Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermothan tässä menee. Omakannassa ei näy vieläkään tulokset vaikka kokeet on otettu 2kk sitten!

Vierailija
15.05.2022 |

Lääkärikin on niistä vastauksista soittanut jo aikoja sitten. Kun aloin kysellä labrojen perään niin sanottiin että välillä näissä tietojen siirtämisissä kestää, että sellaista se vain on! Tilanne on hankala kun toisen paikkakunnan lääkäri ei pääse näkemään niitä kun ei tosiaan ole Omakannassa nähtävissä. Kyllä on onnetonta ja hidasta touhua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain luovutuskieltoja siellä? Tai minkä puljun kautta labrat on otettu?

Vierailija
2/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin vastaukset ihan eri paikasta mistä olin loogisesti etsinyt. Joku vanhalla tavalla kirjatut tulokset tms. Ei tuo Omakanta ole ollenkaan niin selkeä kuin luulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja pyydä, että kirjaavat tulokset potilaskertomukseesi, jos ei kerran labratuloksina saa näkyviin.

Onko tuo vastauksista soittanut lääkäri ehkä kirjannutkin niistä jotain?

Vierailija
4/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin vastaukset ihan eri paikasta mistä olin loogisesti etsinyt. Joku vanhalla tavalla kirjatut tulokset tms. Ei tuo Omakanta ole ollenkaan niin selkeä kuin luulisi.

Sama kokemus! En nyt enää muista mistä löytyi, mutta aivan epäloogisesta paikasta. Ei ollenkaan "laboratoriotutkimukset" kohdasta. Jostain etusivun valikosta.

Vierailija
5/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin kynän kauniiseen käteeni ja kirjoitin arvot paperille ja sen ojensin lääkärille. Toimi hyvin.

Vierailija
6/6 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin kynän kauniiseen käteeni ja kirjoitin arvot paperille ja sen ojensin lääkärille. Toimi hyvin.

Ei sitten, hermoile ihan rauhassa. Vein tämän oman lappuni yliopistolliseen sairaalaan mennessäni, kun arvot tarvitsivat. Siellä kirjoittivat ne tietoihini ihan siitä omasta lappusestani.