemaan" En ollut "tapellut" vaan puollustin omaa poikaani. Tämä on jäänyt hiertämään minun ja mieheni välille. Miksi hän ei sanonut äidilleen mitään? Puollustanut omaa poikaansa. Sanokaa suoraan kuinka olisitte itse toimineet tilanteessa?
Kommentit (18)
"Meillä ei lapsia löydä. Se on laissakin kielletty ajat sitten. Näethän millainen pojastani tuli."
Tuollaista mummoa ei voi jättää koskaan ikinen milloinkaan yksin lasten kanssa.
Mies on mammanpoika, se on aina äitinsä puolella sinä ja lapsi olette aina kakkosia sille, vaikka äitinsä löisi lastanne niin varmasti on äitinsä puolella. heitä se mies pihalle.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Lapsi oli tyttö vai poika?
Ei vielä päätetty.
Puhu asioista sian omaisten kanssa heti kasvotusten.Ongelmanne on asiat eivät selviä jos kissa ei heti nosteta pöydälle,Asiasi valituksesi ei parane ,ei mutu empatian haulla täällätä.
Siis oliko nyt kyse pikkutytöstä niin kuin viesin alussa, vai pojasta niin kuin vietin lopussa? Yritä seuraavalla kerralla provoilla vähän paremmin.
Vetoaminen lakiin ei kaikille toimi. En jättäisi lasta yksin mummon kanssa. Ja yrittäisin vielä puhua miehen kanssa. Kysyisin ehkä, että pitääkö hänen mielestä itkevälle lapselle antaa selkään? Sekö auttaa?
Nyt on taas joku viitsinyt keksiä tosi huonon aloituksen, tarkoituksena vain anoppien haukkuminen.
Mistä vetoa ettei ap tule kommentoimaan enää mitenkään. Ja jos tulisi niin selitykset olisi että tyttö se on mutta tuohduksissani kirjoitin sepustukseen vahingossa pojan kun meillä on poikakin ja menin ihan sekaisin.
Olen pahoillani, todellakin meni tyttö ja poika sekaisin. En itsekään hyväksy selityksiä. Tämä asia on vaan itselleni niin rankka.Olen miettinyt tätä niin pitkään ja ollut miehelleni vihainen. Kun aloin nyt tänne kirjoittaa laitoin tytön siihen siitä syystä että jos mieheni lukisi sen en saisi hänen vihojaan. Kiitos ihmiset että olette tarkkoja. Asia on silti totta. Myöhemmin elämässä tein juurikin sen virheen poikani oli n. 5vuotiaana mummonsa luona ja poika sanoi mummo löi häntä. Eli joku kirjoittaja oli oikeassa ei saisi laskea tämän mummon seuraan.
Tiina teräväinen
Vierailija kirjoitti:
Nykyään sanoitetaan. Ei anneta selkään.
Miten selkään antaminen auttaa, jos vuoden ikäinen itkee?
Ottamatta kantaa onko provo vai ei - sukupuolen lipsahdus ei kyllä mitään todista.
Minä ainakin tänne kirjoittaessani muutan usein joitain yksityiskohtia ettei tunnistettaisiin.
Miksi toi väkivaltainen psykomummo viettää teillä aikaa?