Huomenta, kuinka myöhään nukuit?
Kommentit (18)
Kello näytti 6:58 herätessäni. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Lueskelin sängyssä vielä tunnin verran ja olen nauttinut pitkästä ja rauhallisesta aamiaisesta. Nyt lähden puutarhahommiin istuttamaan kukkia.
Nousin jo klo 3:05 ja tein suursiivouksen.
Nyt on ruuat laitettu ja kaikki valmista.
Yhdeksältä. Olin ihan ihmeissäni, että miten nukuin noin pitkään. Valvoin kyllä klo 4-6 ja nukahdin uudestaan.
Neljän juitteissa taisin heräillä yhden kerran ja vähän hirvitti, josko en enää unta saisi, mutta kun suraavan kerran kelloa vilkaisin 6:40 olin melko tyytyväinen yöuniini. Kahta tornia yritin katsellla viimeyön alkumetreillä, mutten ilmeisesti puolta tuntia nähnyt leffasta.
Seitsemän aikaan herään joka aamu. Ei ole herätyksiä, vaan herään kun olen nukkunut tarpeeksi.
Kasilta ja nukuin yhdeksän tuntia. Tämän vuoden ennätys, hieman tukkoinen olo. Johtunee osittain siitäkin.
Heräsin vähän ennen seitsemää. Aamukahvit juotu, koira lenkitetty ja nyt yhdistyksen pöytäkirjaa kirjoittamaan. Iltapäivällä uimahalliin.
Nukuin klo 22-4. Rytmi vähän pielessä, mutta mitäpä tuosta näin eläkeläisenä.
Vähän ennen kasia. Menin nukkumaan joskus kolmelta. Eilen menin puol kaks ja heräsin puol kaks 😁. Tai herään kymmeniä kertoja yössä, mut niitä ei lasketa.
Kahdeksalta.
Tosin viiden aikaan kissa tapansa mukaan herätti ja vaati ruokaa. Annon sitä sille ja painuin takaisin nukkumaan.
10.00. Sitten koirat herätti että ulos päästävä.
Heräsin n. 6.30, selasin hetken puhelinta ja painoin silmät kiinni uudestaan. Seuraavan kerran heräsin kahdeksalta. Harvinaista, että nukahdin uusiksi, ensimmäinen heräämisaika taasen on minulle hyvinkin tyypillinen.
Klo 10: 15 Vedin unta päähän
Iiihanaaa saada nukkua😴
Huomenta. Nukuin poikkeuksellisesti kymmeneen. Täällä laiskasti heräilen
Kahdeksalta heräsin.