Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä lukee viestini, mutta ei vastaa mitään

Vierailija
15.05.2022 |

Olemme olleet ystäviä n 15 vuotta, myös muu perheemme ovat ystäviä. Yhdessä on matkusteltu ja mökkeilty, pidetty yhteyttä soittelemalla ja jos ollut kiirettä niin vaikka kahvilassa lyhyesti tavattu.
Nyt en tiedä sitten mitä on tapahtunut tai mitään syytä, että tämä ystäväni ei ehdi edes vastata mitään.
Näen että viesti on luettu, mitään ei kuulu takaisin. Siis edes minun: hauskaa vappua-viestiin ei tule mitään takaisin?
Miehet kyllä soittelee keskenään, lapset on ystäviä, ainoastaan minä olen näköjään ulkona yhteydenpidosta.
Tämä harmittaa ja ihmetyttää, ja olen kyllä pahoillani ettei viitsi vastata mitään.
Voiko ystävyys vuosikymmenen jälken päättä vain näin, ilman mitään syytä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viestittely ja hänelle vastaaminen.

Vierailija
2/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vappuviesti meni ohi ja unohtui vastata, ajattelee ystävä ehkä, että olisi omituista toivotella kiitos samoin pari viikkoa vapun jälkeen. Älä  odota vastausta siihen enää, laita ihan muusta asiasta viesti. Tai vielä rohkeampaa, soita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on jotain ongelmia eikä nyt vaan jaksa.

Vierailija
4/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja kysy häneltä suoraan mistä on kyse.

Vierailija
5/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä huolia tai murheita, onko sairaana?

Vierailija
6/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te kerran ootte ystäviä niin miks et vaan voi kysyä häneltä?

Vierailija
7/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että olisit saattanut loukata häntä jollain tapaa?

Älä lähetä hänelle hetkeen mitään viestiä ja katso ottaako hän sinuun enää yhteyttä, jos ei ota, niin tiedät että hän ei halua pitää enää yhteyttä syystä tai toisesta. Sitähän se tarkoittaa.

Tai sitten hän on nii väsynyt että ei vaan jaksa.

Vierailija
8/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä siitä jää kiinni. Joka syyttä suuttuu se lahjatta leppyy. Ja jos ei, niin olkoot.

Vierailija
9/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hänen mielestään enää tuttavia.

Vierailija
10/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehesi tietää jonkun syyn

Vierailija
11/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet, että viestit on luettu, siis sähköpostiviestit ilmeisesti???

Vierailija
12/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lähtisin kysyyn suoraan miksei vastaa, jos olis jättäny vastaamatta siis muuhunkin kuin vain tuohon vapuntoivotusviestiin

Vierailija
13/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoittanut lähes vastaavanlaisia aloituksia tänne ties kuinka montaa kertaa. Hieman vain aihe muuttuu, mutta itkuvirsi on aina sama. Jaxuhalit!

Vierailija
14/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähä ehotetaan ystävälliseen välien katkaisuun ghostaamista, niin voipii olla sitä :/ kysy suoraan jos mietityttää liikaa, ja jos et saa vastausta se tod näk on sitä ja hänellä ei oo tippaakaan enää arvostusta sua kohtaan. Mutta vain kysymällä selviää, voihan hänellä olla vaikka rankka elämäntilanne tms

Vierailija
15/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa on jotain ongelmia eikä nyt vaan jaksa.

No on sitten helvetin väsynyt, jos ei edes jaksa ilmoittaa, että on väsynyt. Hei comoon nyt!

Vierailija
16/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette oikeasti olleet ystäviä niin soita ja kysy.

Voihan olla jokin väärinkäsitys, loukkaantuminen. Entäs jos onkin vaikka sairastunut tai jotain. Paha masennus ja tarttis tukea, mutta ei jaksa pyytää.

Ei ystäviä tule kuin sieniä sateella, kannattaa pitää kiinni, jos on ystävän löytänyt.

Vierailija
17/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaavassa tilanteessa kysyin asiasta ystävällisesti, ei ollut mistään ghostaamisesta kyse 🙂

Vierailija
18/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, saa kai sitä ihan kysyä että onko joku syy sille ettei vastaa 

Vierailija
19/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi. Mitä teille kuuluu? Ei olla hetkeen vaihdettu kuulumisia."

Jos ei vastaa tai vastaa parilla välttelevällä sanalla, anna olla. Mut johonkin vapuntoivotteluun voi kyllä jäädä vastaamatta koska elämä. Miten tiiviisti viestittelette yleensä?

Vierailija
20/21 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on ystävästä, joka jätti viesteihin ja soittoihin vastaamatta. Teki todella usein ohareita tapaamisiin. Niitä selitteli jälkikäteen. Välillä yhteydenotot oli 3kk välein, kun ei vain ottanut yhteyttä.

Sitten tuli päivä, jolloin itse jätin hänen viestiin vastaamatta ihan tarkoituksella. Se on ollut meidän viimeinen yhteydenotto. Välit siis meni siitä, kun en vastannut. Olin todella loukkaantunut hänen ohareista. Todennäköisesti halusi minusta eroon. En tiedä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme